2012-04-15, 11:27
Medlem
Revolution1936s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
Skulle vilja säga runt 50%.
Lägg till sedan 30% med såna Nej-sägare som kan övertala. Tror dom flesta inte tackar nej, handlar bara om att övertala.
Citera
2012-04-15, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolution1936
Lägg till sedan 30% med såna Nej-sägare som kan övertala. Tror dom flesta inte tackar nej, handlar bara om att övertala.

Jo, fast nu handlade det väl om såna som gillar det. När det gäller såna som kan tänka sig att prova någon gång i livet så tror jag nog det är snarare upp till 95%.
Citera
2012-04-15, 19:47
Medlem
Revolution1936s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Jo, fast nu handlade det väl om såna som gillar det. När det gäller såna som kan tänka sig att prova någon gång i livet så tror jag nog det är snarare upp till 95%.

Amen och Halleluja.
Citera
2012-04-15, 19:48
Medlem
Alla tjejer gillar analsex! Bara några som inte vet om det ännu.
Citera
2012-04-15, 20:04
Bannlyst
Varje dag! Nej men det händer väl då och då fast man får ofta ta initiativet!
Citera
2012-04-19, 00:48
Medlem
Jag fick mitt EX till och gilla analsex stenhårt.
Allt handlar bara om att leka med henne i röven med fingrarna ett antal gånger.
Hon gillade inte med fingrarna första gången, men sen efter ett tag blev hon hhheellltt galen!!!
Och till slut ledde det till analsex och att hon gilla det.

P.S glöm inte att använda mmyycckkeett glidmedel, annat skit fungerar inte!
Citera
2012-04-19, 00:54
Bannlyst
Jag anser att analsex mest är för bögar, sen är jag ju gammal också.

Men denna tråd rimmar () bra med tråden https://www.flashback.org/t1847759 , iaf sedan 90-talisterna belv "mogna".
Citera
2012-04-19, 02:42
Medlem
Har ännu inte träffat på någon dam som uppskattar analsex - ändå har 90% inte tvekat att göra det.
Lite märkligt. Måhända beror det på min odiskutabla fb-dase.

Näe - av +40 damer så har fan inget riktigt gillat det - att tjejer ändå lägger upp pruppen är väl en annan diskussion. Personligen lägger jag ner när jag märker obehaget - såklart.
Citera
2012-04-19, 03:12
Medlem
Läste lite mer i tråden - förespråkarna snackar om förberelse, förtroende och intimitet - visst, men det är väl inget byggprojekt a la "ringleden" vi snackar om. Om man gör si och så blir det finfint, men så funkar inte de flesta - sex ska vara intuitivt när det är som bäst.

I ett längre förhållande är det en annan sak - passar man ihop så är man glad i varanndras sexualitet - och där kan gränsen töjas pga kärlek men aldrig med tvång eller underkastelse.

Glidmedel o tekniker är nog bra - men adrig utan vilja.

Som kille har jag kännt mej förbannat dum när ni släpper till och man sedan märker att ni inte gillar det.
Känns fan som man är en gris, fast man aldrig velat vara en. Sånt gör mej hyfsat arg :-(-.

Min erfarenhet är att tjejer ställer upp, utan att gilla det. Det är skit, både för henne och mig.
Citera
2012-04-19, 08:42
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinmannen
Min erfarenhet är att tjejer ställer upp, utan att gilla det. Det är skit, både för henne och mig.

Upplever samma sak, de flesta tjejer verkar inte njuta för fem öre men säger ändå glatt ja till att genomföra det. Man kan tex se på henne att hon verkligen inte gillar det, man frågar om man ska avbryta men nej då. Känns nästan som att man tvingar sig på henne. Fattar inte varför dom gör så.
Tror aldrig jag mött en enda tjej som verkligen tyckt om analsex eller som själv har föreslagit det.
Citera
2012-04-20, 01:19
Medlem
JAGx2s avatar
I mitt fall (sambo sedan 12 år) så får man fan tjata & böna & be om att vi ska ha analsex! Vilket jag inte begriper eftersom varje gång vi har det så blir hon kåtare än nånsin & vill ha den hårdare & hårdare i sig! Varför ska man behöva tjata sig till nått som hon tycks älska så mycket? En terori kan vara att det måste kladdas med glidmedel osv och att det inte är så jätteskönt precis i början (1-2 min) men det borde det väl vara värt när det blir så skönt efter dom där 1-2 minutrarna? Eller? Vad tror ni? Hur som helst så JA, jag har en tjej som gillar det men behöver en smula övertalning innan!
Citera
2012-04-20, 01:47
Medlem
freth03s avatar
Jag har legat med 8 stycken och har blivit erbjuden analsex två gånger men tackar nej. Ångrar det i efterhand. Hade dock inga kondomer så i bajsväg var det väl ett bra val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in