2020-10-24, 16:28
Medlem
Vad hnde med Beowulf?
Citera
2020-11-30, 12:25
Medlem
Make till snigel hantering av rende har jag aldrig sett. Kanske hnder ngot snart.
Citera
2020-11-30, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av Bavertass
Make till snigel hantering av rende har jag aldrig sett. Kanske hnder ngot snart.

Sjlv gav jag upp fr flera r sedan.
Citera
2020-11-30, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Sjlv gav jag upp fr flera r sedan.
Med all rtt, sitter med en mindre post som jag trott varit frlorad. Fr se vad som hnder innan rsskiftet. Ett ja kan ju knuffa igng bolaget.
Citera
2021-01-29, 13:17
Medlem
Trenden av negativa beslutsbesked behver vndas

Det pgr mycket under ytan just nu. Mun och tunghfta p nyckelpersoner
i pverkande stllning. Flera beslut som kommit under slutet p 2020 har varit negativa fr de bolag som vntat p besked. Nu vnder tongngarna s om jag skulle vara aktiegare i bolaget och hade pengar ver, s skulle en utkning eller ingng i bolaget kunna bli mycket gynnsam i nrtid.
Senast redigerad av 9Barrck9 2021-01-29 kl. 13:19. Anledning: Stavfel
Citera
2021-02-24, 15:07
Medlem
Sg nyheten om etablering av H2 green steel i Boden. Som jag frstr det r det inte lngt till Beo fyndigheten.

Nu tror jag inte detta r en trigger p ngot stt, men det r d ngot som hnder iallafall. Tveksamt vi fr ngot positivt beslut s lnge miljmupparna har Stefans bollar i byrldan.
Citera
2021-02-25, 20:22
Medlem
BlueMarlin123s avatar
2022 D, om vi fr en ny regering,men ser mrkt ut frst d
Citera
2021-09-08, 10:12
Medlem
Upprrd Bolund i mte med Baylan efter drabbning med Kristersson(M) i Nyheterna.
Det kan glla ett infekterat rende mellan MP och S, som kommer att bli prejudicerande och viktigt fr framtida Svensk gruvnring. Om jag gde Beowulfaktier skulle jag hlla mig aktuell med kvllens rendefrteckning och morgondagens regeringssammantrde.
Citera
2021-12-01, 10:54
Medlem
Nu kan det kanske ntligen hnda ngot sedan man fick bort miljtalibanerna ur Regeringen. Den nya nringslivsministern lovar nya tag. Hoppas att han kan sl nven i bordet och infria frvntningarna.

"Efter tisdagens regeringspresentation stlldes en mngd frgor till ministrarna i Magdalena Anderssons regering. Frgan om en eventuell jrnmalmsgruva i Kallak kom ocks. Och miljminister Annika Strandhll hnvisade vidare till Karl-Petter Thorwaldsson.

Med en ganska kort erfarenhet som nringsminister, s mste jag nd sga att det r dags att ta den frgan. S jag ska se om vi inte kan komma tillbaka i nrtid med ett besked i den frgan, sade nringsminister Karl-Petter Thorwaldsson till den politiskt oberoende nyhetsportalen Altingets report"

https://nsd.se/nyheter/artikel/nye-n...ragan/r53pvmgl
Citera
2021-12-02, 08:40
Medlem
Ja nu rr det p sig ordentligt. Nstan s man tror p ett positivt beslut i nrtid!
Citera
2022-01-03, 12:26
Medlem
Ngon som hrt ngot nytt?
Citera
2022-01-07, 11:16
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScnitzZzeL
Ngon som hrt ngot nytt?

Inga nyheter, och att det lr komma ngot besked innan september knns rtt otroligt med tanke p vilken skandalst lngsam behandling beslutsfattandet har ftt. Bara att sitta still och invnta ny regering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in