Svår fråga.
Är jag nöjd? Ja.
Kan min kropp bli ännu snyggare? Självklart.
Fast det är nog inte pga. utseendet som jag började träna. Älskar att styrketräna och lyfta tunga saker. Endorfinet och känslan av att bli bättre och bättre.
Sen att kroppen förändrades var liksom en kul bonus. Fast nu när jag sett förändringen vill jag självklart inte gå tillbaka till min gamla kropp utan träna ännu hårdare istället!
Däremot tror jag inte att dom som enbart tränar för utseendets skull kommer hålla i längden. Du måste gilla själva träningen också. Fast det är bara min egen åsikt.
Mitt mål är 90 kilo rippad, dvs det är låååångt kvar
Men jag är en bit på vägen, jag tycker styrketräning är kul jämfört med ts.
Är jag nöjd med mitt utsende? Nja, snart så. Blir bara snyggare och snyggare för varje dag som går
Nej inte nöjd med mitt utseende för fem öre. Strävar efter att få bättre kropp. börjar tycka att överkroppen börjar så helt okay ut men magen måste fortfarande bort. Kan alltid bli bättre!
Är verkligen inte nöjd, satt fast i dataspel världen i 3 år ( konstant spelade jag och la på mig en jävla massa )
jag tränar enbart för att få en snyggare kropp, fast inget slår väl känslan efter ett bra träningspass på en fredagkväll?
Många personer som till exempel Jag tränar för att bättra på sitt kroppsliga utseende. Jag tränar inte för att det är kul, det är inte kul för fem öre. Det är kul däremot när man ser att man når resultat. Jag har tränat i snart ett år med vissa uppehåll men är långt ifrån "färdigutvecklad" enligt min mening. Jag har inget sex- eller åttapack på magen (fast ibland kan man se tendenser till det). Mina börst och rygg ser inte tillräckligt bra ut men jag avancerar varje vecka.
Det jag undrar till er som styrketränar eller tränar kondition... Är ni nöjda över ett utseende eller har ni något mål? Vad är ert mål?
Träna inte för att du ska se snygg ut, träna för att gillar de eller gör de inte!
Man ska göra de som man verkligen gillar i livet, inte bara göra de för att andra ska tycka om en.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!