2015-03-02, 09:44
Medlem
ps3mafackas avatar
Nu talar jag rent generellt.. Problemet med tågmålare är att ingen ser deras grejjer. Problem nummer två, vi har ingen tunnelbana. Lira bonntåg slår inte riktigt lika högt som tubar... Men kredd till dom som kör när KGS kör fredagsmys i tågen, det kräver att man brinner för det.

Men även credd till dom crewsen som vanliga människor som inte graffar känner till. Då har man lyckats med sitt budskap.
Citera
2015-03-02, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymone
Haha vad gör du här ens mannen. UKF var först med oneman wholecar på nya x61 pendeln samt så var de med och gjorde första wholetrainet på den också. Så din färsking bara för att ett crew inte syns på stan i någon stad så betyder det att de inte är aktiva? Du verkar ha bra koll, UNF = baiterZZ!
Äkta målare målar tåg inte springer runt och kör fylle grejer enbart på helgerna som de flesta i framstjärten göteborg.
Äkta crews sätter alltid TÅG som prio 1 oavsett om det finns väktare som ligger och yrar i tågen eller inte, väktare kommer aldrig stoppa real kings.
Man märker ju vilka som inte vill vara med i gamet längre då ett X antal personer inte lagt ett enda shit efter att kgs kom.. Förutom bombing på stan, yey!
BIG UP till alla som håller det äkta!! Specielt big up till MAG som börjar få GÖTEBORG att bli riktigt jävla fett med alla rooftops.

Haha, du gjorde min dag grabben. Go UKF-Snitches! Vet inte i vad för liten bonde håla du bor i,
men här i götet finns det ingen som har har respekt för några jävla golare. Någon som vet hur det går för Hume? Hörde att tungan hade fastnat där bak på SKUE för han.
Citera
2015-03-02, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeKush
Haha, du gjorde min dag grabben. Go UKF-Snitches! Vet inte i vad för liten bonde håla du bor i,
men här i götet finns det ingen som har har respekt för några jävla golare. Någon som vet hur det går för Hume? Hörde att tungan hade fastnat där bak på SKUE för han.

Va fan är hume för jävla rövslickar bög???? Och just de jag skrev till cutes att han va e jävla golare på instagram så tog han bort bilden för han tyckte de va pinsamt den jävla golaren 😂👌
Citera
2015-03-02, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Käften ba din jävla toy. Du måste ju vara 16 bast högst. Fattar du inte hur dum du ser ut när du sitter och kallar golare som kärra-***** bra writers? Finns ju en anledning varför den jävla snitchen var tvungen att dra från stan, haha. Jävla snorunge.

Ni borde bli komiker guys!
Varför nämner ni hume och hmf när det skulle va U ni snackar om?
Sen era färskingar så får ni rota fram lite facts om ni ska börja snacka.
Om ni vet så mycket så borde ni ju veta vad "golaren" heter då borde ni ju bara traska er iväg till tingshuset och hämta ut lite papper och läsa hans förhör och DÅ kan ni börja snacka.
Det verkar ju som om att ni vill vara lite thug boys med koll så do it annars håll käft.
Det var många som var aktiva i tåg fronten innan kgs kom men eftersom om att du har sån dålig koll så kommer jag ej berätta vilka.
Om ni vill se panels så ska ni kolla på tåg inte på väggar i stan, det rullar mycket mer än vad ni tror.

För det sista så är 7 pers med i U och ingen av de är den såkallad golaren.

Mycket toys i framstjärten gbg-Men ni verkar gärna vilja sitta och klaga på flashback, bra liv.
Citera
2015-03-02, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ni borde bli komiker guys!
Varför nämner ni hume och hmf när det skulle va U ni snackar om?
Sen era färskingar så får ni rota fram lite facts om ni ska börja snacka.
Om ni vet så mycket så borde ni ju veta vad "golaren" heter då borde ni ju bara traska er iväg till tingshuset och hämta ut lite papper och läsa hans förhör och DÅ kan ni börja snacka.
Det verkar ju som om att ni vill vara lite thug boys med koll så do it annars håll käft.
Det var många som var aktiva i tåg fronten innan kgs kom men eftersom om att du har sån dålig koll så kommer jag ej berätta vilka.
Om ni vill se panels så ska ni kolla på tåg inte på väggar i stan, det rullar mycket mer än vad ni tror.

