2011-03-17, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k1989n
jo lovar att jag säger som de e, annars jag e jo helt anonym här behöver inte ljuga.
Tjejerna sa att jag köpte vodkan för att knulla dom, men dom var jo redan på väg hem till mig, för att knulla, och vodkan dom ville själv.

sen fick ja ett år för utnyttjande .
Sa du i rätten att du bestämt trodde dem var över 15? Hur reagerade tjejerna på det? vad sa dem?

Om dem anmäler dig måste dem nästan vara lite sura på dig? Det är ju inte så att man anmäler en person man tycker väldigt mycket om? Vad fick dem att anmäla dig? vad det deras föräldrar som påverkade dem?

Känns bara så konstigt, om dem nu ville ha sex med dig och allt var cool... varför anmälde dem? blev du chockad när du blev anmäld?
Citera
2011-03-17, 03:48
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1989n
Jag ska vara helt ärligt här.

För ungefär 2 år sen, när jag var 19 var ja på en fest.
Då blev det så att jag gick hem med 2 st tjejer och vi köpte vodka som vi drack på väg hem och hemma.

Sen satte jag på dom, vi hade sex hela natten. Om 2 månader anmälde tjejerna mig, då kom detfram att dom var bara 14, jag hade för mig att dom var 15.

Men sen fick jag 1 års fängelse, skit.skit.skit nu må la leva med en sånt brottregister.

Nu till frågan, nu har jag varit tillsammans med min tjej i 6 månader, och hon vet inget om detta.
Vad tror ni ska jag berätta för henne ? kommer hon tänka att jag är pedofil eller ? kommer hon att lämna mig ? Vad ska jag göra ? hålla detta för mig i hela livet ut ?
Vadå polisanmälde fjortisarna dig? Ifall de inte gjorde det hur åkte du fast?
Nej du är ingen pedofil..
Citera
2011-03-17, 05:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammed
Sa du i rätten att du bestämt trodde dem var över 15? Hur reagerade tjejerna på det? vad sa dem?

Om dem anmäler dig måste dem nästan vara lite sura på dig? Det är ju inte så att man anmäler en person man tycker väldigt mycket om? Vad fick dem att anmäla dig? vad det deras föräldrar som påverkade dem?

Känns bara så konstigt, om dem nu ville ha sex med dig och allt var cool... varför anmälde dem? blev du chockad när du blev anmäld?

ja dom blev sura på mig eftersom jag blev ihop sen med en annan tjej, som gick i min klass.
Och de hattade varandra, dom började hota mig att jag ska bli av med henne, sen knackade polisen på dörren en dag, dom hämta mig utan att jag fick säga nått hemma.

På polisstationen bestämde åklagaren att hon skulle släppa mig, de fanns de inte så mycket bevis att jag hade sex med dom, men efter 2 månader kom dom igen, och frågade massa saker, jag var så rädd att jag sa att jag inte hade sex med dom, dom kunde inte bevisa motsatsen innan dom tog upp våran sms arkiv då kom de upp allting, vi smsade varan dagen efter med tjejer om den där natten .....
så när jag tog upp sen att jag inte visste ålder....så sa dom i rätten du ljög förut att du inte hade sex med dom, varför ska vi tro på dig nu ? jag var så dum alaltså....ist borde jag berätte allt.

Sen blev ja häktat en vecka...sen rättegång och sen 6 månader inlåst.
Citera
2011-03-17, 05:27
Medlem
Okej, så du köper smuggelsprit (förmodar jag, eftersom inte ens 14-åringar går hem från en fest innan klockan 8), du sätter på två minderåriga tjejer (visst, ovetandes), som du dessutom köpt ut vodka till (langning) och ljuger om det i rätten (som är olagligt i sig). Och sen är det konstigt att du får fängelse?

Det är typ allt utom att du trodde dom var 15 som din tjej lär freaka ut över. Sen är det väl inte så mycket cred på att sätta småflickor även om dom hade varit 15. Så nej, du ska nog ge fan i att berätta det tror jag.
Citera
2011-03-17, 05:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
Okej, så du köper smuggelsprit (förmodar jag, eftersom inte ens 14-åringar går hem från en fest innan klockan 8), du sätter på två minderåriga tjejer (visst, ovetandes), som du dessutom köpt ut vodka till (langning) och ljuger om det i rätten (som är olagligt i sig). Och sen är det konstigt att du får fängelse?

Det är typ allt utom att du trodde dom var 15 som din tjej lär freaka ut över. Sen är det väl inte så mycket cred på att sätta småflickor även om dom hade varit 15. Så nej, du ska nog ge fan i att berätta det tror jag.

okej. Den bästa är kanske låta vara...ingen behöver veta om detta. kanske,
Citera
2011-03-17, 06:27
Bannlyst
Du skrev först att du köpte en vodka åt dem.
Sen skriver du att du fick den av en kompis.
Sen skriver du att du köpte den.

Hur ska det va? Du är inte en pedofil men du bör berätta för tjejen om du förväntar dig ett seriöst förhållande. Berätta dock inte om ni precis börjat dejta osv, då skrämmer du iväg henne.
Citera
2011-03-17, 07:08
Medlem
BoISarens avatar
Pedofili => Relationsakuten

//Mod
Citera
2011-03-17, 12:44
Medlem
Lider med dig. Jag tycker inte att du ska berätta bara sådär om du inte behöver. Men vad sa din familj när du åkte in? Det om NÅGOT borde ha varit jobbigt?
Citera
2011-03-17, 13:27
Medlem
submariners avatar
hej,

två 14 -åringar - du har inga bilder...

skämt åsido - var ärlig och berätta för din tjej, hon kanske irriterar sig mer på att du "söp ner" två tjejer än deras ålder, men det lär du märka.
Citera
2011-03-17, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swepir
Lider med dig. Jag tycker inte att du ska berätta bara sådär om du inte behöver. Men vad sa din familj när du åkte in? Det om NÅGOT borde ha varit jobbigt?

ja fan, hela familjen höll på att dö...när jag satt inne i 6 månader.
Annars tiden går jätte fort där, och sen när de e 1 månad kvar då jävlar man börjar räkna å tiden går jo inte då
Citera
2011-03-17, 13:58
Bannlyst
Karma, skyll dig själv. 19 och blev intresserad av två som lika gärna kunde varit 15, en aning awkward.
Senast redigerad av kekerosa 2011-03-17 kl. 14:06.
Citera
2011-03-17, 14:12
Medlem
snelhestens avatar
du borde hitta dessa tjejer och lära dom en läxa som dom sent kommer glömma. De fick väl skit av någon och såg till att sätta åt dig istället för att ta sitt ansvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in