Citat:
Ursprungligen postat av
Grollaren
För dig är det tydligen jättesvårt.
RFSU:s sida BEKRÄFTAR det jag säger.
Men som sagt.. skit i mina inlägg istället. Så slipper du få magsår och dåligt samvete.
Du säger att analsex är inget kvinnor tycker om, och män har analsex för att skada kvinnor.
RFSU säger:
Citat:
Vad är skönt med analsex, och varför?
Många tycker att det är skönt att bli sexuellt stimulerade i och runt anus.
Citat:
I samband med onani kan många tycka om att penetrera sig själva i anus med fingrar eller andra föremål.
Det säger ju helt klart mot vad du påstår.
Samt:
Citat:
Eftersom analen inte har någon egen lubrikation är det mycket viktigt att använda rikligt med glidmedel vid analsamlag för att förhindra skador.
Dvs, det finns inget automatiskt samband mellan analsex och skador. Skador kan uppkomma, ja, om man är våldsam, oförsiktig, inte tar hänsyn, och inte tar det lungt. Men om man gör det rätt så får man inga skador.
För att inte tala om den här passagen:
Citat:
Analsex med dildo, så kallad pegging, förekommer också mellan de som inte har kukar.
Alltså, kvinnor knullar kvinnor i analen med strap-on. Hur passar det ihop med påståendet att det bara är män som vill ha analsex, och bara vill ha det för att skada kvinnor?
Jag förstår att du har svårt att acceptera att inte alla tycker som du, men du borde fundera på hur rabiat som egentligen är hälsosamt.
Ingen tvingar dig att ha analsex, och jag fattar att du inte tycker om det, men kom inte och påstå att ingen annan kan tycka om det, eller ha det som ett normalt inslag i
deras sexliv, och att dom inte alls tvingas, eller skadas av det, även om dom är kvinnor.