2017-05-31, 20:51
Medlem
Utopiantoss avatar
Stämmer verkligen infon om antal läsare i olika trådar? I aktuella ämnen är det sedan Flashbacks ändring av layouten för några dagar sedan ungefär 200-400 läsare i de just nu hetaste trådarna. Tidigare brukade det vara flera tusen. Och i nya ämnen brukade jag öppna alla trådar där det fanns fler än 600-1000 läsare. Just nu finns det blott en tråd där med över hundra läsare. Vad har hänt, kan någon förklara ingående?
Citera
2017-06-02, 18:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopiantos
Stämmer verkligen infon om antal läsare i olika trådar? I aktuella ämnen är det sedan Flashbacks ändring av layouten för några dagar sedan ungefär 200-400 läsare i de just nu hetaste trådarna. Tidigare brukade det vara flera tusen. Och i nya ämnen brukade jag öppna alla trådar där det fanns fler än 600-1000 läsare. Just nu finns det blott en tråd där med över hundra läsare. Vad har hänt, kan någon förklara ingående?
Jag har exakt samma fundering... aktiviteten måste gått ner fruktansvärt mycket sen layout förändringen?
Citera
2017-06-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag prenumererar på (FB) Den stora förolämpningstråden (Ver.2.0) Varför står det "av av avavav" i ämnesraden i mina prenumerationer till den tråden, men det syns inte i Nya inlägg?

Bumpar denna då jag gärna vill ha svar och inte vet om någon sett mitt inlägg.
Citera
2017-06-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Bumpar denna då jag gärna vill ha svar och inte vet om någon sett mitt inlägg.

Kan det vara därför att tråden ligger i Laidback, som man inte ens kan komma in på om man inte har skrivit minst 200 inlägg och varit medlem i minst 6 månader?
Citera
2017-06-03, 00:11
Medlem
bax88s avatar
ÄR det bara för mig som drop-down menyerna inte kommer upp när man för muspekaren över de olika forumsdelarna? Det gäller Chrome.

I explorer funkar det.

Är det nån flashgrej eller adobe-sak som jävlas tror ni?
De blir rätt störande efter ett tag att måste klicka sig hela väge, typ Politik - Politik inrikes - Politiker.
Citera
2017-06-03, 00:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
ÄR det bara för mig som drop-down menyerna inte kommer upp när man för muspekaren över de olika forumsdelarna? Det gäller Chrome.

I explorer funkar det.

Är det nån flashgrej eller adobe-sak som jävlas tror ni?
De blir rätt störande efter ett tag att måste klicka sig hela väge, typ Politik - Politik inrikes - Politiker.
Dom fungerar i Chrome i både Windows och macOS för mig.
Citera
2017-06-04, 10:26
Avslutad
En enkel liten fråga. Var ändrar jag färg-temat? Hittar inget, håller på bli galen av standard-färgerna.
Citera
2017-06-04, 10:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
En enkel liten fråga. Var ändrar jag färg-temat? Hittar inget, håller på bli galen av standard-färgerna.

Teman finns inte än, men kommer att komma tillbaka.
Citera
2017-06-04, 15:54
Medlem
TheEducatedFools avatar
Hur kommer det sig att jag får ett felmeddelande om att jag saknar behörighet att gå in på min kontrollpanel?
Citera
2017-06-07, 09:42
Medlem
WhySoSeriousIs avatar
Behöver anmäla denna extremt oproffsiga moderator,
(FB) True Pleasure Of Sweden AB - ännu en bluff?
Citera
2017-06-07, 09:42
Medlem
WhySoSeriousIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSeriousI
Hur anmäler jag hen?
Citera
2017-06-07, 09:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSeriousI
Personen du klagar på är inte moderator utan det inlägget har skrivits av en medlem förövrigt kan jag inte se regelbrottet du anser finns där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in