2011-04-03, 22:32
Medlem
rejdars avatar
Googlade runt lite på "kollegan" Jouni Kurttio och hittade denna historik

http://webcache.googleusercontent.co...=www.google.se

Företaget har stått i hans namn tydligen och på en annan adress, det är ju ändå ingen tvekan om att det är MB:s företag namngivet efter en son som det är
Citera
2011-04-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
PM brukar ju skickas för att de inte vill bli kopplade till ämnet..

Förvisso,men varför välja mig ?? Finns väl bättre spånare i tråden än min obetydliga person ??
Citera
2011-04-03, 22:34
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visp12
Som sagt,bättre att kontakta polisen som kan avgöra om det är intressant, än att jag agerar nån sorts mellanhand på flashback för att sprida info.

Jag har inget som helst intresse av att bli indragen i något jag inte har koppling till.Jag är bara en nyfiken kärring på FB. Spånar gör vi väl allihop ,mer eller mindre,och i mitt fall ,mindre
Det kanske var för att du är en kvinna du fick namn och telefonnummer

Men det är ganska vanligt att en del inte vill skriva i tråden utan bara lämnar tips till någon som kan tänkas lägga ut det, har fått några såna tips själv
Citera
2011-04-03, 22:40
Avstängd
Är det inte konstigt att det ligger blöjor o andra saker kvar på platsen som kunde/kan
ge ledtrådar o bevis?
Citera
2011-04-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Det kanske var för att du är en kvinna du fick namn och telefonnummer

Men det är ganska vanligt att en del inte vill skriva i tråden utan bara lämnar tips till någon som kan tänkas lägga ut det, har fått några såna tips själv

Ja,men om det är för att jag är kvinna så är det väl oerhört korkat,jag är varken naiv eller blåögd och en eller två pungar har fot smaka min fot under min livslängd.

Sen framhärdar jag å det bestämdaste att all info skall lämnas till polisen FÖRST innan det sprids till okänt kvinntimmersfolk hur som helst.
Citera
2011-04-03, 22:41
Medlem
hararjags avatar
Citat:
Förvisso,men varför välja mig ?? Finns väl bättre spånare i tråden än min obetydliga person ??

Fråga om meningen är att h*n vill att du ska lägga ut det
Citera
2011-04-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hararjag
Fråga om meningen är att h*n vill att du ska lägga ut det

Lyda order hur som helst är inte min grej.

Gå till polisen om du har info.End of.
Citera
2011-04-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ja,men om det är för att jag är kvinna så är det väl oerhört korkat,jag är varken naiv eller blåögd och en eller två pungar har fot smaka min fot under min livslängd.

Sen framhärdar jag å det bestämdaste att all info skall lämnas till polisen FÖRST innan det sprids till okänt kvinntimmersfolk hur som helst.

Skicka ett PM-svar om det till den personen istället då?

Tillräckligt med onödigt trams i tråden..
Citera
2011-04-03, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Som jag förstått det har juice-paketen koppling främst till den som domineras. Slangar har varit kopplade till paketen sedan till "offrens" mun.. så de ska kunna få i sig vätska.

Och sömnpiller. Någon mer än jag som finner det intressant att veta vad för slags Benso/Sömnpiller det fanns på platsen? Rohypnol, Stilnoct , Imovane, Halcion ?
Citera
2011-04-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monkey99
Och sömnpiller. Någon mer än jag som finner det intressant att veta vad för slags Benso/Sömnpiller det fanns på platsen? Rohypnol, Stilnoct , Imovane, Halcion ?

Inga sömnpiller vad jag vet. Man har däremot funnit tomma tablettkartor med en medicin mot Parkinson. Tydligen är det en av de mediciner MB använder.

Står tidigare i tråden.
Citera
2011-04-03, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Inga sömnpiller vad jag vet. Man har däremot funnit tomma tablettkartor med en medicin mot Parkinson. Tydligen är det en av de mediciner MB använder.

Står tidigare i tråden.

Läste i Expressen förut att polisen funnit sömnpiller, men det kanske konstaterats att det var Parkinsonmedicin nu ? Har inte följt fallet så bra.
Citera
2011-04-03, 23:16
Medlem
Skulle mod eller någon annan kunna göra en uppdaterad sammanfattning? Vore uppskattat iallfall hos mig och tror nog att en del fler skulle uppskatta det.

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in