2011-03-28, 15:46
Moderator
Semesters avatar
http://di.se/Artiklar/2011/3/28/2314...r=286351&rlt=0
(S) nya partiledares flickvän har alltså dömts för bedrägeri mot sin gamla arbetsgivare Fritidsresor. Sammanlagt rör det sig om strax under 50.000 kr som hon bland annat drivit in på sitt eget konto för andras (alternativt helt påhittade) människors förlorade bagage. Någon som kan mer om brottet eller personen?
Citera
2011-03-28, 15:55
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Det låter som en riktig sosse som inte nöjer sig med lön och bidrag, utan måste fuska lite vid sidan om och stjäla från arbetsgivaren.

"Inga kommentarer" fungerar inte 2011.
Citera
2011-03-28, 16:00
Medlem
BalleAnkas avatar
Vem vill vi svenskar ska representera oss internationellt?

Som medborgare i Sverige vill jag hundra gånger hellre att det är Fredrik och Filippa som åker och träffar herr och fru Obama och representerar mig än att det är Åsa-Nisse från Knohult med knullbon Åsa.
Citera
2011-03-28, 16:01
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
"Kulbo", inte knullbo

Hon verkar gilla mat.

http://www.expressen.se/nyheter/1.23...lt-vi-ar-kulbo
Citera
2011-03-28, 16:03
Medlem
Mullrets avatar
Ha-ha, de förnekar sig aldrig de djävla såssarna. Nu kan de snart ha egen klubb... Håkan och Måna.

Eller skriva en bok hur man lurar till sig deg...
Citera
2011-03-28, 16:05
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
"Kulbo", inte knullbo

Hon verkar gilla mat.

http://www.expressen.se/nyheter/1.23...lt-vi-ar-kulbo

O jävlarimig vilken sugga. Om hon ska representera Sverige internationellt avlider jag
Citera
2011-03-28, 16:06
Medlem
Har han någon heder så gör han slut med kärringen. Tycker för övrigt inte han skall lastas för detta.
Citera
2011-03-28, 16:10
Medlem
King Pins avatar
Såg för övrigt en intressant kommentar till artikeln också :

"Det kom f.ö. en intressant dom i Attunda TR i slutet av januari. Ännu ej kommenterad i någon etablerad media."

Fram med spadarna, nu skall här grävas!!!
Citera
2011-03-28, 16:11
Medlem
Jag håller med! Jag tycker inte heller Håkan J. kan lastas för att en brud han träffat på någon chat är dömd för bedrägeri. Det räcker väl med att han dumpar henne.

"Tyvärr, du blir en belastning i min politiska gärna, stick" hade jag sagt.

Och då är jag inte ens sosse, utan nästan så långt ifrån sosse man kan bli!
Citera
2011-03-28, 16:13
Medlem
NotTheFullQuids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semester
http://di.se/Artiklar/2011/3/28/2314...r=286351&rlt=0
(S) nya partiledares flickvän har alltså dömts för bedrägeri mot sin gamla arbetsgivare Fritidsresor. Sammanlagt rör det sig om strax under 50.000 kr som hon bland annat drivit in på sitt eget konto för andras (alternativt helt påhittade) människors förlorade bagage. Någon som kan mer om brottet eller personen?

Det måste finnas en dom. Ifall den kunde scannas in och pejstas här för allmänheten vore det gyllene!

Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Vem vill vi svenskar ska representera oss internationellt?

Som medborgare i Sverige vill jag hundra gånger hellre att det är Fredrik och Filippa som åker och träffar herr och fru Obama och representerar mig än att det är Åsa-Nisse från Knohult med knullbon Åsa.

Fredrik och FIllipa bygger broar, Åsa-nisse med knullbo lär riva hela gärdsgårdsstängslet och klampa runt som kossor i hela världshagen.

Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
O jävlarimig vilken sugga. Om hon ska representera Sverige internationellt avlider jag

Hon var riiiiktigt riiiiktigt ful. Läste i DI's kommentarsfält att någon lustigkurre trodde hon lagt alla pengar hon snott på semlor. 50000kr på semlor, det blir en del och man ser ut därefter.

Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Har han någon heder så gör han slut med kärringen. Tycker för övrigt inte han skall lastas för detta.

Klart han ska lastas för det, är man ihop med en kriminell sugga så skall man klandras. VIll du att en man som tycker det är ok att ens Knullbo är kriminell skall handskas med över 1000 miljarder?
Citera
2011-03-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efraimfralla
Jag håller med! Jag tycker inte heller Håkan J. kan lastas för att en brud han träffat på någon chat är dömd för bedrägeri. Det räcker väl med att han dumpar henne.

"Tyvärr, du blir en belastning i min politiska gärna, stick" hade jag sagt.

Och då är jag inte ens sosse, utan nästan så långt ifrån sosse man kan bli!
Fast lite illa ser det ju ut, särskilt som det inträffat efter att de möttes.
Citera
2011-03-28, 16:18
Medlem
spajdamans avatar
Är man i Julholts ålder har man ingen flickvän.
Man har en respektive eller så har man det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in