Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-20, 05:13
  #1
Avstängd
Sidiouss avatar
När jag haft sex så känner jag ofta att jag besudlar tjejen, att jag gör henne smutsig när jag penetrerar henne, just när jag har sex så får jag en skön pervers känsla av detta.

Problemet är att efter sexet så får jag inte ut någon positiv känsla av det hela, det känns bara äckligt typ.

Jag har också mansgrisiga åsikter som att en tjej blir smutsig när hon ligger runt medan mannen är cool och liknande.

Det är något med att jag har en bild av att en god kvinna ska vara respektabel, spara sig själv och vara oskuld, inte förlora oskulden med en kille på direkten osv, de tjejer som gör tvärtom mot vad jag anser är idealet av vad en kvinna ska vara ser jag ner på automatiskt.

Alla säger ju att man ska respektera kvinnans rätt till sin kropp och att de ska ha rätt till sex lika mycket som männen, och visst så kanske det är men jag kan inte hjälpa mig själv från att tycka att det är skamligt att ligga runt som tjej, det är något med att okända män peneterar henne, smutstar ner henne som ger mig dessa tankar.

När en tjej suger av mig och liknande njuter jag samtidigt som jag föraktar henne för att hon är så billig och slynig, visst låter det kanske sjukt men så känner jag, jag tappar respekten för de här kvinnorna.

Så jag skulle gärna vilja få hjälp att sluta ha dessa känslor för det förstör en hel del av den mentala njutningen och det gör mig deprimerad.
Citera
2011-03-20, 05:40
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidious
När jag haft sex så känner jag ofta att jag besudlar tjejen, att jag gör henne smutsig när jag penetrerar henne, just när jag har sex så får jag en skön pervers känsla av detta.

Problemet är att efter sexet så får jag inte ut någon positiv känsla av det hela, det känns bara äckligt typ.

Jag har också mansgrisiga åsikter som att en tjej blir smutsig när hon ligger runt medan mannen är cool och liknande.

Det är något med att jag har en bild av att en god kvinna ska vara respektabel, spara sig själv och vara oskuld, inte förlora oskulden med en kille på direkten osv, de tjejer som gör tvärtom mot vad jag anser är idealet av vad en kvinna ska vara ser jag ner på automatiskt.

Alla säger ju att man ska respektera kvinnans rätt till sin kropp och att de ska ha rätt till sex lika mycket som männen, och visst så kanske det är men jag kan inte hjälpa mig själv från att tycka att det är skamligt att ligga runt som tjej, det är något med att okända män peneterar henne, smutstar ner henne som ger mig dessa tankar.

När en tjej suger av mig och liknande njuter jag samtidigt som jag föraktar henne för att hon är så billig och slynig, visst låter det kanske sjukt men så känner jag, jag tappar respekten för de här kvinnorna.

Så jag skulle gärna vilja få hjälp att sluta ha dessa känslor för det förstör en hel del av den mentala njutningen och det gör mig deprimerad.

Sure, man tappar respekten för dom, bara inse att tjejer faktiskt är lika fria som oss killar när det kommer till grejjen. Sexet blir ju inte sämre för det, at least not for me! Prova njuta av att vara "ond" for once
Citera
2011-03-20, 10:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidious
När jag haft sex så känner jag ofta att jag besudlar tjejen, att jag gör henne smutsig när jag penetrerar henne, just när jag har sex så får jag en skön pervers känsla av detta.

Problemet är att efter sexet så får jag inte ut någon positiv känsla av det hela, det känns bara äckligt typ.

Jag har också mansgrisiga åsikter som att en tjej blir smutsig när hon ligger runt medan mannen är cool och liknande.

Det är något med att jag har en bild av att en god kvinna ska vara respektabel, spara sig själv och vara oskuld, inte förlora oskulden med en kille på direkten osv, de tjejer som gör tvärtom mot vad jag anser är idealet av vad en kvinna ska vara ser jag ner på automatiskt.

Alla säger ju att man ska respektera kvinnans rätt till sin kropp och att de ska ha rätt till sex lika mycket som männen, och visst så kanske det är men jag kan inte hjälpa mig själv från att tycka att det är skamligt att ligga runt som tjej, det är något med att okända män peneterar henne, smutstar ner henne som ger mig dessa tankar.

När en tjej suger av mig och liknande njuter jag samtidigt som jag föraktar henne för att hon är så billig och slynig, visst låter det kanske sjukt men så känner jag, jag tappar respekten för de här kvinnorna.

Så jag skulle gärna vilja få hjälp att sluta ha dessa känslor för det förstör en hel del av den mentala njutningen och det gör mig deprimerad.

Jag är lite i samma situation och det gör att förhållanden lätt blir ohållbara efter att jag "fått vad jag vill ha" eftersom jag inte respekterar det "smutsiga ludret".
Citera
2011-03-20, 12:55
  #4
Medlem
Akilles-själs avatar
Det är bara att acceptera redan innan man ger sig in i leken får man leken tåla. 90% av alla kvinnor är mer eller mindre ofta pantade luder. Med det i bakhuvudet så blir det lättare att hantera människor(detta gäller till stor del även för män).
Citera
2011-03-20, 16:42
  #5
Medlem
SummerWines avatar
Ha inte sex då om det är så jobbigt, du verkar ju inte precis vilja förändra dig.


Dilemmat i ditt fall är ju att eftersom du är ganska pantad kommer du bara få pantade tjejer :/ Lyckas du hitta ditt ideal vill hon med största sannolikhet inte ha dig liksom?
Citera
2011-03-20, 20:08
  #6
Medlem
Intressant ämne. Jag finner mig ibland i samma situation och det går väldigt mycket upp och ner vilket har lett till att jag känner mig deprimerad. Du får helt enkelt avväga om din framtida/nutida tjej är värd att du ska må dåligt. Jag retar mig så in i helvete på det ibland att jag funderar på att lämna min flickvän, men sen dyker bättre tankar upp. Jävligt svårt det där och jag skulle råda dig att prata med någon psykolog/kurator eller dylikt som kan ge sin professionella åsikt på det hela.
Citera
2011-03-20, 20:43
  #7
Medlem
Jag känner mig också jävligt äcklad när ja knullat nån. Direkt efter brukar ja tänka- Ok, kan du dra nu din hora Och det känns ju inte bra men det är ju så ja känner.

Skönt att man inte är ensam
Citera
2011-03-20, 20:45
  #8
Medlem
Battery6s avatar
Sluta ta så jävla seriöst på sex. Det är bara fortplantning, en bit kött in i en annan, sedan är det också skönt vilket gör det till ett utmärkt sett att fördriva tid på.

Annars förstår jag din känsla fast inte situationen den kommer ifrån, brukar känna mig likadan när jag kollat på något riktigt brutalt porrklipp och runkat till det, efter jag kommit är jag nästan lite äcklad över att jag tände på det jag såg. Men samma princip här, man ska inte ta så jävla seriöst på porr heller, tänder man på något så gör man det.

Dock så är din synvinkel lite knepig då du blir tycker tjejen är en billig slyna när hon egentligen är en riktigt trevlig heting som unnar dig njutningen av oralt sex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback