Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-26, 19:30
Medlem
Många personer som till exempel Jag tränar för att bättra på sitt kroppsliga utseende. Jag tränar inte för att det är kul, det är inte kul för fem öre. Det är kul däremot när man ser att man når resultat. Jag har tränat i snart ett år med vissa uppehåll men är långt ifrån "färdigutvecklad" enligt min mening. Jag har inget sex- eller åttapack på magen (fast ibland kan man se tendenser till det). Mina börst och rygg ser inte tillräckligt bra ut men jag avancerar varje vecka.

Det jag undrar till er som styrketränar eller tränar kondition... Är ni nöjda över ett utseende eller har ni något mål? Vad är ert mål?
Citera
2011-03-26, 19:33
Medlem
Målet är väll och slippa hålla in magen
Citera
2011-03-26, 19:37
Bannlyst
Jag är grymt nöjd över hur jag ser ut, men jag strävar fortfarande efter att bli bättre
Citera
2011-03-26, 19:37
Medlem
Teskeds avatar
Nöjd? Ja.
Vill jag se bättre ut? Ja.

Inga specifika mål så, utan tränar mest bara på. En stor skillnad gentemot TS är även att jag gillar att träna. Eftersom jag är modell: smal från början försöker jag bygga på mig och det är inget mått som behöver minskas.
Citera
2011-03-26, 19:40
Medlem
Ibland när jag kollar på mig i speglen så tänker jag: Herrejävlar vilken sexig kropp. Välsvarvade muskler och ganska "krampig".
Men ibland så känns det som man är en liten tanig pojke och de stunderna är faktiskt sjukt jobbiga.
Dock så tränar jag 50/50 för det är kul och för att det är snyggt. Om jag hade tyckt det var tråkigt så hade jag inte tränat.
Citera
2011-03-26, 20:15
Medlem
Thomaspunkts avatar
inte nöjd alls, blir faktiskt äcklad av att se mig i speglar. men jag försöker för kung och fosterland att fixa till detta
Citera
2011-03-26, 21:37
Medlem
jakcc3s avatar
För några månader sen var jag helt otränad, lirade wow och var halvfet, aldrig varit nöjd med mig själv.
Tog tag i skiten i November och ligger på 12% bf nu, hade tänkt att gå ner några procent till. Är jävligt nöjd just nu, men självklart har man deppdagar då det känns som om inte ett skit har hänt.
Det är bara till att fortsätta att nöta på!
Citera
2011-03-26, 21:59
Bannlyst
Jag tränar för jag tycker det är jävligt kul. Jag var nöjd med mitt utseende redan innan jag började träna och är fortfarande nöjd.
Citera
2011-03-26, 22:51
Medlem
smirres12s avatar
Sådär, skulle nog sätta min kropp som en 8-9 på en 10-skala men i ansiktet är jag rätt långt från modellutseende.
Citera
2011-03-27, 13:16
Medlem
PolPot-was-goods avatar
Jag bryr mig inte om utseendet, bara brats och folk med attitydsproblem som gör det.
Senast redigerad av PolPot-was-good 2011-03-27 kl. 13:21.
Citera
2011-03-27, 13:24
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Väldigt nöjd men jag fick betydligt mer tjejer när jag var smal.
Citera
2011-03-27, 13:25
Medlem
KloBengans avatar
Tycker Per Nuders boktitel passar bra in här: "Stolt, men inte nöjd."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto