Citat:
Ursprungligen postat av sidys
Vad i helvette, sa jag att jag trodde att det var ett nytt fenomen? (ett antal år, kan vara 20 eller whatever). du verkar välldigt stolt över ditt jobb för övrigt... är du städare på Ica eller COOP?
Nej men du använde ju det som argument, vilket inte riktigt håller i längden. Måhända att den var ironisk, men det fanns ju en viss antydan där.
Jag är stolt över mitt jobb ja. Av den anledningen att jag tycker att det är roligt. Men nej, städare är jag inte. Jag är däremot delägare en livsmedelsbutik samt är stationschef på en bensinstation.
Edit
Så jag får höra den här skiten varje dag. Både när jag själv står i kassan och från missnöjda kunder som anser att det här är något att ta till en högre nivå.
Och jag kan väl ge dig standardsvaret (utöver mitt andra svar ovan ang. synliga och dolda priser) att påsen kostar det den kostar, och är det så att du inte är villig att betala det priset så har du säkert någon påse hemma du kan ta med dig och lasta ned dina varor i. Då gör du samtidigt en insats för miljön.