2011-03-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
Husbybadet och vldtkt? hh va?
hhhhh va? Jag r nerrkt och kan inte frst en parallell!

Bara fr att ngot hnder i 90% av fallen betyder det inte att vriga 10% inte existerar. Blir det lttare s? Du kan skta dig, BRA, grattis. Du r undantaget som bekrftar regeln. Cannabisrkare r efterblivna stackare som inte kan skta sitt liv i de allra flesta fall. Behver du bevis fr det kan du g in i cannabisdelen och lsa lite. Sen vad svamp har med det hr att gra r ver mitt frstnd, men om du vill runka din internetpenis lite s kan jag vl sga att du r hftig om det hjlper.
Citera
2011-03-31, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
hhhhh va? Jag r nerrkt och kan inte frst en parallell!

Bara fr att ngot hnder i 90% av fallen betyder det inte att vriga 10% inte existerar. Blir det lttare s? Du kan skta dig, BRA, grattis. Du r undantaget som bekrftar regeln. Cannabisrkare r efterblivna stackare som inte kan skta sitt liv i de allra flesta fall. Behver du bevis fr det kan du g in i cannabisdelen och lsa lite. Sen vad svamp har med det hr att gra r ver mitt frstnd, men om du vill runka din internetpenis lite s kan jag vl sga att du r hftig om det hjlper.
Njae, snarare s att dem som r misslyckade cannabisbrukare r dem DU ser. Oftast s brukar folk annat ocks.
Det r som att g p krogen och se hur alla beter sig och bestmma sig fr att ALLA som dricker alkohol r idioter som frsker hngla upp ovilliga brudar och spyr ver allt och alla.

Jvla starka frdomar du har.
De flesta cannabisbrukare r helt vanliga mnniskor, som din chef eller medarbetare.
Precis ssom de allra flesta alkoholbrukare r dem som tar en l till maten p fredagar.
Citera
2011-03-31, 17:06
Medlem
Xamples avatar
Och efter 8 sidor kan vi dra slutsatsen att man kritar inte till folk, och att man sljer inte rka fr att tjna pengar. Riktiga pengar ligger i mdma och syra, d jvlar tar ekonomin fart.
Citera
2011-04-01, 00:10
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-code
Bda kmpar fr sina rttigheter

Och hur definierar du ordet krigare d? Menar du ngon liten frortskille som hatar allt och alla?

I s fall, ja.. Fan va lika dem r nr du sger de.

Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Och efter 8 sidor kan vi dra slutsatsen att man kritar inte till folk, och att man sljer inte rka fr att tjna pengar. Riktiga pengar ligger i mdma och syra, d jvlar tar ekonomin fart.

Dock r det allt ett litet extra knck om man sljer lite grs vid sidan om. Och vart att frstra livet fr folk genom att slja sn skit du nmner?
Citera
2012-01-22, 13:00
Medlem
banhxeos avatar
Vad betyder krita egentligen? Och anvnds ordet endast inom cannabis sammanhang? Ville inte ppna en hel trd fr att frga s passade p att skriva hr.
Citera
2012-01-22, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
Vad betyder krita egentligen? Och anvnds ordet endast inom cannabis sammanhang? Ville inte ppna en hel trd fr att frga s passade p att skriva hr.

Kp nu betala senare, jag kan tex krita p mitt nrlivs om jag glmt plnboken d de knner igen mig rtt vl.
Citera
2012-01-22, 13:16
Medlem
Dwight-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
Gammalt svenskt ord. Minns att Ture Sventon (barnprogram frn brjan av 90-talet som jag lskade) brukade kpa semlor p krita haha
Citera
2012-01-22, 14:57
Medlem
Tycker aldrig det r OK att krita. Har man inte pengar s fr man vnta o kpa tills man har pengar helt enkelt, svrare n s r det inte. Besvret att hlla koll p krit-pengarna r inte vrt en rding.
Citera
2012-01-22, 16:28
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Tycker aldrig det r OK att krita. Har man inte pengar s fr man vnta o kpa tills man har pengar helt enkelt, svrare n s r det inte. Besvret att hlla koll p krit-pengarna r inte vrt en rding.

Hller med, klarar man inte av att g utan rka tills nsta lning har man ett problem. Jag tycker sjlv det r oehrt ljligt att folk som rker ngon gng ibland kallas "missbrukare", men klarar man inte av att vnta med nsta inkp tills nsta lning, d r man faktiskt en missbrukare.
Citera
2012-01-22, 16:44
Medlem
Dwight-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Hller med, klarar man inte av att g utan rka tills nsta lning har man ett problem. Jag tycker sjlv det r oehrt ljligt att folk som rker ngon gng ibland kallas "missbrukare", men klarar man inte av att vnta med nsta inkp tills nsta lning, d r man faktiskt en missbrukare.
Vad "klarar"?

Vill man rka p fredagskvllen med nn polare men inte fr pengar frens p mndag s r det vl inga problem att krita och sen betala nr man fr cash/handlar nsta gng? Larvig argumentation om att man r missbrukare etc.

Ibland blir man rksugen men inte har pengar p kontot, inte s konstigt.
Citera
2012-01-22, 16:45
Medlem
some biggie sjng...

" that god damn credit, dead it
u think a crackhead payin you back, shit forget it
"

har du inte rd att betala fr pundandet, s punda inte.

desperat? gr som alla andra, fixa cash hmta stash
Citera
2012-01-22, 16:57
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Om inte rka generar cash skulle ingen odla/beckna det.
U do the math

100gram inkpt fr 4-6 lax

5gram gr att f av fr 600 kronor.
100 gram becknat i mindre omgngar =10-12tusen ala 100% av ursprungpriset ner i egen ficka.
Visst tar kanske en mnad att bli av me det, men de kan de vara vrt.
Betydligt mindre kundkrets p mdma och syra samt crack/tjack eller eventuella mediciner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in