För det sista så är 7 pers med i U och ingen av de är den såkallad golaren.

Mycket toys i framstjärten gbg-Men ni verkar gärna vilja sitta och klaga på flashback, bra liv.

Det går ju grova rykten om hur Skue har utnyttjat lille Hume, if you know what I mean man. Och just de, wasnt it you who nämnde HMF toysen helt plötsligt?
Det är ingen nyhet att golaren USEL/CUTES/CAE/KÄRRA-PE**A is a motherfucking snitch, ingen thug life boy där, homeboy.

Lägg ner ditt jävla wigger snack din fittunge, för det andra så vet jag vem du är och du kommer inte ens från götet, din jävla hang-around toy, haha.
Citera
2015-03-02, 10:08
Bannlyst
Låt skitzot prata med sig själv en stund, guys! Haha.

Citat:
Det är fan inte kostigt att folk inte pallar köra stål. Dels så finns dessa KGS väktare sen när man nu kört som i denna veckan har det hookats upp minst 5 panels. 1 TOPP på reginan,panel på en annan sen en gbg pendel med 2 panels osv men inte en enda HORUN*E har fotat något TVITVI. Så gnäller ni om diverse grejer att det icke målas hahaha.
Citera
2015-03-02, 15:06
Medlem
Graffigbgs avatar
Vet inte riktigt om jag såg fel eller rätt men när jag åkte förbi berusad målningen idag så såg det ut som att OD hade vart där och lagt lite nya saker, kan kolla om jag kan fixa bild.
Citera
2015-03-02, 15:36
Medlem
muntiis avatar
Vafan har Usel golat om?
Citera
2015-03-02, 16:42
Medlem
Jävlar vad rolig den här tråden är
Citera
2015-03-02, 17:33
Medlem
LasseFranGnestas avatar
hahaha att alla målare SKA prioritera tåg annars är man ingen writer… hahahha det beror väll fan på vad man själv vill göra… sen hur många panels har ukf kört på spånken? har inte sätt nått, har inte sätt några tags överhuvud taget av ukf i gbg, så sluta tro er för att ni kör reginatåg.. förstår att folk inte vill köra tåg utan satsar på bombing ist, för tågen i gbg är jävligt fula och tråkiga.
Citera
2015-03-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Det går ju grova rykten om hur Skue har utnyttjat lille Hume, if you know what I mean man. Och just de, wasnt it you who nämnde HMF toysen helt plötsligt?
Det är ingen nyhet att golaren USEL/CUTES/CAE/KÄRRA-PE**A is a motherfucking snitch, ingen thug life boy där, homeboy.

Lägg ner ditt jävla wigger snack din fittunge, för det andra så vet jag vem du är och du kommer inte ens från götet, din jävla hang-around toy, haha.

Purp det är dags att du slutar runka till bögporr och tar dig ner till centralstationen så får du väl se vilka som har paneler i trafik trots att det buffas som fan. Man kan snarare fråga sig om du verkligen bor i Göteborg jävla pissluffare.
Att UKF inte lägger snyggast paneler vägs upp av att dom håller det äkta och kör på som fan. Speciellt S. Så håll käften och sluta förpesta tråden med dina rövknullade inlägg. Gå och kladda med dom andra hårlösa feta medelålders fjortisarna på draken istället.
Citera
2015-03-02, 20:08
Medlem
ConnyCarins avatar
Rolig tråd.

Det enda som snackas om här är UKF, undra varför?
Att ni inte fattar det själv.

Vilka är det som lägger det fett på tågen annars? Skulle tro att dom har lagt fler paneler än vad ni gjort vanliga pieces.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in