Citat:
Hon ändrade sig - so what! I början av den här tråden var det många som menade att sannolikheten talade för att totyrkällaren var ett utrymme för samtyckande BDSM-aktiviteter eller fake. T o m Troian (som inte är någon korkskalle - tvärtom) resonerade i de banorna.
Ursprungligen postat av Testa
Ok. M.a.o. så menar du att CG kan ha fått information från Flashback och insett hur fel hon hade?
Hur det än förhåller sig på den punkten så är hon en hycklare eftersom hon tidigare har skrivit att; "Så tills han är dömd får han vara kvar bland mina "vänner" på fejan."
Hur det än förhåller sig på den punkten så är hon en hycklare eftersom hon tidigare har skrivit att; "Så tills han är dömd får han vara kvar bland mina "vänner" på fejan."Personligen tyckte jag sannolikheten för något brottsligt var större. Den undanskymda platsen och alltihopa sammanvägt gav dåliga vibbar från start. Men vi visste inte, egentligen gör vi inte det nu heller. Jag är rätt övertygad dock - tror tex inte den kvinnan som nu gått till Polisen skulle hitta på. För pinsamt och jobbigt och inget att vinna (nä, det är i USA brottsoffer kan få så stora skadestånd att det lockar lycksökare. I Sverige får ju brottsoffer kaffepengar.)
Citat:
Nä. du säger inget konkret - du gillar mer att insinuera... Kanske ett smidigt sätt att kasta antydningar omkring sig utan att riktigt stå för "logiken" och relevansen. Men den där "kopplingen" förtjänar nog inte mer utrymme (från min sida i a f).
När har jag sagt att CG är en medbrottsling?
Att du sedan tycker att jag är otroligt fördomsfull och korkad eftersom jag länkar till en artikel där CG på egen hand har gått ut med och berättar att hon numera har fått en förklaring till sitt beteende (att hon lider av adhd) får stå för dig.
Att du sedan tycker att jag är otroligt fördomsfull och korkad eftersom jag länkar till en artikel där CG på egen hand har gått ut med och berättar att hon numera har fått en förklaring till sitt beteende (att hon lider av adhd) får stå för dig.
) som trodde det handlade om samtyckande BDSM var nog mer av en förhoppning att det inte skulle handla om brottslighet än en sannolikhetsanalys av ingående fakta. Kan tänkas att de var "biased".