när jag jobbade på ICA vart man istort sett tvungen att fråga om de skulle ha kvitto iom ngn EU lag som kommer och annars fick man en jävla massa skäll när inte gammla farmor inte fick kvitto på hennes fiskbullar i tomatsås

. man blev ju även som en hjärndöd zombie iblan när man satt mer än en timma i kassan tillslut så gick ju allt bara utav sig själv och man satt i andra tankar