2017-12-05, 22:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Hittar man bara ett av sina egna inlägg i tråden så är det ju lätt att klicka på sitt eget användarnamn och välja hitta alla inlägg man gjort i tråden. Men med en tråd på t ex 500 sidor där man inte har tillgång till ett eget inlägg hur gör man bäst då?

Vad menar du?

Du söker ju på dina inlägg i en specifik tråd. Hur lång den är har ju inte med saken att göra.
Citera
2017-12-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad menar du?

Du söker ju på dina inlägg i en specifik tråd. Hur lång den är har ju inte med saken att göra.
Jag börjar förstå att jag idiotförklara mig själv här, men hur gör jag det?
Citera
2017-12-05, 22:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag börjar förstå att jag idiotförklara mig själv här, men hur gör jag det?

Precis som du själv säger i trådstarten.

Har du inte gjort något inlägg, även om tråden är på 500 sidor (tänk på olika användares olika inställningar för sidvisningar), så kan du ju inte hitta något eget inlägg.

Reserverar mig för att jag fattar dig helt fel.
Senast redigerad av tempeZZt 2017-12-05 kl. 22:29.
Citera
2017-12-05, 22:27
Moderator
Allaballawallas avatar
Gå till tråden det gäller.

Klicka på ikonen med "tre punkter" till höger om ikonen "svara", strax under trådens rubrik och strax ovan vänstra hörnet av det första inlägget på valfri sida av tråden (Hovra över den och det ska stå "Ämnesverktyg".). När du klickat dyker underrubrikerna upp och då är det bara att välja "Visa mina inlägg i det här ämnet" och sedan "Utför handling".

Färdigt, du har nu fått en lista över alla dina inlägg i det ämnet.
Senast redigerad av Allaballawalla 2017-12-05 kl. 22:33.
Citera
2017-12-05, 22:30
Medlem
Citat:
Precis som du själv säger i trådstarten.
Problemet är att jag inte har tillgång till ett enda av mina inlägg i tråden. Vet inte exakt när jag postade och inte heller exakt var jag skrev.
Citera
2017-12-05, 22:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Problemet är att jag inte har tillgång till ett enda av mina inlägg i tråden. Vet inte exakt när jag postade och inte heller exakt var jag skrev.

Får du inte upp något enligt något av ovanstående exempel, så har du inte skrivit i tråden, alternativt:

FAQ:

Citat:
Q: En del av mina inlägg försvinner spårlöst. Vad är det som händer?
A: Moderatorerna rensar hela tiden bort inlägg som är utanför trådens ämne. Detta är inte något som användarna alltid informeras om då det handlar om väldigt många inlägg varje dag. Har ditt inlägg försvunnit så är det enklast att kontakta en moderator i berört forum och fråga vad som hänt. Att skicka PM till varje användare som får inlägg bortplockade är inte aktuellt då detta skulle ta ofantligt mycket tid i anspråk.
Citera
2017-12-05, 22:35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Länka gärna tråden så att vi andra kan kolla det du säger.
Citera
2017-12-05, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Gå till tråden det gäller.

Klicka på ikonen med "tre punkter" till höger om ikonen "svara", strax under trådens rubrik och strax ovan vänstra hörnet av det första inlägget på valfri sida av tråden (Hovra över den och det ska stå "Ämnesverktyg".). När du klickat dyker underrubrikerna upp och då är det bara att välja "Visa mina inlägg i det här ämnet" och sedan "Utför handling".

Färdigt, du har nu fått en lista över alla dina inlägg i det ämnet.
Exakt vad jag saknade. Tack för hjälpen.
Citera
2017-12-05, 22:42
Medlem
Citat:
Länka gärna tråden så att vi andra kan kolla det du säger.
Tack för att du försökte hjälpa, men det var jag som helt enkelt inte hade koll på trepricksmenyn fanns.
Citera
2017-12-05, 22:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Tack för att du försökte hjälpa, men det var jag som helt enkelt inte hade koll på trepricksmenyn fanns.

Då har det ju löst sig för dig. Bra!
Citera
2017-12-05, 22:58
Moderator
Tinuviels avatar
Tråd infogad.

// mod
Citera
2017-12-07, 21:12
Medlem
-X-hellfires avatar
Var har förstoringsglas-ikonen för sökning tagit vägen?

PS Har provat att stänga av adblock och Stylish etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in