Citat:
Ursprungligen postat av
Skogismyra
Är det tillåtet för mig att skriva med alla mina olika konton i min egna tråd och skriva med varje konto att jag är samma person?
För det första har du ingen egen tråd, och definitivt ingen där några särskilda regler skulle gälla. Jag antar att du menar att du startat en tråd. Det gäller precis samma regler för dig (och alla andra) i den tråden som i alla andra trådar.
Det är helt ok att vara öppen med sina olika konton, det finns ingen regel mot det. Om du läser regeltexten ser du att det är
missbruk av alternativa konton som är förbjudet. Missbruk är till exempel att skriva omväxlande med olika konton i samma tråd. Beroende på hur du gör kan det därför tolkas som missbruk. För att undvika det ska du i så fall vara extremt tydlig i inläggen att det är samma person bakom inlägget a som inlägget b fast det är olika konton. Det kommer att bedömas av moderatorerna om det är missbruk eller inte (beroende på hur inläggen ser ut).
Läs regeltexten (regel 1.07)
https://www.flashback.org/regler
Citat:
Ursprungligen postat av
Skogismyra
Och är det tillåtet att skriva namnet på alla mina konton i signaturen?
Jag vill alltså att alla ska få veta alla mina konton.
Visst, det är helt ok. Det finns som sagt ingen regel om att alternativa konton ska hållas hemliga.