Citat:
Ursprungligen postat av Semester
http://di.se/Artiklar/2011/3/28/2314...r=286351&rlt=0
(S) nya partiledares flickvän har alltså dömts för bedrägeri mot sin gamla arbetsgivare Fritidsresor. Sammanlagt rör det sig om strax under 50.000 kr som hon bland annat drivit in på sitt eget konto för andras (alternativt helt påhittade) människors förlorade bagage. Någon som kan mer om brottet eller personen?
Det måste finnas en dom. Ifall den kunde scannas in och pejstas här för allmänheten vore det gyllene!
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Vem vill vi svenskar ska representera oss internationellt?
Som medborgare i Sverige vill jag hundra gånger hellre att det är Fredrik och Filippa som åker och träffar herr och fru Obama och representerar mig än att det är Åsa-Nisse från Knohult med knullbon Åsa.
Fredrik och FIllipa bygger broar, Åsa-nisse med knullbo lär riva hela gärdsgårdsstängslet och klampa runt som kossor i hela världshagen.
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
O jävlarimig vilken sugga. Om hon ska representera Sverige internationellt avlider jag

Hon var riiiiktigt riiiiktigt ful. Läste i DI's kommentarsfält att någon lustigkurre trodde hon lagt alla pengar hon snott på semlor. 50000kr på semlor, det blir en del och man ser ut därefter.
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Har han någon heder så gör han slut med kärringen. Tycker för övrigt inte han skall lastas för detta.
Klart han ska lastas för det, är man ihop med en kriminell sugga så skall man klandras.
VIll du att en man som tycker det är ok att ens Knullbo är kriminell skall handskas med över 1000 miljarder?