Citat:
Ursprungligen postat av
style22
Nu tog du ju bort halva din kommentar, men... Inte för att vara den som är sen men jag skulle ärligt talat säga att jag har sett mer OPC+UNF än vad jag sett UKF(vilket jag aldrig i hela mitt liv ens sett en tag av) och MFC(som i 9 av 10 lägger skitgrejer).
Håller med dig dock Coatmeal, folk borde lägga ner hatet o peppa scenen ist.
Haha vad gör du här ens mannen. UKF var först med oneman wholecar på nya x61 pendeln samt så var de med och gjorde första wholetrainet på den också. Så din färsking bara för att ett crew inte syns på stan i någon stad så betyder det att de inte är aktiva? Du verkar ha bra koll, UNF = baiterZZ!
Äkta målare målar tåg inte springer runt och kör fylle grejer enbart på helgerna som de flesta i framstjärten göteborg.
Äkta crews sätter alltid TÅG som prio 1 oavsett om det finns väktare som ligger och yrar i tågen eller inte, väktare kommer aldrig stoppa real kings.
Man märker ju vilka som inte vill vara med i gamet längre då ett X antal personer inte lagt ett enda shit efter att kgs kom.. Förutom bombing på stan, yey!
BIG UP till alla som håller det äkta!! Specielt big up till MAG som börjar få GÖTEBORG att bli riktigt jävla fett med alla rooftops.