2004-09-15, 11:56
Bannlyst
Av de 5 senaste tjejerna jag varit med så har alla mer eller mindre gillat anal stimulans i form av tunga eller fingrar.

Angående anal penetration så har 2 tyckt det varit "ok" att göra då och då, medans 1 var tokig i det och fick vilda/omänskliga orgasmer därigenom.

Enligt min erfarenhet är det en sådan sak man måste ge några försök och testa flera gånger för att det ska funka. Jag menar, det var verkligen få tjejer som njöt när de blev av med sin vaginala oskuld. Oftast har tjejerna inget tålamod och är det inte bra första gången så vill de inte mer.

Men mitt bästa tricks är att inte säga något. Vill tjejen så frågar hon om det. Ämnet kommer upp förr eller senare ändå.

Tills dess får man stå ut med fittan
Citera
2004-09-15, 13:15
Medlem
Ghandis avatar
1 fråga :

stoppade in ett finger in da ass på en tjej o det blev längre o längre, jag stötte då något "spetsigt o hårt", vad var det
Citera
2004-09-15, 13:21
Medlem
Comps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
1 fråga :

stoppade in ett finger in da ass på en tjej o det blev längre o längre, jag stötte då något "spetsigt o hårt", vad var det

Adamsäpplet.

.
Citera
2004-09-15, 13:29
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
1 fråga :

En avsnoppad bajskorv
Citera
2004-09-15, 13:37
Medlem
yellowgreys avatar
Ärligt, så förstår inte jag hur en tjej kan få exploderande orgasmer av att bli knullad i röven?
Det är bara ord........ eller?
Citera
2004-09-15, 13:40
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowgrey
Ärligt, så förstår inte jag hur en tjej kan få exploderande orgasmer av att bli knullad i röven?
Det är bara ord........ eller?

vissa kan säker får det, vissa får orgasm av att ha blöja på sig och pilla på sig, andra genom att ha strumpbyxor över huvudet.

min poäng; sexualtitet är olika för alla och vad man tänder på sitter inte bara i kroppen utan även huvudet, sedan är anus oavsett om vi inte har prostata känslig och kan ge lustkänslor.
Citera
2004-09-15, 13:50
Medlem
yellowgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
... vad man tänder på sitter inte bara i kroppen utan även huvudet, sedan är anus oavsett om vi inte har prostata känslig och kan ge lustkänslor.

Jo det vet jag, att den mentala biten hos varje människa är den egentliga styrande faktorn för kraftiga/svaga orgasmer.
Citera
2004-09-15, 16:14
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
En avsnoppad bajskorv

d va d inte alls
Citera
2004-09-15, 16:16
Medlem
Beldarans avatar
Jag är kvinna...

Har bara haft sex med en man, denna man introducerade analsex för mig efter ett par veckors bekantskap.

Kan inte säga att det var superskönt med en gång, men efter ett par tre ggr så var det.

Jag får anala orgasmer av penetration och även av yttre stimulans. Varje orgasm är olika, beroende på var jag får den. Förövrigt har jag väldigt lätt för att få orgasm öht.

Och egentligen är det inte så märkligt att man kan få orgasm av enbart anal penetration, analen innehåller långt mer nervändar än vad musen gör...

Jag finner det inte på något sätt förnedrande, som en annan talares flickvän gör, utan har det enbart för att det är skönt sexuellt. Sen beror det på vilket humör jag är i om jag tar den bakifrån, sidan, "missionären" eller rider min man. Allt beroende på grad av kåthet och om vi "älskar" eller har "rent sex".

Tyvärr så har det inte blivit på ett tag nu, vi försöker bli med barn så man vill ju inte förspilla dom små simmarna på fel ställe...
Citera
2004-09-15, 16:29
Medlem
Reine Röksvamp2s avatar
Tvi fan, aldrig att man kör in den i daimkrysset,bögvarning på det +o(
Citera
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Herrn talar av egen erfarenhet förstår jag, var den inoljade dolmen skön?
Läs trådämnet så slipper du ställa onödiga frågor ..'tjejer som...
Citera
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reine Röksvamp2
Tvi fan, aldrig att man kör in den i daimkrysset,bögvarning på det +o(

why? samma sak på oralsex då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto