Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Så. En ensam soldat (som enligt definition alltså är mol allena) är alltså INTE ensam? Kan du utveckla det lite?
Inte för att jag tror det blir klarare, men jag kan kanske få mig ett gott skratt.....
Jag behöver inte utveckla för du har inget bättre argument emot mitt inlägg.....
men jag kan även tillägga att kamera mannen tar ett steg tillbaka innan skott ögonblicket, och fokuserar sin kamera på killen som skjuter just för att inte avslöja att filmen är fejkad, och soldaten som faller kommer inte med i filmen förens efter att han skjutit.
en sak till som bevisar att denna dåliga bollywood rulle e fejk, är att, ÄNDA sättet att ögonblickligen döda någon eller något är genom ett skott i huvudet/nacken. denna soldat har ej blivit skjuten i bakhuvudet/nacken, det skulle synas klart å tydligt på filmen. förmodligen fejkar dom att han har blivit skjuten i ryggen och blir man skjuten i ryggen så ligger man inte blixt stilla! det tar någon minut att förblöda till döds då blodtrycket sjunker när lunga hjärta inte kan pumpa runt blod/syre för att hålla igång hjärnan.