Citat:
Ursprungligen postat av Selmer
Nej, men vi har rätt att befria dem. För övrigt är jag inte särskilt intresserad av rabiat häxjakt på judar eller någon egentlig motståndare till globalism; vad jag är intresserad av är ett starkt Europa, och därför har jag inget emot om det läggs ytterligare en tuva på det ostabila amerikanska lasset, samtidigt som Ryssland, detta oförbätterliga land fyllt av barbarer och fyllon, får sig en känga. Och som sagt: radikaliserade muslimer i Europa kommer tyvärr att vara det enklaste sättet att återupprätta lite kampglöd i urinvånarna, vilket torde vara bättre än att stanna i det limbo som idag råder. Vare sig det är en sionistisk konspiration eller ej som har gett upphov till situationen är oväsentligt.
Den sista meningen håller jag med om, samma sak angående häxjakt på judar.
Problemet kvarstår dock. Amerika och finanssystemet kommer i allra högsta grad dra ner Europa i fallet om vi inte tar både finansiellt, politiskt och militärt avstånd från Amerikas och Israels förehavanden. Det är med vårt aktiva och passiva bifall Amerika fortsätter sina expansiva och destabiliserande förehavanden, vilket gör att vi tvingas ta emot alla dessa invällare. Det försvagar Europa, vilket jag precis som du önskar se starkt.
Vilka länder är förutom Amerika de facto kapabla att sätta sina egna agendor? Ryssland och Kina. Och de bedriver inte utrikespolitik som försvagar Europa, eller drar med henne som en hund i koppel.
De enda som gör det i dagsläget är Ryssland och Kina, även om de må vara skurkar.