2011-03-27, 18:29
Medlem
TheBoots avatar
Ni som tror att någon försöker sätta dit honom, hur förklarar ni att han tog bort sina annonser? någon som vill sätta dit honom har väl allt intresse av att låta annonserna vara uppe så länge som möjligt.
Citera
2011-03-27, 18:31
Moderator
blomvattnares avatar
Jag tycker nästan att det börjar lukta lite fälla. Att någon vill skämma ut MB.

Annonsen är tydligen äkta men känns ändå tillrättalagd.
I annonsen står det så ordentligt att huset ligger utanför Halmstad. Mer äkta hade det känts om det hade stått t.ex i Hallands län eller ännu vagare.
Citera
2011-03-27, 18:32
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulpi
Varför inte? Finns ju massor med övergivna hus runt om i Sverige och de flesta bör ju ha någon slags källare.

Motiv till hämnd finns det gott om, men som trailsmoke sade här ovan känns det aningen för engagerat att man först gör konton, ser till att det finns kopplingar, riggar en hel källare (som man först måste ha hittat) flera månader innan det här upptäckts (vem vet hur länge all utrustning varit där nere?) och då av en ren slump har turen att några fotografer råkar hitta den här källaren (om man inte själva tipsat om den).

Ja det är en bra tanke!
Idioten kanske vill ha skadestånd igen vem fan vet.

Eller så har man lagt ner möda på att få den här jäveln till detta kinky place för han har verkligen skövlat sig fram obarmhärtigt .
Men vi får säkert reda på det förr eller senare.
Citera
2011-03-27, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Ni som tror att någon försöker sätta dit honom, hur förklarar ni att han tog bort sina annonser? någon som vill sätta dit honom har väl allt intresse av att låta annonserna vara uppe så länge som möjligt.

Var det inte bc om tog bort annonserna?
Citera
2011-03-27, 18:33
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocksmysocks
Om man läser kommentarerna till den artikeln, så verkar han ha många som inte gillar det han gör. Kanske någon tröttnat och försökt sig på en redig smutskampanj iom. totyrhuset, bodycontact och samma profilbild där som på fb.
Om det verkligen är han själv som har kontot på bodycontact:

Det verkar lite halvkonstigt att publicera sitt eget foto på en site där man är öppen med så udda preferenser.
Men det kan ändå vara möjligt.

Det riktigt konstiga tycker jag är att han inte tog bort sitt foto på Facebook i samma veva som det andra fotot (och kontot) togs bort. Om det verkligen var han så måste han ha förstått att det skulle vara lätt att hitta kopplingen mellan de båda fotona.

Därför tror jag att det är någon som har använt hans foto för att djävlas med honom.
Citera
2011-03-27, 18:33
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot

Nu kan man misstänka att hämnden är ljuv typ men jag är inte säker.
Annonserna kan han själv ha påpekat om han fått reda på hur det ligger till och då är sidan tvingade att omedelbart ta ner skiten.
Det som däremot är brottsligt är att fejka ihop annonser för någon annans räkning.

Hmm lurigt nu tycker jag.
Citera
2011-03-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hawker
Var det inte bc om tog bort annonserna?

jo, men användaren tog tydligen bort kontot själv.
Citera
2011-03-27, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Jag tycker nästan att det börjar lukta lite fälla. Att någon vill skämma ut MB.

Annonsen är tydligen äkta men känns ändå tillrättalagd.
I annonsen står det så ordentligt att huset ligger utanför Halmstad. Mer äkta hade det känts om det hade stått t.ex i Hallands län eller ännu vagare.

Jag är tveksam på ditt uttalande, ty har man penis i hand samtidigt som man sexannonserar, finns risken att det blir galet. Han tänkte med med snorren och försa sig själv, helt enkelt. Det är min teori.
Citera
2011-03-27, 18:36
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailsmoke
jo, men användaren tog tydligen bort kontot själv.

Det vet vi inte riktigt om det är sidan som gjort eller muppen själv.
Han kan ha sagt till helt enkelt.

Men om någon jävlas så ligger den riktigt risigt till.
Citera
2011-03-27, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Jag tror BC skrev att det var så, att användaren själv tog bort, här i tråden.
Citera
2011-03-27, 18:38
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaklundet
Jag tror BC skrev att det var så, att användaren själv tog bort, här i tråden.

Vad menar du exakt här nu?
Citera
2011-03-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Men om någon jävlas så ligger den riktigt risigt till.

Administratören för Bodycontact fick ju frågan här i tråden ett par hundra inlägg tillbaka om hurvida användaren tagit bort kontot själv varpå han svarade ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in