Citat:
Ursprungligen postat av Italienaren
MB sa till mig att hans kompisar kan släcka vem MB vill omedelbart och nämnde kriminella gäng som enligt han själv var hans vänner mer än så vet jag inte men man kan undra vilka dom är.
Vem som helst kan "släcka" vem som helst i den "vanliga" världen.
MB verkar ju ha ett behov av att överdriva sin egen förmåga att reda ut sina egna problem och det verkar som han gärna överdriver det mesta.
Med tanke på hans behov av att vara dominant och att det då innefattar att en person helst ska vara fastspänd och helt hjälplös för att han ska kunna utföra det han vill pekar mot ett mindervärdeskomplex.
Jag har väldigt svårt att tro att MB har människor runt sig som skulle begå mord för hans skull. Hur många gånger MB än försöker intala andra det.. eller mindre för varje gång..
Möjligen har han använts som i det närmaste en målvakt av Möller eller nån i kretsen nån gång men jag kommer aldrig tro att han har någon vänskapsrelation med seriösa kriminella affärsmän.
Överhuvudtaget känns kopplingen till möller rent löjlig och antagligen en koppling MB velat skapa själv för att verka vara mer än han är.
Hur kommer det sig att du tjuvkikade i hans Nokia-talefon som du vet att han använder för kriminalitet?