Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-20, 03:35
  #1
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Behöver lite tips här i natten. Äter zolpidem 10mgx2 och Propavan 25mg till natten för att ens ha en chans att varva ner och somna. Har dock misslyckats ikväll pga smärtor och massa ångest. Undrar nu vad ni rekommenderar att jag ska ta? Det är inte läge för att gå på promenad, lyssna på avslappning och liknande. Sitter här mest o bara skakar och har kraftigt panikångest.
Har även tagit 8st Theralen utan vidare effekt- Problemen är alltså bröstsmärtor, ångestattack av den värre skalan, ångest och uppe i varv.
Har inte så här varje natt tack och lov men nu blev det rejält efter min migrän. Vad för medicin ska jag våga ta mer av för att komma till ro och samtidigt inte kvida ihjäl mig.
Har lergigan och atarax och tramadol retard utöver det jag redan skrivit. Men feg som jag är vågar jag inte blanda hej vilt utan hoppas att någon behörig kan uttala sig. Har REN panik nu och fixar inte ens ett telefonsamtal till 1177.
Så snälla hjälp.
Citera
2011-03-20, 03:43
  #2
Medlem
Jag skulle ta 1-2st Lergigan + ett par Imovane och sedan ett par Tramadol.

Men jag är blandmissbrukare i grund och botten så jag går enbart utefter mina egna erfarenheter och vad som fungerar på mig.
Men det jag skrev ovan borde fungera på vem som helst.

Att enbart ta Lergigan och Imovane är inget farligt, att blanda med Tramadol är i 99% inte heller farligt om man nu inte överdoserar med doser som 500-1000mg och är känslig.

Äter själv Lergigan, Theralen, Sobril och Suboxone till natten för att sova.
Citera
2011-03-20, 03:54
  #3
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Jag skulle ta 1-2st Lergigan + ett par Imovane och sedan ett par Tramadol.

Men jag är blandmissbrukare i grund och botten så jag går enbart utefter mina egna erfarenheter och vad som fungerar på mig.
Men det jag skrev ovan borde fungera på vem som helst.

Att enbart ta Lergigan och Imovane är inget farligt, att blanda med Tramadol är i 99% inte heller farligt om man nu inte överdoserar med doser som 500-1000mg och är känslig.

Äter själv Lergigan, Theralen, Sobril och Suboxone till natten för att sova.
Nu inatt jag jag tagit 2 zolpidem 10mg vardera, 2 Propavan 25mg, 8 tabletter theralen, inget har känts så mkt effekt. Men behöver få ro. Frågan är om jag vågar tar nåt mer av det utan att det skulle bl nåt galet? Vill bara få sova. Tack på förhand.
Citera
2011-03-20, 04:00
  #4
Medlem
Du kan gott ta ett par Stilnoct/zolpidem till och sedan lägga dig och försöka slappna av.

Edit: Skrev Imovane, menar Stilnoct.
Citera
2011-03-20, 04:16
  #5
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Du kan gott ta ett par Stilnoct/zolpidem till och sedan lägga dig och försöka slappna av.

Edit: Skrev Imovane, menar Stilnoct.
Tror du det räcker bara med dom?
Citera
2011-03-20, 04:39
  #6
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Hade bara en zolpidem så jag tog den sen två tramadol eftersom jag har ont och slutligen två provpavan, det borde räcka eller skulle jag tagit nåt mer?`Känns som inget alls vill ha effekt inatt.
Citera
2011-03-20, 05:35
  #7
Medlem
LakeLeonards avatar
När du tagit insomningsmedicinen Zolpidem/stilnoct så måste du ju mer lr mindre ligga i sängeninom 5-10 minuter annars övergår det till pigghet. Vilket du verkar vara nu.Propavan ger ju spring i benen så jag tror inte dom gör så mkt ändå.
Citera
2011-03-20, 15:23
  #8
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LakeLeonard
När du tagit insomningsmedicinen Zolpidem/stilnoct så måste du ju mer lr mindre ligga i sängeninom 5-10 minuter annars övergår det till pigghet. Vilket du verkar vara nu.Propavan ger ju spring i benen så jag tror inte dom gör så mkt ändå.
Jotack det vet jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback