2011-02-28, 05:21
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrukoZaki
Är det någon som vet hur man gör för att ta bort dom alternativ som Chrome kommer med tex när jag skriver in min mailadress i hotmail? Av någon anledning så har alla sparats av alla som kollat sin mail på datorn....

Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Hur tar man bort dessa alternativ på Mac? Måste också lära mig detta.

Chrome/rensa webinformation. Där kan ni välja vad som skall rensas och från vilken tidsperiod.

Jag har ett jävligt irriterande problem. Väljer jag "Om Chrome", så står det att det finns en uppdatering tillgänglig, men när jag väljer "uppdatera nu" så får jag ett förbannat felmeddelande:

http://img202.imageshack.us/img202/2...10228kl051.png
2011-02-28, 10:12
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Chrome/rensa webinformation. Där kan ni välja vad som skall rensas och från vilken tidsperiod.

Jag har ett jävligt irriterande problem. Väljer jag "Om Chrome", så står det att det finns en uppdatering tillgänglig, men när jag väljer "uppdatera nu" så får jag ett förbannat felmeddelande:

http://img202.imageshack.us/img202/2...10228kl051.png

Kör du Stable eller Beta/Dev? Jag har 9.0.597.98 och ingen uppdatering tillgänglig.
2011-03-02, 00:22
Medlem
jr.ewings avatar
ibland när jag besöker youtube dyker inte bilden upp. denna flashbugg verkar bara finnas i chrome
2011-03-02, 13:50
Medlem
Dduuuuudes avatar
Kan någon hjälpa mig med bokmärken?
Efter en fin cykeltur ute imorse så hade datorn gått i vänteläge när jag kom hem (inget ovanligt), och när jag startade datorn så hade alla mina bokmärken försvunnit
Jag har inte hittat nån lösning som funkar.
Såg nu att om jag öppnar ny flik så kommer ju mina mest besökta sidor upp, bara då jag har bokmärkesfältet, och där finns alla mina bokmärken om jag trycker på pilen. Men i själva bokmärkes saken finns inte ett skit, ganska jobbigt om jag ska sitta och gå in på säkert 100 sidor och lägga till allt igen...
Nån med en snabbare lösning?
2011-03-02, 18:47
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dduuuuude
Efter en fin cykeltur ute imorse så hade datorn gått i vänteläge när jag kom hem (inget ovanligt), och när jag startade datorn så hade alla mina bokmärken försvunnit
Såg nu att om jag öppnar ny flik så kommer ju mina mest besökta sidor upp, bara då jag har bokmärkesfältet, och där finns alla mina bokmärken om jag trycker på pilen. Men i själva bokmärkes saken finns inte ett skit, ganska jobbigt om jag ska sitta och gå in på säkert 100 sidor och lägga till allt igen...

Vilken bokmärkes sak?? Gärna en bild.
2011-03-02, 20:08
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Vilken bokmärkes sak?? Gärna en bild.

Jag tror att han menar 'bokmärkeshanteraren'.
2011-03-02, 20:43
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dduuuuude

Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Jag tror att han menar 'bokmärkeshanteraren'.

Konstigt att bokmärkena inte skulle synas där, men egentligen vad spelar det för roll, när du kan se dom när du öppnar en ny flik??
2011-03-04, 01:03
Medlem
Har för tillfället ett väldigt irriterande problem. Idag så försvann all text från alla forum jag brukar läsa. Igår kväll fungerade det som det skulle. Skriver detta via Firefox för tillfället.

Forum 1
Forum 2

Har testat att ta bort cookies och installera om CHrome men ingen lycka. Någon som har en bra ide?
2011-03-04, 07:34
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perudo
Har för tillfället ett väldigt irriterande problem. Idag så försvann all text från alla forum jag brukar läsa. Igår kväll fungerade det som det skulle. Skriver detta via Firefox för tillfället.

Forum 1
Forum 2

Har testat att ta bort cookies och installera om CHrome men ingen lycka. Någon som har en bra ide?

Det kan inte vara så att du har råkat avinstallera något teckensnitt??
Det är den enda förklaringen jag kan komma på.
2011-03-04, 15:35
Medlem
Palbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jr.ewing
ibland när jag besöker youtube dyker inte bilden upp. denna flashbugg verkar bara finnas i chrome
Har samma problem, hjälp om detta skulle uppskattas
2011-03-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Det kan inte vara så att du har råkat avinstallera något teckensnitt??
Det är den enda förklaringen jag kan komma på.

Kan vara så, hur fixar man något sånt då? Har testat Smart package of Microsoft's core fonts men det gav inget resultat.
2011-03-04, 18:28
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palbar
Har samma problem, hjälp om detta skulle uppskattas
Har du/ni testat i inkognito? Har du/ni adblock installerat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in