• 1
  • 2
2009-05-06, 16:17
Medlem
Personligen tycker jag hon är skit bra. Hon ser bra ut och sjunger ljuvligt Hennes låt "Love story" spelas flitigt på radio just nu. Dessutom nämns flashback i början, kan ju inte bli sämre?

Här är den på Youtuben:

http://www.youtube.com/watch?v=51Lv9vs6xwo
Citera
2009-05-12, 00:51
Medlem
Pluviuss avatar
+1

Jag tycker det är hur jävla bra som helst.
Citera
2009-05-12, 01:03
Medlem
HigherGrounds avatar
Personligen så mår jag smått illa av det här. Har inte världens mest utstående röst, melodin är förutsägbar och kompet är riktigt kommersiellt. Texten är lika romantiskt sockersöt som en 13årig flickas dagdrömmerier. Som musik? Inte en till säger jag bara.

Som artist funkar hon säkert, men artister ska inte uppmärksammas för deras utseende osv, utan för deras musikaliska prestationer. Här finns ingen. Men förlåt för den negativa tonen, känner mig som en riktigt gnällig, men ingenting tillförs i den här låten.

-1
Citera
2009-11-21, 12:24
Medlem
perskas avatar
Tycker hon låter nice, men jag håller med om att det känns lite kommersiellt.
Finns några snygga brudar från USA som sjunger liknande musik.
Citera
2009-11-21, 16:06
Medlem
Jag tycker hon är riktigt bra, Fearless skivan är suverän. Hon är även grymt snygg.
Citera
2009-11-21, 19:11
Medlem
enghells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Personligen tycker jag hon är skit bra. Hon ser bra ut och sjunger ljuvligt Hennes låt "Love story" spelas flitigt på radio just nu. Dessutom nämns flashback i början, kan ju inte bli sämre?

Här är den på Youtuben:

http://www.youtube.com/watch?v=51Lv9vs6xwo

Kommersiell skit. Och vem bryr sej om hur en "artist" ser ut, det är för fan inte det som räknas.
Citera
2010-09-06, 22:38
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=V1KnCi6erJI

Def Leppard med Taylor Swift, dom passar varandra skit bra! Visst ibland e hon lite mesig, men överlag grymt!
Citera
2010-09-06, 23:58
Medlem
Crossmacks avatar
Hon sjunger den där typen av feelgod-musik som får mig att må dåligt. Sedan känner jag inte riktigt mycket för femtonåriga tjejers kärleksdrömmar så jag är helt fel målgrupp för henne.

Men urkass är hon väl inte.
Citera
2010-09-07, 06:52
Medlem
Eitzels avatar
Def Leppard-klippen var pinsamt dåliga. Hon skulle hållt sig till sitt vanliga utbud för här faller det hela bara platt.
Däremot är hon jävligt bra i "Valentine's Day".
Citera
2010-09-07, 18:15
Medlem
stepe543s avatar
Jag hör nog inte heller till målgruppen "amerikanska tonårstjejer", men Swift tillhör en grupp nya unga countryartister som har fått genren att blomstra i USA.
Förhoppningsvis kan hon få unga tjejer att fastna för countrymusik, och sen hitta andra mer "spännande" artister.

Och JO, när man är i den branchen spelar utstrålning och utseende en stor roll! Sen får man tycka vad man vill om det!
Citera
2010-11-06, 21:33
Medlem
quken99s avatar
Taylor Swift är riktigt duktig och hennes låtar Love Story, You Belong to Me, och nu senast Mine, är bra amerikansk countrypop. En speciellt genre, med mycket kultur och bakgrund i.

Taylor är också lite för sockersöt vit blondin för en del, har varit en del kontroverser att en sådan artist inte bör "finnas" år 2010, det är inte "korrekt" Att det kan verka stötande att hon bara finns.
Citera
2010-11-06, 22:26
Medlem
nekropedofilis avatar
Nu är det ju så att det är inte country hon spelar utan kommersiell pop
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto