2011-03-17, 14:15
Bannlyst
Varför vill du berätta till din tjej? är du rädd att hon får reda på det och kommer tro att du är en pedofil och göra slut? eller har hon frågat dig om du har knullat två 14-åriga tjejer?
Citera
2011-03-17, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInThebrain
Varför vill du berätta till din tjej? är du rädd att hon får reda på det och kommer tro att du är en pedofil och göra slut? eller har hon frågat dig om du har knullat två 14-åriga tjejer?

ja precis, jag e rädd att hon hör detta från andra och kommer tänka att jag är pedofil, eller nått liknande. Är inte den bästa att ja berättar själv ? till henne.

Men sen är det så att de hände långt långt borta från vart vi bor nu, det är oxå omöjligt att hon får veta om det.
Citera
2011-03-17, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
du borde hitta dessa tjejer och lära dom en läxa som dom sent kommer glömma. De fick väl skit av någon och såg till att sätta åt dig istället för att ta sitt ansvar.

hmm äshhh...orkar inte sitta inne igen.
Citera
2011-03-17, 23:15
Medlem
SaintJonahs avatar
Tyvärr så kommer ju sånt här till slut fram ändå. Så varför inte säga det hur det gick till, istället att hon ska få höra det av någon annan? Hör hon det från någon annan kan du ju nästan lita på att det kommer läggas på lite.

Näe, jag säger... Be A MAN!! Berätta själv!
Citera
2011-03-18, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Tyvärr så kommer ju sånt här till slut fram ändå. Så varför inte säga det hur det gick till, istället att hon ska få höra det av någon annan? Hör hon det från någon annan kan du ju nästan lita på att det kommer läggas på lite.

Näe, jag säger... Be A MAN!! Berätta själv!

okej, tack för din åsikt.
Citera
2011-03-18, 01:56
Medlem
Jag skulle tro att om rätten fastställt en dom baserad på våldtäkt så hade dommen säkert varit närmare det 5dubbla.

Ett år för sexuellt utnyttjande av TVÅ minderåriga tycker jag låter som ett väldigt lindrigt straff.. Eller?
Citera
2011-03-18, 01:57
Medlem
Btw.. Som svar på frågan så tycker jag som de andra. Tala om det som hänt!
Citera
2011-03-18, 02:04
Moderator
NewDeers avatar
Tycker det låter konstigt att du fick så hårt straff... men det är en annan diskussion.

Frågan är om du ska berätta för din tjej? Ja, det tycker jag. Om det är allvar emellan er, och ni kommer fortsätta att hålla ihop så kommer det säkert stunder då detta kommer avslöjas, vare sig du vill eller inte. Då är det bättre att du varit ärlig, och att hon får höra din version av det hela först.
Citera
2011-03-18, 03:03
Medlem
toxicvaccines avatar
Vilka fittiga brudar alltså.. Finns många såna. ush!!

du är inte pedofil!
Citera
2011-03-18, 03:15
Bannlyst
Nej du är inte pedofil.
Tycker dock inte att du ska berätta förstår inte vad för något bra som skulle kunna komma från det.
Citera
2011-03-18, 03:36
Medlem
Tosseposses avatar
Stackare. Jävla jobbig sitts. Jag tycker att om det kommer ett bra tillfälle så borde du sätta dig ner med din tjej och berätta vad som hänt. Säg också som det är att du varit orolig att hon ska lämna dig, därför du säger det så sent. Det är bara i amerikanska filmer som tjejer blir snetända och ballar ur.
Visst ibland kan man få en chock men det lugnar sig.
Citera
2011-03-18, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tycker det låter konstigt att du fick så hårt straff... men det är en annan diskussion.

Frågan är om du ska berätta för din tjej? Ja, det tycker jag. Om det är allvar emellan er, och ni kommer fortsätta att hålla ihop så kommer det säkert stunder då detta kommer avslöjas, vare sig du vill eller inte. Då är det bättre att du varit ärlig, och att hon får höra din version av det hela först.

tycker du att det är hårt straff, tyvärr måste jag säga att det är inte det för sexuellutnyttjande.
Skulle en 30 åring göra detta han hade fått 3 år mins.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in