2010-11-26, 17:40
Medlem
Resanias avatar
Står google och har kollat så finns inga andra sök motorer med på listan utan bara google som standard sökmotor.
2010-11-26, 18:53
Medlem
Fashbacks avatar
Finns det något sätt att uppdatera alla flikar man har uppe på samma gång?
2010-11-26, 21:15
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guIIet
Ingen som vet? Varken Opera (11.0) eller IE9 navigerar så. Grymt störande fenomen. Tacksam för hjälp.
Menar du att det blir så oavsett vilken sida du är på?
Citat:
Ursprungligen postat av Fashback
Finns det något sätt att uppdatera alla flikar man har uppe på samma gång?
Tillägget Reload All Tabs
2010-11-27, 21:45
Medlem
io3uri9uys avatar
Någon annan som upplevt att shockwave crashar rätt frekvent i chrome sen den senaste shockwave uppdateringen (uppdaterades för mig igår)?
2010-11-27, 21:58
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av io3uri9uy
Någon annan som upplevt att shockwave crashar rätt frekvent i chrome sen den senaste shockwave uppdateringen (uppdaterades för mig igår)?
Menar du Flash? Det är inyggt i Chrome så vet inte helt hur det funkar med uppdateringar. Jag har själv idag avinstallerat Flash i Windows pga att jag har en hel del problem med kraschade flikar osv. Misstänker dock att det har med mitt grafikkort(5850) att göra eftersom drivrutinen kraschar ganska frekvent.
2010-11-28, 12:41
Medlem
kortets avatar
Hej, undrar om Chrome har en liknande funktion som Firefox "privat surfning"? På Firefox ska man använda Ctrl Shift o P för att få fram "privat surfning" men samma sak fungerade inte på Chrome.

EDIT: Sorry, hitta det nu. Funktionen heter visst "inkognito" och Man får fram den igenom att trycka Ctrl Shift o N.
Senast redigerad av kortet 2010-11-28 kl. 13:01.
2010-11-28, 21:19
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Jag har inte Google Instant på svenska Google. För mig finns Google Instant på Google.co.uk, Google.com och Google.ru.

De är också större då, eller Google loggan. Svenska Google ser mindre ut. Jag kollade i sökinställningar på Google.se och det fanns ingenting om Google Instant där som på Google.com.

Någon som vet varför jag inte fått Google Instant på svenska Google?

Ni som säger att ni har Google Instant på svenska Google, är ni helt säkra på att det inte är på svenska fast adressen kanske är Google.com?

Bump

Plötsligt när jag sökte på Google.se så fanns instant där. Det var bara nyss, innan så var det inte där och nu finns det inte där heller... Jag hajjar inte varför jag inte har det och varför det fanns där nyss?
2010-11-28, 23:27
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Bump

Plötsligt när jag sökte på Google.se så fanns instant där. Det var bara nyss, innan så var det inte där och nu finns det inte där heller... Jag hajjar inte varför jag inte har det och varför det fanns där nyss?
Du snackar alltså om sidan google.se? Det gäller inte att du söker direkt i adressfältet i Chrome? Om det gäller sidan: varför använder du den överhuvudtaget..?
2010-11-29, 08:04
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Bump

Jag har haft Google Instant konstant i en vecka nu.
2010-11-29, 09:34
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av io3uri9uy

Svar ja. Hm jag vet inte, men har avinstallerat shockwave sen ladda jag ner en ny version och installerade. Det fortsatte krascha, men har sedan startat om datorn, och dessutom tömt C med ccleaner, alltså inte tömt hela datorn utan det programmet rensar cache osv, så nu verkar det fungera iaf hittils

notera att jag ladda hem två versioner av shockwave varav den ena var liteversion, den andra fullversion, vet inte vad skillnaden ska vara förutom storleken. Jag tog den som var fullversion, jag fann på filehippo
2010-11-30, 10:38
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Du snackar alltså om sidan google.se? Det gäller inte att du söker direkt i adressfältet i Chrome? Om det gäller sidan: varför använder du den överhuvudtaget..?

Google Instant i Chrome fungerar. Jag menar som du säger, Instant i Google.se. Eftersom det har kommit till Google.se (Google Instant) så vill jag använda den. Och Google.se prioriterar ju svenska hemsidor osv bättre än Google.com.

Men jag har som sagt inte fått det och undrar varför.
2010-11-30, 10:45
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Google Instant i Chrome fungerar. Jag menar som du säger, Instant i Google.se. Eftersom det har kommit till Google.se (Google Instant) så vill jag använda den. Och Google.se prioriterar ju svenska hemsidor osv bättre än Google.com.

Men jag har som sagt inte fått det och undrar varför.

Vilken version av webbläsaren har du??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in