2010-11-07, 19:52
Medlem
Andre93s avatar
Det finns ingen just nu som är bättre än henne, hon är unik på flera sätt och jag bara älskar henne
Citera
2010-11-08, 07:10
Medlem
kliimaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nekropedofili
Nu är det ju så att det är inte country hon spelar utan kommersiell pop

Countryinspirerad pop skulle jag kalla det, jag gillar henne det är roligt då yngre artister vågar ge sig an genrer som inte är mainstream, det som stör mig är att hon ser ut som en "chipmunk".
Citera
2010-11-15, 09:06
Medlem
Det faktum att ordet "countrysångerska" användes i rubriken gjorde mig tvungen att youtuba lite Loretta Lynn för att inte börja gråta.

Swift är trevlig och lättsmält pop, men country är hon fan inte.
F.ö hade nya skivan varit lite mer än OK med någon som kan skriva texter. Som det är nu är den bara OK, gillar "Haunted" och "Mean".
Citera
2011-03-28, 01:53
Bannlyst
Taylor Swift

Vad tycker vi om henne?

Blott 21 år, tjejen skriver sina egna låtar inom musikgenren country och har nominerats över 40 gånger, vunnit ungefär hälften av gångerna.
I 2007 lanserade hon en kampanj mot nätpedofiler och i övrigt verkar hon delta i alla pratshower som finns i USA.
Citera
2011-03-28, 01:59
Bannlyst
Jag tycker inget speciellt om henne, utöver ett framträdande hon gjorde när hon var värd för SNL.

Tyvärr finns den bara med inspelat ljud - http://www.youtube.com/watch?v=mgn1P_gKqB4 - men jag får några okontrollerade och behagliga rysningar genom kroppen när jag lyssnar på det. I övrigt känner jag ingenting när jag ser henne uppträda.

Kul med en ungdomlig popstjärna som skriver sina egna låtar, sedan låter musiken mestadels som all annan dynga idag. Men bättre än Lady Gaga och Britney och de där.
Citera
2011-03-28, 01:59
Medlem
KaptenFranssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hape
Vad tycker vi om henne?

Blott 21 år, tjejen skriver sina egna låtar inom musikgenren country och har nominerats över 40 gånger, vunnit ungefär hälften av gångerna.
I 2007 lanserade hon en kampanj mot nätpedofiler och i övrigt verkar hon delta i alla pratshower som finns i USA.

Underbar kvinna. En av de bättre låtskrivarna jag någonsin skådat.
Citera
2011-03-28, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFransson
Underbar kvinna. En av de bättre låtskrivarna jag någonsin skådat.

Lite sjukt att hon skriver texter som en 40-åring när hon endast är 21.
Citera
2011-03-28, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stensow
Jag tycker inget speciellt om henne, utöver ett framträdande hon gjorde när hon var värd för SNL.

Tyvärr finns den bara med inspelat ljud - http://www.youtube.com/watch?v=mgn1P_gKqB4 - men jag får några okontrollerade och behagliga rysningar genom kroppen när jag lyssnar på det. I övrigt känner jag ingenting när jag ser henne uppträda.

Kul med en ungdomlig popstjärna som skriver sina egna låtar, sedan låter musiken mestadels som all annan dynga idag. Men bättre än Lady Gaga och Britney och de där.

Hittade hennes framträdande. http://www.youtube.com/watch?v=m3ZIa...eature=related
Citera
2011-03-28, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hape
Hittade hennes framträdande. http://www.youtube.com/watch?v=m3ZIa...eature=related

Åh där ser man. Tackar!
Citera
2011-03-28, 03:58
Bannlyst
Kan man kalla hennes musik för country?... Nä, tacka vet jag Emmylou Harris och Alison Krauss...
Citera
2011-03-28, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Kan man kalla hennes musik för country?... Nä, tacka vet jag Emmylou Harris och Alison Krauss...

Inte kan man kalla det för pop iaf.
Citera
2011-03-28, 23:57
Medlem
Hon har några enstaka guldkorn och en fantastisk röst men jag har problem med det mesta utav hennes musik; för generisk och tuggummiartad, nästan, heard one heard them all.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in