Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Tagga ner lite. Jag har bara ställt ett par frågor och visat på intresse. Det är troligen kontraproduktivt att ta ut din frustration för att ANDRA inte förstår att det finns skillnad på dessa länder på MIG!? Inte fan får jag lust att lära mig mer om situationen i Syrien om man man blir bemött så som du bemöter mig, "snälla kära lilla du", "försök fatta det".
Jag är knappast arg på dig, det är på folken som inte har koll på hur läget i Syrien är och kommer med lögner och saker de vet inte ens själva vad de skriver om. En av de är självklart "
Savoy" som spelar Syrien expert som knappast vet var Syrien ligger, och har aldrig ens satt sin fot där, läser och lyssnar på allt Al-jazeera skriver och säger, där har vi en hjärntvättad zionist och idiot.
Sen att du skriver att jag stödjer Assad är för att du inte vill förstå, och lär inte förstå. Självklart tror du på allt som skrivs i media för du är en av de vanliga svenssons som litar på allt som skrivs på TV4 eller SVT, jag säger det igen, "Assad är inte den bästa, men det kommer inte komma bättre än honom", läs den ett par gånger, res till Syrien och kom tillbaka för att förstå.