Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Själv tycker jag det var en passande slutkläm då jag avskyr regimen. Jag noterar din åsikt är "stöd gärna denna regim".
Alternativet till den syriska regimen är demokrati. Inget annat.
den Arabiska våren....Ha ha ha..Vore det demokrati det hela handlar om hade jag röstat med dig min vän..utan att önska död utan bara regimskifte...i enighet med demokratins anda, men alternativet misstänker jag ser värre ut än det som har visat sig i andra Ar-länder t.ex i Libyen, Egypten för att inte nämna maffia-styret i Gaza....

Inte ett nytt under solen mao....
Jag har förstått att du inte har fattat att de flesta normalbegåvade har förstått vid det läget tid att hela spektaklet kallas Arabiska våren..har knappast med demokrati, jämlikhet och frihet att göra ..och rent skämtsamt har den större likheter med den Svenska vården...De både är en katastrof och de flesta längtar redan tillbaka!
Denna skenmanöver islamisterna - från olika samfund driver - vill få oss att tro, är trots vackra ord en omöjlighet...en utopi och så länge Islam och beduin-hederskultur styr i denna del a världen...kan en sådan utopi bara uppenbaras som dystopi...tyvärr. Jag bara tycka synd om naiva individer som fortfarande tror det blir demokrati där. Vad gäller dig - har du vid flera tillfälle tidigare, yttrat dig islamistvänligt så jag säger till dig....du med resten av de s.k demokratiska islamisterna kan dra åt helvete med er bluff....Ni har ett mål, ta över och skaffa ett kalifat, en diktatur i enighet med Koranen och Sharia lagen !!
mvh
Giladi