2016-04-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quaso
Ge mig något exempel bortsett från lagliga väggar.

Full eller ?

Men för att besvara frågan så har jag sett ett rull även om det var ett tag sedan. Sen hur mycket dom kör kan jag inte svara på. Men ett spårvagnsrull med DRA.
Citera
2016-04-16, 00:18
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straightnochaser
Full eller ?

Men för att besvara frågan så har jag sett ett rull även om det var ett tag sedan. Sen hur mycket dom kör kan jag inte svara på. Men ett spårvagnsrull med DRA.

Dom kör knappt alls, i alla fall inte i Göteborg. Det är ju inte äns ett Göteborgs crew. Vad eller hur mycket dom kör i Uddevalla kanske är en annan sak.

HSF är obefintliga i Göteborg i stora drag. Det kanske är många som är fulla idag men har OP verkar nyktrare än dig i alla fall.

Baserar du scenen på instagram eller?

På tal om intagram har ni märkt hur få nya CWD grejjer som dyker upp på instagram sen dom började riva Arla-famet?

Haha, Insta-fame. Finns det något mer patetiskt.
Citera
2016-04-16, 09:16
Medlem
ps3mafackas avatar
HSF är väl mer inriktade på tåg och spånk. Så göteborgare ser inte dom grejerna.
Citera
2016-04-16, 09:24
Medlem
ps3mafackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straightnochaser
Full eller ?

Cuns och nån till hade kört längs motorvägen i Kållered för nån månad sen. Kul att dom börjat köra lite iaf
Citera
2016-04-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Dom kör knappt alls, i alla fall inte i Göteborg. Det är ju inte äns ett Göteborgs crew. Vad eller hur mycket dom kör i Uddevalla kanske är en annan sak.

HSF är obefintliga i Göteborg i stora drag. Det kanske är många som är fulla idag men har OP verkar nyktrare än dig i alla fall.

På tal om intagram har ni märkt hur få nya CWD grejjer som dyker upp på instagram sen dom började riva Arla-famet?

Tagga ner kompis, jag fråga om han var full eftersom hans fråga var konstigt ställd sett till inlägget han citera. Och med tanke på att jag bara sett ett rull så påstod jag aldrig att dom hade staden i sin makt, utan att jag sett ett rull.

För att fortsätta på "tåg-målar-crew", kör YFR någonsin några målningar runtom i stan eller är jag blind? Sett en längs leden vid Majorna
Citera
2016-04-16, 19:09
Medlem
ps3mafackas avatar
Ja du får boka en undersökning hos en optiker snart Nej men dom kör väl när lusten faller in, yfr gjorde en piece på ett elskåp i sävenäslayupen vid munkebäck avfarten för ett par månader sen. Även längs leden vid lackarebäck/mölndal finns en HNC YFR som är gjord för en månad sen. Båda syns riktigt bra från bilvägen nu när löven inte slagit ut. Satt en hsf yfr vid sävenäs/gamlestan med en hsf men tror den är buffad nu. Kortfattat så dyker dom upp lite här och där när man minst anar.

Finns några grejjer i arla famet också men är så gott som rivet. Även lite grejjer i uptown men dom är nog övermålade nu. Säkert ett å annat rull med på diverse plåt underlag med..
Citera
2016-04-16, 19:13
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miley

På tal om intagram har ni märkt hur få nya CWD grejjer
Ser mer hsf o nytt cwd tägväg än vad jag ser core, ser instagram i synnerhet som bullshit!
Citat:
Ursprungligen postat av Quaso
Nate har jag inte sätt på något annat än typ... fames? HSF har väl inte gjort ett knyst i gbg på ett halv-år typ? Labs är väl ingen höjdare direkt men mpat ner sig. Jag har också noterat att Dept har börjat måla/spitta över NCL oh Jide?
Taffligt o gå över när det finns rum som en själv kan använda, finns dock ingen anledning till o beefa...
Senast redigerad av psykoshippien 2016-04-16 kl. 19:59.
Citera
2016-04-17, 15:15
Medlem
ConnyCarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Taffligt o gå över när det finns rum som en själv kan använda, finns dock ingen anledning till o beefa...

Hur vet du att det inte finns en anledning till att beefa?
Citera
2016-04-17, 16:58
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyCarin
Hur vet du att det inte finns en anledning till att beefa?
För att jag är Dept alias en i NCL, så fu.

Diggar FY!'s tags, fåtal men bästa jag sätt sisålänge.
Något nytt förutom feta wildstylechromare på röda sten?
Senast redigerad av psykoshippien 2016-04-17 kl. 17:01.
Citera
2016-04-17, 21:53
Medlem
Citat:
För att jag är Dept alias en i NCL, så fu.

Dept är inte med i NCL längre om man kollar på hans sida är det bara lwr och tk grejer antar att han hoppat av eller fått kicken samt att han tagit bort ncl från sin bio
Citera
2016-04-17, 23:41
Medlem
timewasters avatar
Bara jag som märkt att YFR baitar BZT sjukt mkt och gjort i flera år?
Citera
2016-04-18, 00:22
Medlem
Citat:
Ser mer hsf o nytt cwd tägväg än vad jag ser core, ser instagram i synnerhet som bullshit!

hahah struntar i om du har problem att uttrycka dig, det där uttalandet var nog det mest utvecklingsstörda på länge. 10/10

Citat:
Ursprungligen postat av Stopgivingafuck
Dept är inte med i NCL längre om man kollar på hans sida är det bara lwr och tk grejer antar att han hoppat av eller fått kicken samt att han tagit bort ncl från sin bio

najs uppdatera oss gärna när nästa förändring sker i hans bio

Citat:
Ursprungligen postat av timewaster
Bara jag som märkt att YFR baitar BZT sjukt mkt och gjort i flera år?

så mkt bait handlar det inte om och sen vem bryr sig? de är fortfarande ett av de fetaste crewen som kör i stan. eller är det synd att ingen baitar dhe istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in