Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-02, 21:40
Medlem
Anteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old Insight
Leker lite i den nu, snabb som bara den. Inte så mycket features, men jag värdesätter snabbhet & stabilitet för eye-candy, och med multiprocessing & aktivitetshanterare för flikar etc så är det win-win i mina ögon.

Nu behöver jag bara Greasemonkey + Flashscript så blir det fulländat!

Du glömde tyvärr Adblock, sedan så man kan ändra så den identifierar sig som tex FF3 eller IE7 så man kan logga in på Internetbanken osv.
2008-09-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteus
Du glömde tyvärr Adblock, sedan så man kan ändra så den identifierar sig som tex FF3 eller IE7 så man kan logga in på Internetbanken osv.
Där sa du något. Nästa stora test är att se om jag kommer in på internetbanken på handelsbanken.

BRB
2008-09-02, 21:42
Medlem
flowss avatar
Satan i helvete vad schysst! Snabb som fan och inget jävla tjaffs någonstans
2008-09-02, 21:43
Medlem
Bokmärken

Nån som har lyckats importera sina bokmärken från Googles Toolbar till Google Chrome. Jag har alla mina bokmärken där, för att kunna ha i både Internet Explorer och Firefox, och dessa verkar inte gå att få fram i Google Chrome, eller?
2008-09-02, 21:45
Medlem
RyssJävels avatar
Riktigt läckert! Men det är omöjligt att surfa på FB med chrome för allt jävla reklam...
2008-09-02, 21:45
Medlem
timtuxs avatar
Citat:
Going incognito doesn't affect the behavior of other people, servers, or software. Be wary of:
Websites that collect or share information about you
Internet service providers or employers that track the pages you visit
Malicious software that tracks your keystrokes in exchange for free smileys
Surveillance by secret agents
People standing behind you

GOD DAMN IT, var ju det jag ville att den skulle göra :/ Sjukt fin läsare. Vore dock grymt om man kunde sätta en proxy som endast användes i incognito mode :>

Edit: känns som den här läsaren kommer ha några procent användare inom några dagar i statistiken. Snacka om rubriker!
Senast redigerad av timtux 2008-09-02 kl. 21:49.
2008-09-02, 21:46
Medlem
nncs avatar
Installerade precis och såhär långt känns den riktigt mysig. Lutar åt att det blir min standardwebbläsare
2008-09-02, 21:47
Bannlyst
Sägs att den är bättre än firefox.
2008-09-02, 21:48
Medlem
Jag skriver denna posten med Google Chrome, och är helnöjd!
Saknar dock mina addons till Firefox
2008-09-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteus

Hittar inte någonstans där man skulle kunna byta ID på browsern. Handelsbanken säger njet när jag ska logga in.
2008-09-02, 21:50
Medlem
GILLAR
designen

mest välbesökta sidorna

google sök direkt i adressfältet

OGILLAR
När man skriver i adressfältet så uppdateras texten lite långsamt vilket förvirrar mina ögon lite.

Scrollhjulet (eller sidan på touchpaden) är på tok för känsligt. Riktigt obehagligt att scrolla ju. Detta måste fixas eller kunna ställas in. Om inte kommer jag nog inte kunna köra denna browser :-/

Sedan är det detta med SNABBHETEN. Jag roade mig med att klocka sidor som varken firefox eller chrome kört förut. De flesta "lätta" sidor var ungefär exakt samma med chrome som vinnare någon gång och firefox en gång. Sekunder, tillfälligheter. Men när det var tunga sidor med stora flashfilmer som skulle ladda var firefox snabbare och ibland rejält mycket snabbare....
Tex backstreetboys.com (hehe) så laddade mätaren klart på 46 sekunder i chrome men på 32 i FF.

TOKSNABB? inte på min dator iaf.
2008-09-02, 21:50
Medlem
PHBs avatar
är det bara jag som lyckas scrolla ner men inte upp? sitter på en laptop om det skulle ha någon betydelse...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in