2017-11-16, 15:02
Medlem
Otems avatar
Innan FB gjordes om så fanns det en funktion ''se mina inlägg'' i
en tråd som man postat i, nu hittar jag inte den funktionen, finns
den kvar?
Citera
2017-11-16, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Innan FB gjordes om så fanns det en funktion ''se mina inlägg'' i
en tråd som man postat i, nu hittar jag inte den funktionen, finns
den kvar?
Uppe i vänstra hörnet finns tre punkter, klicka där.
Citera
2017-11-21, 00:00
Medlem
Utopiantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag har exakt samma fundering... aktiviteten måste gått ner fruktansvärt mycket sen layout förändringen?
Det verkar ha återgått till stor del. Eller? Den populäraste tråden just nu har 3,300 läsare, men det är inte rusningstid då klockan är midnatt och det är inte helg.
Citera
2017-11-21, 00:03
Medlem
Utopiantoss avatar
Varför blir det så ganska ofta, att trådar helt plötsligt ligger på 0 läsare? Jag pratar om trådar som garanterat egentligen har 50-100 läsare eller fler. Helt säker. Det MÅSTE vara något tekniskt fel. Något annan som upplevt det?
Citera
2017-11-21, 22:56
Medlem
everythingiss avatar
Är det tillåtet att starta en tråd om en användare, typ "varför är everythingis så arg jämnt"? Alltså ingen outing, utan bara om användarens inlägg och approach i forumet?
Citera
2017-11-21, 23:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Är det tillåtet att starta en tråd om en användare, typ "varför är everythingis så arg jämnt"? Alltså ingen outing, utan bara om användarens inlägg och approach i forumet?

(FB) ♦·♦·♦ Fråga om Flashback här! ♦·♦·♦
Citera
2017-11-22, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis

Som sagt, inte i inlägg på forumet, men i pm får man fråga personen "varför är du så arg jämnt"? Sen får man se om den andre svarar på det.
Citera
2017-11-23, 17:08
Medlem
Skogismyras avatar
Är det tillåtet för mig att skriva med alla mina olika konton i min egna tråd och skriva med varje konto att jag är samma person?

Och är det tillåtet att skriva namnet på alla mina konton i signaturen?

Jag vill alltså att alla ska få veta alla mina konton.
Citera
2017-11-23, 17:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Är det tillåtet för mig att skriva med alla mina olika konton i min egna tråd och skriva med varje konto att jag är samma person?

Det är ok att öppet gå ut med vilka konton du använder däremot tycker jag inte du ska skriva växelvis för det är förvirrande för dom som inte vet om det.
Citera
2017-11-23, 19:42
Medlem
najass avatar
Citat:

För det första har du ingen egen tråd, och definitivt ingen där några särskilda regler skulle gälla. Jag antar att du menar att du startat en tråd. Det gäller precis samma regler för dig (och alla andra) i den tråden som i alla andra trådar.

Det är helt ok att vara öppen med sina olika konton, det finns ingen regel mot det. Om du läser regeltexten ser du att det är missbruk av alternativa konton som är förbjudet. Missbruk är till exempel att skriva omväxlande med olika konton i samma tråd. Beroende på hur du gör kan det därför tolkas som missbruk. För att undvika det ska du i så fall vara extremt tydlig i inläggen att det är samma person bakom inlägget a som inlägget b fast det är olika konton. Det kommer att bedömas av moderatorerna om det är missbruk eller inte (beroende på hur inläggen ser ut).

Läs regeltexten (regel 1.07) https://www.flashback.org/regler

Citat:

Visst, det är helt ok. Det finns som sagt ingen regel om att alternativa konton ska hållas hemliga.
Citera
2017-12-05, 22:08
Medlem
Hur söker man bäst upp ett eget inlägg i en lång tråd?

Hittar man bara ett av sina egna inlägg i tråden så är det ju lätt att klicka på sitt eget användarnamn och välja hitta alla inlägg man gjort i tråden. Men med en tråd på t ex 500 sidor där man inte har tillgång till ett eget inlägg hur gör man bäst då?
Citera
2017-12-05, 22:11
Medlem
Comtacs avatar
klicka på pilen till höger om din mail symbol,Finns högst upp till höger på fönstret. Där finns vad du söker. Det är bara att bläddra. såvida du inte minns texten du skrev och söker på den.
Senast redigerad av Comtac 2017-12-05 kl. 22:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in