2011-05-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hultas
Är det bara jag som tycker att "håk-eye" är störtlöjligt? Kan iofs bero på att jag hatar Södergren.

"Klockan slår, klockan slår, Håkan tappar hår!"
Du är inte ensam.. och visst körde de med det förra året också?
"Tre Kronor vill ha djup, så då spelar man i en triangel, SÅ HÄR.. för då man spelar i en triangel har man både djup och bredd!" Givande.
Citera
2011-05-02, 22:55
Bannlyst
Underbart å slippa se inkvoterade kärringar under Viasats VM-sändningar. Dem förtjänar CRED för att kvalitet får gå före PK.
Citera
2011-05-02, 22:55
Medlem
hultass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Du är inte ensam.. och visst körde de med det förra året också?
"Tre Kronor vill ha djup, så då spelar man i en triangel, SÅ HÄR.. för då man spelar i en triangel har man både djup och bredd!" Givande.
Stämmer. Nytt för i år är 3D-vinkeln som iofs är rätt intressant (om den nu fungerar till 100%).

Men det känns ändå så fjantigt när den jävla sopan ska stå där, dessutom är det ju "smygreklam" för Falcon. En vidrig jävla bira.
Citera
2011-05-02, 22:57
Medlem
Afterice är ju störtskönt. Ingen sliskig programledare som vill ha fame och synas *HOST* Ola Wernström *HOST*.
Utan nu är det 3 herrar som har stark koppling till hockeyn som diskuterar, thumbs up!
Citera
2011-05-02, 23:03
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hultas
Är det bara jag som tycker att "håk-eye" är störtlöjligt? Kan iofs bero på att jag hatar Södergren.

"Klockan slår, klockan slår, Håkan tappar hår!"

För en gångs skull håller jag med dig till 100%. Det är en utmaning att titta på VM utan att bli förbannad, är det inte reklam varannan minut så är det den där jävla Södergren som tramsar uppe i taket på arenan.
Citera
2011-05-02, 23:10
Medlem
Omtanksams avatar
Precis klivit in i årets vm. Missade matchen mot Norge och såg matchen mot Österike ikväll.
Är tre kronor inte bättre än så här i år?
Tittar bara på VM och OS så är inte så uppdaterad.
Vart i helvete är alla storspelare? Spelar man inte VM för sitt land utan en rejäl och giltig anledning borde man portas från ALLA framtida VM.
Någon som orkar lista storspelarna och anledning till att dem uteblir?
Daniel Alfredssons skäl ligger på gränsen enligt mig..vafan, han har juh vart med 3 ggr tidigare
T.ex Weinis, Mårtensson,Huselius,Nyllet,Magnus Johansson,Sedinarna osv

Förbenat kul med ännu en svensk hyffsad målis i alla fall, hur gammal är han?
Citera
2011-05-02, 23:20
Medlem
Iqaross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winning
Underbart å slippa se inkvoterade kärringar under Viasats VM-sändningar. Dem förtjänar CRED för att kvalitet får gå före PK.

Det är väldigt skönt! Fast dom har ett fruntimmer som lockar fram kräkreflexer. Aldrig sett människan före, och hon lär väl aldrig ha sett en match tidigare.
Senast redigerad av Iqaros 2011-05-02 kl. 23:29.
Citera
2011-05-02, 23:37
Medlem
Helvete vad fin hockey finland lirat i öppningsmatcherna, dock aningen ineffektivt :/ Bara vi får Rinne i mål så kan vi gå riktigt långt med detta gäng! Grym potential som finns i Granlund, Aaltonen, Pesonen och Lahti, för att bara nämna några

För övrigt gjorde lettland en imponerande insats och kommer ge problem åt fler stornationer ännu i denna turnering
Citera
2011-05-02, 23:37
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omtanksam
Precis klivit in i årets vm. Missade matchen mot Norge och såg matchen mot Österike ikväll.
Är tre kronor inte bättre än så här i år?
Tittar bara på VM och OS så är inte så uppdaterad.
Vart i helvete är alla storspelare? Spelar man inte VM för sitt land utan en rejäl och giltig anledning borde man portas från ALLA framtida VM.
Någon som orkar lista storspelarna och anledning till att dem uteblir?
Daniel Alfredssons skäl ligger på gränsen enligt mig..vafan, han har juh vart med 3 ggr tidigare
T.ex Weinis, Mårtensson,Huselius,Nyllet,Magnus Johansson,Sedinarna osv

Förbenat kul med ännu en svensk hyffsad målis i alla fall, hur gammal är han?
Sedinarna spelar stanley cup play off. Nyllet är väll skadad fortfarande (?).
Vad Weinis, mårtensson, huselius, johansson vet jag inte.

Mest anmärknings värt är väll att du glömmer spelare som zetterberg, lidas, franzen, bäckström, kronwall..
Citera
2011-05-02, 23:38
Medlem
TheAlamos avatar
Känns stabilt med Fasth nu iaf. Men spelet för övrigt går ändå åt helvete... Såg ni första perioden idag eller? Det var som han kommentatorn sa (inte Wikegård), "om de hade bytt tröjor på sig så hade man trott att Österrike var Sverige och vice versa". Hemskt var det iaf. Känns som det här blir vårt sämsta vm på 50 år. Det är nånting som uppenbart är fel. Annars blir det en intressant match på onsdag mot USA. Tänk för typ 8 år sen när Sverige hade spöat Norge med 8-0 och Österrike med 25-0... Tider det
Citera
2011-05-02, 23:43
Medlem
Omtanksams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Sedinarna spelar stanley cup play off. Nyllet är väll skadad fortfarande (?).
Vad Weinis, mårtensson, huselius, johansson vet jag inte.

Mest anmärknings värt är väll att du glömmer spelare som zetterberg, lidas, franzen, bäckström, kronwall..
Jag skrev osv
Vart e Z, lidas, å bäckis då?
Citera
2011-05-02, 23:43
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Det som ger intrycket "dålig defensivt" är att han var en av de spelare som var inne på absolut flest mål i baken den här säsongen. Sen finns det såklart en massa andra intryck som stärker det, att du tycker att Rundblad är bra defensivt visar mer hur färgad du är än vad som faktiskt stämmer.

Rundblad inledde säsongen väldigt bra defensivt. Det var när det blev skadeproblem och han var tvungen att spela mer än vad han egentligen klarade av som han blev dålig defensivt.

Citat:
Dock hade jag gärna sett honom istället för Erixon, ungefär samma risk men bättre offensivt. Men å andra sidan så är jag en av dom som inte alls förstår sig på Mårts.

Erixon har tillsammans med Grossman varit bästa back. Med tanke på hur backarna har spelat borde dock Rundblad ha fått komma in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in