2019-07-06, 23:03
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Men nu får du väl skärpa dig.

Jag räknade upp ett antal påstående du gjort. Du försöker inte ens förneka att dom representerar din inställning och syn på frågan. RFSU's sida motsäger helt klart vad du påstår. Hur svårt kan det vara?

För dig är det tydligen jättesvårt.
RFSU:s sida BEKRÄFTAR det jag säger.
Men som sagt.. skit i mina inlägg istället. Så slipper du få magsår och dåligt samvete.
Citera
2019-07-06, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av floer
Jag har inte träffat någon tjej som gillat det, däremot som kunnat tänka sig att prova. Min uppfattning är (inte bara skapad från den egna erfarenheten då) att en övervägande del av tjejerna inte gillar det (som i att de får njutning av det) och att en iaf hyfsat stor del av dem t.om. ogillar det (antingen för att de provat eller bara på fördomar).

Min uppfattning är att många har analsex på fel sätt. Isf kan jag förstå om tjejer inte gillar det.
Citera
2019-07-07, 09:59
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
För dig är det tydligen jättesvårt.
RFSU:s sida BEKRÄFTAR det jag säger.
Men som sagt.. skit i mina inlägg istället. Så slipper du få magsår och dåligt samvete.
Du säger att analsex är inget kvinnor tycker om, och män har analsex för att skada kvinnor.

RFSU säger:
Citat:
Vad är skönt med analsex, och varför?

Många tycker att det är skönt att bli sexuellt stimulerade i och runt anus.

Citat:
I samband med onani kan många tycka om att penetrera sig själva i anus med fingrar eller andra föremål.

Det säger ju helt klart mot vad du påstår.

Samt:
Citat:
Eftersom analen inte har någon egen lubrikation är det mycket viktigt att använda rikligt med glidmedel vid analsamlag för att förhindra skador.
Dvs, det finns inget automatiskt samband mellan analsex och skador. Skador kan uppkomma, ja, om man är våldsam, oförsiktig, inte tar hänsyn, och inte tar det lungt. Men om man gör det rätt så får man inga skador.

För att inte tala om den här passagen:
Citat:
Analsex med dildo, så kallad pegging, förekommer också mellan de som inte har kukar.
Alltså, kvinnor knullar kvinnor i analen med strap-on. Hur passar det ihop med påståendet att det bara är män som vill ha analsex, och bara vill ha det för att skada kvinnor?

Jag förstår att du har svårt att acceptera att inte alla tycker som du, men du borde fundera på hur rabiat som egentligen är hälsosamt.
Ingen tvingar dig att ha analsex, och jag fattar att du inte tycker om det, men kom inte och påstå att ingen annan kan tycka om det, eller ha det som ett normalt inslag i deras sexliv, och att dom inte alls tvingas, eller skadas av det, även om dom är kvinnor.
Citera
2019-07-18, 12:32
Medlem
Snartfinsks avatar
Jag har träffat 3 stycken som sagt sig vara inne på det.

Första bruden:

Hon sa att hon tyckte om det och väldigt porrigt att få en kuk i röven. När jag sedan föreslog det eller försökte pilla där så sa hon nej varje gång. Antar att jag inte var rätt kille för henne eller så ljög hon om det.

Andra bruden:

Hon fällde kommentaren "jag borde släppa in dig där bak" och det var något vi höll på med vid flera tillfällen. En tumme eller ett finger i rumpan på henne och hon sa aldrig ifrån men hon visade inte heller någon direkt njutning. En gång när jag kom in en bra bit med fingret så stoppade hon mig. Hon kanske gillade det lite grann men det verkade inte vara en något hon faktiskt tyckte om genuint.

Tredje bruden:

Hon påstod sig gilla det. Knullade henne i röven vid två tillfällen och båda gångerna så låg hon mest och kved och sa att det gjorde för ont för henne och fick avbryta båda gångerna. En av gångerna ledde till att jag fick en rejäl utskällning av henne för att jag sedan blev avtänd av situationen och hon stod och var super frustrerad för att jag valde att inte sätta på henne mer.
Jag blev mest förvirrad av henne och tyckte mest att hon var konstig.

(Ps: Ja jag hade glid på kuken med alla tjejerna. Men samma resultat överallt.)

Så jag är ännu på jakt efter den där bredhöftade kvinnan som faktiskt gillar anal sex på riktigt. Men som det ser ut så är det bara en myt att det finns brudar som genuint tycker om Anal Sex. I alla fall enligt mig.
Citera
2019-07-18, 19:43
Medlem
Kryddmangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snartfinsk

Så jag är ännu på jakt efter den där bredhöftade kvinnan som faktiskt gillar anal sex på riktigt. Men som det ser ut så är det bara en myt att det finns brudar som genuint tycker om Anal Sex. I alla fall enligt mig.

Jodå, det kan vara sjukt nice ibland. Men, absolut inte varje gång.
Man måste som tjej känna sig helt lugn med hygienen (helt nyduschad alltså), känna sig helt trygg med killen och dessutom vara ruskigt kåt. Om allt detta sammanfaller så är det helt jäkla faboulus med analsex
Citera
2019-07-18, 20:08
Medlem
Citat:

Första bruden:

Hon sa att hon tyckte om det och väldigt porrigt att få en kuk i röven. När jag sedan föreslog det eller försökte pilla där så sa hon nej varje gång. Antar att jag inte var rätt kille för henne eller så ljög hon om det.

