2011-04-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjommelisa
Utmärkta frågor.

Jag undrar hur det kom sig att han kände sig säker att använda just detta ödetorp i så många år (som det verkar). Var det just en slump att han hittade dit?

Jag tycker också att det är jävligt märkligt att han använde ett sånt tydligt foto på sig själv på en sexsajt. Framför allt när han redan var en rätt känd figur i området.

Märkligt. Verkar obota korkat.

Man undrar nästan om någon har satt upp annönsen för att jävlas med honom....

Ganska troligt att han vid något tillfälle, i något sammanhang, fick klartecken att använda torpet. Av någon som hade med det att göra. Detta kan ha skett när han var i bättre form, kanske tio år sedan.
Citera
2011-04-03, 19:31
Medlem
Redladys avatar
Något jag frågar mig.
Hur kunde MB bygga totyrkällaren och ha en massa saker förvarade där, om ingen gett honom tillåtelse att vara där?
Inte så troligt att man under sex års tid kan hålla till på någon annans mark, om det så är i ett ödehus. Någon borde se något misstänksamt någon gång under den här tiden och börja fundera ett och annat. Har däremot MB fått tillåtelse, så kunde han röja fritt både i källare och på vind.
Citera
2011-04-03, 19:32
Medlem
pekingbrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Ursäkta att jag inte hänger med i denna tråden riktigt. men vad har Lars Fr*kl*nd för sammankoppling med vår kära Lavemange???

https://www.flashback.org/sp29865018
Citera
2011-04-03, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuxnet
Bebaluba:s foton blir mer och mer intressanta.

Bilden på vinden, jag har tjatat om byggplasten mot taket, men nu ser jag en sak till.
Någon verkar ha spikat upp en ganska ny koaxialkabel längs med ena kantbalken, problemet är att sista officiella hyresgästen lämnade huset i början på 90-talet, den är inte proffsspikad då det är för korta avstånd mellan märlorna, någon tv-antenn syns inte på fotona, och den gå egentligen fel väg för att vara en tv-antenn, så jag skulle vilja ha fler bilder (om det nu finns).

Bild 33 är den som jag fastnade på:
http://img696.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=img6418o.jpg

Skulle sladden kunnat vara kopplad till en skärm så man på avstånd skulle kunna iaktta vad som sker i källaren? Kopplad till en eventuell kamera i Super8-väskan.

Om han hållt fångar i flera dygn så kanske han ville stanna i närheten och satt på vinden, invirad i glad-pack medan han inmundigade innehållet i blöjorna och svalde ner det med Pucko?
Citera
2011-04-03, 19:35
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingbruden
https://www.flashback.org/sp29865018

Tack, är det han som sitter på 13 våningen i Läppstiftet?
Citera
2011-04-03, 19:37
Medlem
pekingbrudens avatar
Citat:

Ingen aning.
Citera
2011-04-03, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Inte omöjligt.

Skulle inte heller bli förvånad om MB haft medhjälpare.

Var ifrån kommer det hyffsat färska rådjurskidet ifrån, vem lämnade det just där i en säck?
Kan det vara MB som varit ute och pangat.. har han vapenlicens?

Tycker även att det är rätt konstigt att nån från Body-contact läcker info här på Flashback när MB inte är dömd för nåt brott. Inte för det skulle drabba mig på nåt sätt men är det borde kännas lite osäkert för medlemmarna på siten.

Han har säkert haft medhjälpare från början. Men antagligen har mycket förändrats genom att hans liv blivit så drastiskt förändrat till det sämre.
Citera
2011-04-03, 19:38
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Något jag frågar mig.
Hur kunde MB bygga totyrkällaren och ha en massa saker förvarade där, om ingen gett honom tillåtelse att vara där?
Inte så troligt att man under sex års tid kan hålla till på någon annans mark, om det så är i ett ödehus. Någon borde se något misstänksamt någon gång under den här tiden och börja fundera ett och annat. Har däremot MB fått tillåtelse, så kunde han röja fritt både i källare och på vind.

Källaren fanns där redan, han har inte byggt den själv. Sen finns det sängar lite här och var i husen så han behöver nödvändigtvis inte ens ha tatt med sig en säng dit. Isånnafall har han bara satt upp lite rep i taket vilket inte är så svårt. Det finns inga bebodda hus i närheten så han har kunnat vara där ganska ostört. När det är sommar och alla träd och buskar har blad så är det näst intill omöjligt att se ifall en bil är där parkerad överhuvudtaget.
Citera
2011-04-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjommelisa
Man undrar nästan om någon har satt upp annönsen för att jävlas med honom....

Nej. Han har erkänt att det är han som har annonserat på BC.
Citera
2011-04-03, 19:41
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Källaren fanns där redan, han har inte byggt den själv. Sen finns det sängar lite här och var i husen så han behöver nödvändigtvis inte ens ha tatt med sig en säng dit. Isånnafall har han bara satt upp lite rep i taket vilket inte är så svårt. Det finns inga bebodda hus i närheten så han har kunnat vara där ganska ostört. När det är sommar och alla träd och buskar har blad så är det näst intill omöjligt att se ifall en bil är där parkerad överhuvudtaget.

Men han borde känna sig säker där. Annars hade han knappast lämnat mask och andra sexleksaker kvar i källaren.
Citera
2011-04-03, 19:41
Medlem
Tjommelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Dumt av honom att medge för polisen att det var han som satte in annonsen då.

Aha, det hade jag missat. Tack. Du har rätt.
Citera
2011-04-03, 19:42
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Någon nämnde ett inrökt kontor i Läppstiftet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in