• 1
  • 2
2011-03-17, 00:29
Bannlyst
Jag ska vara helt ärligt här.

För ungefär 2 år sen, när jag var 19 var ja på en fest.
Då blev det så att jag gick hem med 2 st tjejer och vi köpte vodka som vi drack på väg hem och hemma.

Sen satte jag på dom, vi hade sex hela natten. Om 2 månader anmälde tjejerna mig, då kom detfram att dom var bara 14, jag hade för mig att dom var 15.

Men sen fick jag 1 års fängelse, skit.skit.skit nu må la leva med en sånt brottregister.

Nu till frågan, nu har jag varit tillsammans med min tjej i 6 månader, och hon vet inget om detta.
Vad tror ni ska jag berätta för henne ? kommer hon tänka att jag är pedofil eller ? kommer hon att lämna mig ? Vad ska jag göra ? hålla detta för mig i hela livet ut ?
Citera
2011-03-17, 00:32
Medlem
deaners avatar
Fy helvete vad jobbigt. Tror att de flesta brudar hade freakat rätt hårt även ifall hon verkligen älska dig. Nej, jag har inget svar alltså, känner med dig.
Citera
2011-03-17, 00:32
Medlem
sanzadiluss avatar
Vet du vad en pedofil är? Du var 19 och hade sexuellt umgänge med två tjejer som var 14. Jag skulle inte kalla dig för pedofil utan snarare för en vanlig tonårspojke.

OnT: Berätta för din tjej.
Citera
2011-03-17, 00:33
Medlem
Ne, hon kommer inte lämna dig, du är inte pedofil för att du har sex på 2 st 14 åringar när du var 19år. ;P

Sen att man borde ha lite mer feeling när man har sex med yngre tjejer är en annan sak..
När din flickvän var 14, hade hon säkert vänner eller själv sex med en kille som var 18-19 bast om inte mer. ;P så va ärlig å berätta, skulle hon dumpa dig för det så är hon inget att ha..
Citera
2011-03-17, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deaner
Fy helvete vad jobbigt. Tror att de flesta brudar hade freakat rätt hårt även ifall hon verkligen älska dig. Nej, jag har inget svar alltså, känner med dig.

okej, ja, det är rätt jobbigt.
Citera
2011-03-17, 00:34
Medlem
DelGriffiths avatar
Du var/är inte pedofil om du som 19-åring knullade på 14-åringar.
Citera
2011-03-17, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sanzadilus
Vet du vad en pedofil är? Du var 19 och hade sexuellt umgänge med två tjejer som var 14. Jag skulle inte kalla dig för pedofil utan snarare för en vanlig tonårspojke.

OnT: Berätta för din tjej.

okej tack. ska fundera lite till.

Citat:
Ursprungligen postat av D1SCO8
Ne, hon kommer inte lämna dig, du är inte pedofil för att du har sex på 2 st 14 åringar när du var 19år. ;P

Sen att man borde ha lite mer feeling när man har sex med yngre tjejer är en annan sak..
När din flickvän var 14, hade hon säkert vänner eller själv sex med en kille som var 18-19 bast om inte mer. ;P så va ärlig å berätta, skulle hon dumpa dig för det så är hon inget att ha..
''

Ändå mår jag lite dåligt över vad har hänt, jag skulle kanske aldrig nekat att jag hade samlag med dom.

Därför trodde inte dom på mig att jag inte visste dom var under 15.
Citera
2011-03-17, 00:40
Bannlyst
å sen...glömde skriva på fängelse var jag aldrig...jag mådde så dåligt att dom bestämma att jag skulle sitta på rättspsyk, satt där i 6 månader med mördare, med våldtäktsman...å allt skit ....önskar inte ens till mina fiender att hamna där. Tacck å lov den tiden är borta.
Citera
2011-03-17, 00:53
Medlem
JackShephards avatar
Låter som det värsta fallet av system failure. Är det verkligen så hårt? 1 år?

EDIT: Sen vart och när köpte ni vodkan?
Citera
2011-03-17, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackShephard
Låter som det värsta fallet av system failure. Är det verkligen så hårt? 1 år?

ja, det var inget kul grej precis att sitta där 6 månader, japp 1 år fick jag. Kul att tjejerna ljög inte om att jag har våldtagit dom eller nått...annars jag skulle inte sitta här idag.... annars på rättspsyk e man som hemma lovar...fast me massor med mördare och massa skit....

vodkan fick jag av en kompis.
Citera
2011-03-17, 01:11
Medlem
Men vadfan det känns inte som du ger hela storyn här, våldtog du dem? söp du dem fulla och utnyttjade situationen?

Om dem två var med på det hela till punkt och pricka och allt var frid o fröjd kan jag bara inte förstå varför dem anmälde dig??

Du fick 1år för något normalt och som dem var med på? fan tjejerna borde skämmas.. eller så ger du inte hela bilden till oss.
Citera
2011-03-17, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammed
Men vadfan det känns inte som du ger hela storyn här, våldtog du dem? söp du dem fulla och utnyttjade situationen?

Om dem två var med på det hela till punkt och pricka och allt var frid o fröjd kan jag bara inte förstå varför dem anmälde dig??

Du fick 1år för något normalt och som dem var med på? fan tjejerna borde skämmas.. eller så ger du inte hela bilden till oss.

jo lovar att jag säger som de e, annars jag e jo helt anonym här behöver inte ljuga.
Tjejerna sa att jag köpte vodkan för att knulla dom, men dom var jo redan på väg hem till mig, för att knulla, och vodkan dom ville själv.

sen fick ja ett år för utnyttjande .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in