2016-04-14, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Mycket bombing men mest skitpieces centralt, kul är dock att nate fortfarande håller fanan uppe. Supportergruppernas beef och tags är jag likgiltig emot, visst är det graffiti men långt ifrån hiphop...
LWR har lagt ett par feta pieces förbi götaävsbron, utöver det så kan man ligga i dvala tills vidare. Ang. labs så lägger han sina fula throwups för att han inte kan köra annat, ingen diss men ville bara klargöra (sett lite skiit denne lagt utöver labs och det var inte fagert.) HSF håller kvalité på pieces dock!

Nate har jag inte sätt på något annat än typ... fames? HSF har väl inte gjort ett knyst i gbg på ett halv-år typ? Labs är väl ingen höjdare direkt men jojo.. Den jag har sett mycket av på senaste är Tors/Torz bra spridning och schysst. Sen har ju Juce börjat få till en riktigt svängig throw-up ser hopp för scenen Vad har hänt med MAG? Tyckte man såg dom ganska mycket för ett tag sen men nu verkar dom har dämpat ner sig. Jag har också noterat att Dept har börjat måla/spitta över NCL och Jide?
Citera
2016-04-14, 10:29
Medlem
Tors är ju för fan den tråkigaste writern på år och dar
Citera
2016-04-14, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Tors är ju för fan den tråkigaste writern på år och dar
Mjoo..
Citera
2016-04-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quaso
Jag har också noterat att Dept har börjat måla/spitta över NCL och Jide?
2-3 olika ställen vad jag sett annars så verkar den lilla tvisten försvunnit lika fort som den dök upp tycker det är kul att se nytt från båda två lite här och var
Citera
2016-04-14, 22:46
Medlem
Angående Labs gillar att han sticker ut ur mängden med sin stil, helt ok. Kan du langa en bild på hans throw-ups. Vet att han la en schysst char på ett fame.
MAG, verkar som konk har torskat ser ingeting nytt av han och dom andra har nojjat ur pga det.
Citera
2016-04-15, 05:46
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickDa
Angående Labs gillar att han sticker ut ur mängden med sin stil, helt ok. Kan du langa en bild på hans throw-ups. Vet att han la en schysst char på ett fame.
MAG, verkar som konk har torskat ser ingeting nytt av han och dom andra har nojjat ur pga det.
bara sett labs throw på lagliga, fotograferar inte lagliga. Vilket fame eller kan du hosta upp en bild?
Någon som vet ett inomhus fame förresten?
Han målar likt en som varit med i 100 år men inte utvecklat någon som helst (han har flow, cancontrol m.m. Men det är nåt som fattas, typ som att dricka med skrumplever, kan inte sätta ordet på't), tagsen är bara bull.
Någon som inte nämns är DUDEZ som jag anser förtjänar en elogé för att hålla det äkta. Minns när jag var yngre och förundrades över alla tags av akay och den erans writers, blir sentimental av oldschool!
O ang. konk så körde han för mindre än en månad sedan, sessförinnan inte sett något nytt sedan ... November?
Senast redigerad av psykoshippien 2016-04-15 kl. 05:49.
Citera
2016-04-15, 07:46
Medlem
Sett fräscha konk-tags... wkus kör mkt mindre. Move lirar la en del hollows. Vilka mer är med i MAG?
Citera
2016-04-15, 16:45
Medlem
Citat:
Sett fräscha konk-tags... wkus kör mkt mindre. Move lirar la en del hollows. Vilka mer är med i MAG?

Move är la igs?
Citera
2016-04-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpMyStrumpa
Move är la igs?

för vi har ju inga writers i den här staden som reppar mer än ett crew....
Citera
2016-04-15, 18:38
Medlem
Citat:
för vi har ju inga writers i den här staden som reppar mer än ett crew....

Okaj, då reppar väl hen mag också. Hade ingen aning förlåt mig... Slå mig inte!
Citera
2016-04-15, 20:29
Medlem
timewasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quaso
Nate har jag inte sätt på något annat än typ... fames? HSF har väl inte gjort ett knyst i gbg på ett halv-år typ? Labs är väl ingen höjdare direkt men jojo.. Den jag har sett mycket av på senaste är Tors/Torz bra spridning och schysst. Sen har ju Juce börjat få till en riktigt svängig throw-up ser hopp för scenen Vad har hänt med MAG? Tyckte man såg dom ganska mycket för ett tag sen men nu verkar dom har dämpat ner sig. Jag har också noterat att Dept har börjat måla/spitta över NCL och Jide?
Hsf har inte gjort ett knyst på ett halvår? Bor vi samma stad???
Citera
2016-04-15, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av timewaster
Hsf har inte gjort ett knyst på ett halvår? Bor vi samma stad???
Ge mig något exempel bortsett från lagliga väggar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in