2011-03-27, 13:26
Medlem
Svår fråga.
Är jag nöjd? Ja.
Kan min kropp bli ännu snyggare? Självklart.
Fast det är nog inte pga. utseendet som jag började träna. Älskar att styrketräna och lyfta tunga saker. Endorfinet och känslan av att bli bättre och bättre.
Sen att kroppen förändrades var liksom en kul bonus. Fast nu när jag sett förändringen vill jag självklart inte gå tillbaka till min gamla kropp utan träna ännu hårdare istället!

Däremot tror jag inte att dom som enbart tränar för utseendets skull kommer hålla i längden. Du måste gilla själva träningen också. Fast det är bara min egen åsikt.
Citera
2011-03-27, 13:52
Medlem
Tjacktorsks avatar
Mitt mål är 90 kilo rippad, dvs det är låååångt kvar
Men jag är en bit på vägen, jag tycker styrketräning är kul jämfört med ts.
Är jag nöjd med mitt utsende? Nja, snart så. Blir bara snyggare och snyggare för varje dag som går
Citera
2011-03-27, 14:44
Medlem
spoofys avatar
Är relativt nöjd med min kropp, men man vill alltid bli större/starkare/hårdare
Citera
2011-03-27, 16:17
Medlem
mr-virros avatar
Inte nöjd och kommer nog aldrig bli det.
Citera
2011-03-27, 16:27
Medlem
Dreass avatar
Tränar av dessa anledningar:

1. Kul
2. Styrka
3. Hälsa
4. Utseende.

Är jag nöjd med mitt utseende? Nej, mina ideal/mål förflyttas i den takt jag utvecklas. Ungefär som en katt som jagar sin egna svans
Citera
2011-03-27, 16:49
Medlem
slajjers avatar
man kan väl aldrig bli nöjd trodde jag... det är änna det som är hela grejen med det
Citera
2011-03-27, 19:43
Medlem
goin-xxxls avatar
Större vill man väll bli, men är rätt nöjd
Citera
2011-03-27, 19:55
Medlem
Quaggas avatar
Absolut inte nöjd men förändring pågår.

Kände att det började bli jobbigt att plocka upp saker från golvet - då fick det vara nog.
Citera
2011-03-27, 19:57
Medlem
Nej inte nöjd med mitt utseende för fem öre. Strävar efter att få bättre kropp. börjar tycka att överkroppen börjar så helt okay ut men magen måste fortfarande bort. Kan alltid bli bättre!
Citera
2011-03-27, 22:10
Medlem
Kiakahas avatar
Är verkligen inte nöjd, satt fast i dataspel världen i 3 år ( konstant spelade jag och la på mig en jävla massa )
jag tränar enbart för att få en snyggare kropp, fast inget slår väl känslan efter ett bra träningspass på en fredagkväll?
Citera
2011-03-27, 22:39
Medlem
Redhaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Många personer som till exempel Jag tränar för att bättra på sitt kroppsliga utseende. Jag tränar inte för att det är kul, det är inte kul för fem öre. Det är kul däremot när man ser att man når resultat. Jag har tränat i snart ett år med vissa uppehåll men är långt ifrån "färdigutvecklad" enligt min mening. Jag har inget sex- eller åttapack på magen (fast ibland kan man se tendenser till det). Mina börst och rygg ser inte tillräckligt bra ut men jag avancerar varje vecka.

Det jag undrar till er som styrketränar eller tränar kondition... Är ni nöjda över ett utseende eller har ni något mål? Vad är ert mål?

Träna inte för att du ska se snygg ut, träna för att gillar de eller gör de inte!
Man ska göra de som man verkligen gillar i livet, inte bara göra de för att andra ska tycka om en.
Citera
2011-03-28, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolPot-was-good
Jag bryr mig inte om utseendet, bara brats och folk med attitydsproblem som gör det.

Jag bryr mig. Är inte brat och har inga attitydsproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in