Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-28, 09:26
  #409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Om jag föreslår bakdörren är det för att killens kuk är liten. Just saying.
Så småpittarna är inte dugliga nog för fin-entrén? Men dom gör dig ändå lite gott i ändtarmen där du svarvar timmerstockar till vardags? Just asking

Eller du visar dom bakdörren ut ur stugan...... okej, nevermind
Citera
2023-05-28, 09:34
  #410
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Så småpittarna är inte dugliga nog för fin-entrén? Men dom gör dig ändå lite gott i ändtarmen där du svarvar timmerstockar till vardags? Just asking

Eller du visar dom bakdörren ut ur stugan...... okej, nevermind

Om mannen är stor är det inte nice där bak. Men om han har liten omkrets kan det vara skönt. Därför får aldrig välutrustade män förslaget.
Citera
2023-05-28, 09:43
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Om mannen är stor är det inte nice där bak. Men om han har liten omkrets kan det vara skönt. Därför får aldrig välutrustade män förslaget.
Mmm det gäller att va opportunist för att leva gott! Ett hål för var typ.
Citera
2023-09-08, 11:24
  #412
Medlem
Wow! Hon låter som en dröm. Då har du listat ut hur hon gillar det mest, om du vill dela med dig?
Citat:
Ursprungligen postat av PublicMan
Varje gång jag träffar min kära hustru så träffar jag en kvinna som gillar analsex.
Citera
2023-09-08, 19:13
  #413
Medlem
Älskar analsex, har det hellre än vaginalt. Får sjuka orgasmer, ofta flera på raken. Min snubbe bryr sig inte nämnvärt men sen tycker han att runka till porr är roligare än att ha riktigt sex med mig, klassiskt porrskadad man.
Citera
2024-01-14, 06:38
  #414
Medlem
Mohaves avatar
Ofta. Och jag brukar få dom som inte provat det tidigare nyfikna på att testa det. Brukar inte föreslå det på första dejten (om tjejen inte innan den när vi chattat sagt att hon vill ha det), men efter ett par gånger så.
Citera
2024-01-14, 08:48
  #415
Medlem
Bandoliers avatar
Denna fixering vid analen...
När det finns något så ljuvligt som en naturligt våt fitta som både smiter åt och smörjer.
Att då föredra hålet som enbart finns där för att tömma kroppen på avfall är för mig obegripligt.
Är det de som är mindre utrustade som behöver stjärthålet för att känna något kanske...?
Citera
2024-01-14, 09:07
  #416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Om jag föreslår bakdörren är det för att killens kuk är liten. Just saying.
eller så är skäms dessa tjejer för sin storlek på vaginan att de föreslår bakdörren. Själv skulle jag aldrig föreslå den dörren.
__________________
Senast redigerad av Roxic 2024-01-14 kl. 09:10.
Citera
2024-01-14, 09:28
  #417
Medlem
Dollmens avatar
Sjuka människor som har bögsex, porrskadade. Tror att tjejer gillar det och strypsex å andra sjuka grejor. Tjejer gillar generellt sätt mjuksex mest. Lär er det först sedan kan ni pilla lite på anus vilket brukar gillas 🙂 Ni som vill anus är nog för att ni runkar för mycket å har tappat känseln i kuken 😁
Citera
2024-01-14, 09:42
  #418
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Denna fixering vid analen...
När det finns något så ljuvligt som en naturligt våt fitta som både smiter åt och smörjer.
Att då föredra hålet som enbart finns där för att tömma kroppen på avfall är för mig obegripligt.
Är det de som är mindre utrustade som behöver stjärthålet för att känna något kanske...?


Har gärna A6 men däremot så är jag helt kall till t.ex. avsugningar och ansikts- eller munsprut. Men man kan väl inte riktigt styra vad man går igång på kan jag tänka?
Citera
2024-01-14, 09:43
  #419
Medlem
Min erfarenhet med de 8 tjejer jag haft förhållande med (engångsligg blir det inte end tanke på det) så har ingen velat, någon har testat men aldrig igen, sedan har enbeller två gillat ett finger stekande runt hålet och kanske in 1 cm men inte mer.

Jag vet en kille vars tjej gillade det av kanske hans 30 relationer. Sedan ställde nästan alla upp på det för att han tjata och var grymt dominerade.

Resten av mina vänner säger big nono.
Citera
2024-01-14, 11:41
  #420
Avstängd
Megastruls avatar
Bullen...

Gissar på att runt 5-6% har erbjudit mig röven, men då har jag tackat stadigt nej eftersom jag är nojig för det där och är vanilj.

En av mina senaste kk tjatade och berättade att hon hade någon 'tarmskölj' å grejer. Är det normalt och ska det få igång oss att höra det?

Min närmaste snubbes kk fick baksug och jag har hört både detaljerat och tillräckligt om det.

Samtidigt så har andra berättat om hur dunderskönt och rent det är. För bara någon vecka sedan så berättade en polare att han hade gett någon otroligt vacker kvinna oralt där och att hon hade blivit helt galen av det - positivt menat. Men jag hajar det inte alls själv.

En kvinna som jag tycker mycket om tog upp det och hon hade heller aldrig gjort det. Jag sa ja för första gången och det gjorde jag för att det var just hon. Men då kom livet kraftigt i vägen istället.

Är det någon som har gått från ointresserad till svår torsk efter att ha testat? Ni som har det hela tiden, är det som vanligt sex för er eller är det fortfarande lite läskigt?

5-6% för att vara topic.
__________________
Senast redigerad av Megastrul 2024-01-14 kl. 11:43.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback