2011-03-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viklas
Så jävla kul att dom kallar det tortyrhuset utan någon form av bevis
För de som varit där kanske det är "The house of love".. De borde kalladet för det istället, låter mycket coolare.

Precis! Var är piskorna och tumskruvarna?

Jag gissar att den svarta lådan i taket innehåller en vinsch för att dra till sig de svarta repen som går till den. På så sätt kan nog den som ligger på madrassen och just har satt på sig läderbojorna spänna upp sig i en spread eagle, och om det finns en timer kanske det går att programmera när man skall bli frisläppt också. Börjar se avancerat ut
Citera
2011-03-26, 19:11
Medlem
Visst är det någon typ av larmanordning/högtalare som är uppsatt i taket?

Se http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/12787185/837/normal/c0dc36edbf01f/26s12-tortyr1-793__mngl_20110326ab5x012%2Cnyh_1.indd_4513.jpg
Citera
2011-03-26, 19:12
Medlem
Viklass avatar
Alltså med alla sexleksaker som är där så börjar det kännas mer och mer som ett solklart fall av några människor som vara ville ha en skön stund (på sitt eget lilla vis).

Buttplugs o hela köret för fan, de hade väl fått nog av att hålla på i sovrummet bara och vill testa något nytt ställe..
Citera
2011-03-26, 19:15
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love2
Skumt det här. Jag är lite medial och vad jag känner är att det varit 2 män som lekt alt män som betalar för att bli förnedrade. Jag känner inte att det är något brott. Skall bli intressant att få höra mer.

Nej det är du inte, tomtar och troll finns inte. Dina gissningar är lika mycket värda som vems gissningar som helst, och dina försök att övertyga i ena eller andra riktningen kring bruket av sexkammaren ska man ta mycket lätt på.
Citera
2011-03-26, 19:17
Medlem
Bilder uppe o mer ska komma: http://grimnyberg.spotlife.se/
Citera
2011-03-26, 19:22
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Stay-Puft
Bilder uppe o mer ska komma: http://grimnyberg.spotlife.se/

Tackar och bockar! Ser inte så dåligt skabbigt ut det där; är nog inga upper class-sexualdårar som hängt där...........
Citera
2011-03-26, 19:28
Medlem
är det inte väldigt konstigt med alla halv/nästan helfulla flaskor fanta och äppeljuice? de har ju stått där ett tag också eftersom det är mögel i många av dem

sen som det stod i aftonbladets krönikagrej av oisin cantwell att det kanske var en bortglömd filminspelning låter ju inte särskilt troligt... då hade det nog varit fejkpoop i blöjorna, det finns ju inte lukt-tv...
Citera
2011-03-26, 19:35
Medlem
Kayamas avatar
Orkar inte läsa hela tråden tyvärr, är det någon som vet om dem listat ut ungefär hur länge sedan det var någon aktivitet där?
Citera
2011-03-26, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayama
Orkar inte läsa hela tråden tyvärr, är det någon som vet om dem listat ut ungefär hur länge sedan det var någon aktivitet där?

Datumen på juiceförpackningarna.
Citera
2011-03-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viklas
Alltså med alla sexleksaker som är där så börjar det kännas mer och mer som ett solklart fall av några människor som vara ville ha en skön stund (på sitt eget lilla vis).

Buttplugs o hela köret för fan, de hade väl fått nog av att hålla på i sovrummet bara och vill testa något nytt ställe..

Fast varför bara överge allt? Och lämna smutsiga sexleksaker på madrassen? Är väl inte jättebilligt med sånt där direkt.
Citera
2011-03-26, 19:46
Medlem
baawoos avatar
någon som vet hur polisen lyckades hitta stället?
Citera
2011-03-26, 19:48
Medlem
Bara jag som kommer att tänka på Göran Lindberg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in