Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Oj,,,någon som tog lite illa upp? Men hur som helst är fakta att Uri faktiskt ÄR jude, en bluff, miljonär och otroligt manipulativ.
Om det kan jag såklart inte ha någon åsikt. Jag känner honom inte personligen.
Jag har aldrig tjänat en krona på de mediala tjänster jag ger folk.. Jag tycker folk som tjänar pengar på folks sökande efter god hälsa är horribla, från healers till psykologer/cancerläkare. hjälp skall vara gratis, är man bra nog får man DONATIONER. Det räcker.
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Jag drar precis vilka slutsatser jag vill, och jag tror inte det är utan anledningen judarna blev behandlade som dom blev under WWII. Men det är OT så visst,,,jag ska inte nämna att juden geller är Jude, judar tycker inte om att bli kallde judar
Mysko, jag menade inte deras behandling under WWII .. mina personliga erfarenheter av judar (de jag mött) är precis som dina. Opportunistiska fucking Ferengi-troll med överlägsen syn och tro på att de är utvalda human 2.0 hela bunten (which i know for a fact they are NOT).. Men.. Att döma alla miljoner som finns utifrån de 15 jag mött i mitt liv, vore att gå över gränsen för hur stupid man låter sig vara som UPPLYST västerländsk, frihetsälskande och demokratisk individ, och istället BLI en fundamental terror-musse i tanke och handling .. och .. Det vill jag inte vara.
Vill du?