Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammed
Sa du i rätten att du bestämt trodde dem var över 15? Hur reagerade tjejerna på det? vad sa dem?
Om dem anmäler dig måste dem nästan vara lite sura på dig?

Det är ju inte så att man anmäler en person man tycker väldigt mycket om? Vad fick dem att anmäla dig? vad det deras föräldrar som påverkade dem?
Känns bara så konstigt, om dem nu ville ha sex med dig och allt var cool... varför anmälde dem? blev du chockad när du blev anmäld?
ja dom blev sura på mig eftersom jag blev ihop sen med en annan tjej, som gick i min klass.
Och de hattade varandra, dom började hota mig att jag ska bli av med henne, sen knackade polisen på dörren en dag, dom hämta mig utan att jag fick säga nått hemma.
På polisstationen bestämde åklagaren att hon skulle släppa mig, de fanns de inte så mycket bevis att jag hade sex med dom, men efter 2 månader kom dom igen, och frågade massa saker, jag var så rädd att jag sa att jag inte hade sex med dom, dom kunde inte bevisa motsatsen innan dom tog upp våran sms arkiv då kom de upp allting, vi smsade varan dagen efter med tjejer om den där natten .....
så när jag tog upp sen att jag inte visste ålder....så sa dom i rätten du ljög förut att du inte hade sex med dom, varför ska vi tro på dig nu ? jag var så dum alaltså....ist borde jag berätte allt.
Sen blev ja häktat en vecka...sen rättegång och sen 6 månader inlåst.