Citat:
Ursprungligen postat av -meCCa-
Slickar dom på korten också??
Svar ja. Det är inte alls lika vanligt som med sedlar men det händer ganska frekvent ändå. Man kommer ju ihåg ett antal gånger när man fått en blöt lapp från kunden där man verkligen såg att det var blött.
Jag måste även säga att det är minst lika äckligt när folk som motionerar köper t ex en flaska vatten och tar fram pengarna ur fickan och
hela sedeln är blöt. Det kunde man ju inte komma runt genom att ta sedeln i det motsatta hörnet.
nämnde jag att jag har jobbat i kassa...?