Jag fick en ärkefiende som granne för ett tag sen och har nu börjat snoka lite i hans brevlåda och läser posten innan jag lämnar tillbaka det. Häromdan fick han ett bankkort, kuvertet är öppnat på "kokande-ånga-över-spisen"-sättet. Nu undrar jag om man kan använda det och om man kan bli avslöjad?
Jag fick en ärkefiende som granne för ett tag sen och har nu börjat snoka lite i hans brevlåda och läser posten innan jag lämnar tillbaka det. Häromdan fick han ett bankkort, kuvertet är öppnat på "kokande-ånga-över-spisen"-sättet. Nu undrar jag om man kan använda det och om man kan bli avslöjad?
Beställ fullt med stora vitvaror till dörren, sedan hämtar du själv in dom i din lägenhet, en dag när han är borta! Se till att dom levererar det till dörren! Elgiganten brukar göra det och dom skickar Bring tror jag.
Haha, underbart, nu äre bara att åka till ett bibliotek och shoppa loss på någon härlig internet site . Det viktigaste för dig är planering. Gör inget förhastat för då äre bara att invänta copsen, tyvärr.
Beställ fullt med stora vitvaror till dörren, sedan hämtar du själv in dom i din lägenhet, en dag när han är borta! Se till att dom levererar det till dörren! Elgiganten brukar göra det och dom skickar Bring tror jag.
Men kan det kopplas till mig om jag beställer varorna i hans namn, men på min data?
Vänta en dag till så borde koden komma också i brevlådan, du ger kortet till någon polares polare som länsar kontot. Sen splittar ni på pengarna, enkelt o fint
Det bästa måste väl ändå vara att invänta koden och sedan fara iväg till en annan stad där du ränsar dina favorit butiker duktigt och sedan kastar kortet åt helvete?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!