• 2
  • 3
2011-03-28, 01:54
Medlem
TeddyDanielss avatar
Nöjd som i lägga sig på soffan och vara nöjd? Nej

Nöjd som i "Helt OK" Ja
Citera
2011-03-28, 09:08
Medlem
Pankreatits avatar
Nej för fan, på tok för klen och fet . Men en dag så ska det nog bli fason på kroppen. Men man kommer nog alltid att vilja bli lite större, lite starkare, lite snyggare oavsett.

Men träna är ju kul som tusan. Skulle jag inte tycka det vore kul skulle jag strunta i det och gör något annat i stället.
Citera
2011-04-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Nej för fan, på tok för klen och fet . Men en dag så ska det nog bli fason på kroppen. Men man kommer nog alltid att vilja bli lite större, lite starkare, lite snyggare oavsett.

Men träna är ju kul som tusan. Skulle jag inte tycka det vore kul skulle jag strunta i det och gör något annat i stället.

Har fått samma passion som dig! tråkigt i början och sen blev det resultat! Nu är det en jävla brinnande känsla i starten av varje pass för att kämpa hårt som satan.

Håller dock inte med dig att jag skulle sluta med det om jag inte tyckte det var kul. skulle ändå kämpa just för att se bättre ut
Citera
2011-04-11, 22:48
Medlem
pettson2s avatar
Inte nöjd, hoppas jag aldrig blir det för då kommer jag tappa en stor del av min motivation.
Citera
2011-04-11, 22:56
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kibasku
Har fått samma passion som dig! tråkigt i början och sen blev det resultat! Nu är det en jävla brinnande känsla i starten av varje pass för att kämpa hårt som satan.

Håller dock inte med dig att jag skulle sluta med det om jag inte tyckte det var kul. skulle ändå kämpa just för att se bättre ut

Visst är det gött

Skulle du kämpa dig till gymmet flera dagar i veckan om du hatade det bara för att få lite snyggare kropp? Strongt!
Det skulle jag nog bara göra om doktorn sa att jag måste för att inte dö.
Citera
2011-04-11, 22:59
Medlem
Lakejjs avatar
Målet är att en dag stå på scenen, har gener till att placera mig mycket bra, iaf inom sverige. Det enda som saknas är storleken, men det kommer när man börjar trycka

Bonus är ju att man blir:

Snyggare
Starkare
Snabbare
Friskare
Piggare
Mer självsäker

etc..
Citera
2011-04-12, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Visst är det gött

Skulle du kämpa dig till gymmet flera dagar i veckan om du hatade det bara för att få lite snyggare kropp? Strongt!
Det skulle jag nog bara göra om doktorn sa att jag måste för att inte dö.

Haha yupp så var det ju först men inte längre! Ganska utseende fixerad på mig själv, något som höll motivationen uppe var konstigt nog att jag trackade ner mig själv som satan Funkade!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in