Andra bruden:

Hon fällde kommentaren "jag borde släppa in dig där bak" och det var något vi höll på med vid flera tillfällen. En tumme eller ett finger i rumpan på henne och hon sa aldrig ifrån men hon visade inte heller någon direkt njutning. En gång när jag kom in en bra bit med fingret så stoppade hon mig. Hon kanske gillade det lite grann men det verkade inte vara en något hon faktiskt tyckte om genuint.

Tredje bruden:

Hon påstod sig gilla det. Knullade henne i röven vid två tillfällen och båda gångerna så låg hon mest och kved och sa att det gjorde för ont för henne och fick avbryta båda gångerna. En av gångerna ledde till att jag fick en rejäl utskällning av henne för att jag sedan blev avtänd av situationen och hon stod och var super frustrerad för att jag valde att inte sätta på henne mer.
Jag blev mest förvirrad av henne och tyckte mest att hon var konstig.

Visst är det så att en del brudar påstår saker bara för att verka häftiga och för att man ska bli intresserad. Men att det var sådana problem med alla dessa villiga brudar tyder på att du antingen har enormt stor kuk eller saknar tekniken och rätta känslan för att göra tjejen mottaglig. Det har inget att göra med fysiska storleken på tjejen som breda höfter du nämner. Även storleken på kuken är rätt oviktig upp till en enormt stor kuk. Småväxtra tjejer kan likaväl ta stora kukar i röven, ibland lättare än fittan som kan bottna. Mitt råd är att läsa på mycket, eller testa på dig själv för att förstå vad det handlar om. Det finns väldigt mycket tjejer där ute som gillar analsex, och är du på jakt efter dem så blir det inte så svårt att få tag i dem.
Citera
2019-07-18, 23:28
Medlem
joyces avatar
Citat:

Jag tror att du har för bråttom. Du måste börja med ett finger och glidmedel och sen fortsätta med två fingrar. Långsamt och håll dig stilla typ 10-15 sekunder så att musklerna får möjlighet att slappna av. Sen börjar du med kuken. Väl insmord och bara ollonet till att börja med. Samma här, räkna till 15. Sen har du den inre ringmuskeln. När du tryckt in halva (FB-mått) så stannar du upp igen så att även denna muskel slappnar av. Efter det går det att köra på ganska hårt. 😀
Citera
2019-07-18, 23:36
Medlem
Stark-Fisklukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv
Jag vet att det finns ett dussin trådar om detta ämne, men fullt så fort avverkas inte FB-trådar i detta forum att jag tränger ut andra ämnen genom att starta denna.

Frågan som lyder är:
Hur VANLIGT är det egentligen att tjejer gillar analsex (enligt er subjektiva uppfattning)?
Frågan är främst ställd till andra snubbar men visst är det trevligt om tjejer på forumet ger sin syn (och erfarenheter) på saken.

och för att undvika missförstånd (och kräkreaktioner hos mig):
När jag skriver analsex så menar jag penetration eller annan stimulans av TJEJENS anal.

Kan säga såhär: Det förekommer i ungefär 1/3 av fallen för min del, och då är det ändå min egen fru som är mottagaren i 100% av fallen.
Dvs även om kvinnan i fråga gillar det, så är det inget hon vill syssla med VARJE gång, beroende på för mig oklara omständigheter.
Så även om du träffar en dam som inte vill så betyder det inte att hon aldrig kommer vilja, nästa gång kanske hon är sugen på det.
Citera
2019-07-19, 00:04
Bannlyst
Jag hade en 17 år äldre KK( jag 23 hon 40, en riktig milf med silikonpattar ) för många år sedan som ALLTID ville ha analsex, nästan så hon föredrog det framför vanligt vaginalt sex. Jag fick knulla röv med henne mer än vad jag gjort under mitt tidigare hela sexliv

Övriga tjejer, inkl min nuvarande sambo, som gillat att ta den röven gör det dock bara vid vissa tillfällen, som variation och krydda. Och det är helt ok för mig.
Citera
2019-07-19, 22:01
Medlem
Snartfinsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryddmango
Jodå, det kan vara sjukt nice ibland. Men, absolut inte varje gång.
Man måste som tjej känna sig helt lugn med hygienen (helt nyduschad alltså), känna sig helt trygg med killen och dessutom vara ruskigt kåt. Om allt detta sammanfaller så är det helt jäkla faboulus med analsex

Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Visst är det så att en del brudar påstår saker bara för att verka häftiga och för att man ska bli intresserad. Men att det var sådana problem med alla dessa villiga brudar tyder på att du antingen har enormt stor kuk eller saknar tekniken och rätta känslan för att göra tjejen mottaglig. Det har inget att göra med fysiska storleken på tjejen som breda höfter du nämner. Även storleken på kuken är rätt oviktig upp till en enormt stor kuk. Småväxtra tjejer kan likaväl ta stora kukar i röven, ibland lättare än fittan som kan bottna. Mitt råd är att läsa på mycket, eller testa på dig själv för att förstå vad det handlar om. Det finns väldigt mycket tjejer där ute som gillar analsex, och är du på jakt efter dem så blir det inte så svårt att få tag i dem.

Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Jag tror att du har för bråttom. Du måste börja med ett finger och glidmedel och sen fortsätta med två fingrar. Långsamt och håll dig stilla typ 10-15 sekunder så att musklerna får möjlighet att slappna av. Sen börjar du med kuken. Väl insmord och bara ollonet till att börja med. Samma här, räkna till 15. Sen har du den inre ringmuskeln. När du tryckt in halva (FB-mått) så stannar du upp igen så att även denna muskel slappnar av. Efter det går det att köra på ganska hårt. 😀

Nu är inte tanken att tråden ska handla om mig men jag försöker i alla fall svara på era kommentarer!

Stor kuk har jag knappast. Skulle säga att jag snarare har lite dålig teknik och kvinnorna jag har försökt med har haft ungefär lika bråttom och bara velat ha mig i sig så fort som möjligt. Så den där sensuella biten verkar aldrig varit närvarande med någon jag träffat. Att hålla sig i 15 sekunder utan att bli sexuellt frustrerad verkar vara betydligt svårare för tjejerna än vad det har varit för mig.

Det där med breda höfter är snarare min egen preferens. Storleken på bakdelen/höfterna har inget med hur lätt det är att bli knullad där bak, men däremot blir jag kåtare utav det haha.

Men fler försök kommer att ges. Jag ger mig inte i första taget.
Citera
2019-07-20, 03:08
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Jag håller med om att det är helt galet att påstå att alla kvinnor skulle gilla analsex. Men du är lika vimsig du, när du hävdar att det ger skador och orsakar att man inte kan hålla tätt. Rabiat feminist?
Sanningen är, som vanligt, någonstans mitt emellan. En del gillar det, andra inte. Dom som gillar det är inte inkontinenta bara för det, och lider inte av allsköns infektioner jämt och ständigt. Och dom är definitivt inte "kvinnooffer" för det. Vad som är "vanlig sex" är olika för alla.

Och nej, "röv som röv" fungerar inte som argument. Lika lite som "mun som mun" om man nu vill bli avsugen. Sluta kalla folk för idioter bara för att dom inte tycker som du.

Känns som du läst för mycket feministpropaganda. Är du frigid också? Låter ju inte som du ser sex som särskilt kul.
Klart att det kan ge skador. Har pratat med ett par tjejer som sa att det räckte med analsex en gång, för att analöppningen skulle ändra utséende. Jag har sett flera kvinnor på porrfilm där analöppningen sett fruktansvärd ut. Helt uppenbart förstörd av analsex. Fruktansvärt avtändande att se en sådan röv.
Går du in på t ex rfsu:s hdmsida så talas det om hur viktigt det är att använda mycket glidmedel och ta det försigtigt för att undvika skador.
Det är bara att googla så hittar du exempel på kvinnor som fått röven flrstörd.
http://www.familjeliv.se/forum/threa...hela-min-kropp
Kopierat från en låst artikel i expressen (gick idärför inte att länka, men det är bara att googla själv).
Frågan var om det är farligt med analsex:
"Svar:*Analsex kan ge skador om det utförs vårdslöst och den mottagande partnern ställer upp på aktiviteter som gör ont. Många använder fel teknik och risken för att ändtarmen ska bli skadad är stor. Gynekologer berättar att de ser många kvinnor med skador på ändtarmen som följd av analsex. Även hemorrojder kan bli en konsekvens, samt att man inte kan hålla avföringen. Så ska man ha analsex är det viktigt att vara försiktig och inte forcera."
Citera
2019-07-20, 10:13
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Klart att det kan ge skador. Har pratat med ett par tjejer som sa att det räckte med analsex en gång, för att analöppningen skulle ändra utséende. Jag har sett flera kvinnor på porrfilm där analöppningen sett fruktansvärd ut. Helt uppenbart förstörd av analsex. Fruktansvärt avtändande att se en sådan röv.
Går du in på t ex rfsu:s hdmsida så talas det om hur viktigt det är att använda mycket glidmedel och ta det försigtigt för att undvika skador.
Det är bara att googla så hittar du exempel på kvinnor som fått röven flrstörd.
http://www.familjeliv.se/forum/threa...hela-min-kropp
Kopierat från en låst artikel i expressen (gick idärför inte att länka, men det är bara att googla själv).
Frågan var om det är farligt med analsex:
"Svar:*Analsex kan ge skador om det utförs vårdslöst och den mottagande partnern ställer upp på aktiviteter som gör ont. Många använder fel teknik och risken för att ändtarmen ska bli skadad är stor. Gynekologer berättar att de ser många kvinnor med skador på ändtarmen som följd av analsex. Även hemorrojder kan bli en konsekvens, samt att man inte kan hålla avföringen. Så ska man ha analsex är det viktigt att vara försiktig och inte forcera."

GÄSP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in