2018-03-28, 15:40
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Sammanfogat 2 trådar.

/Mod
Citera
2018-08-10, 13:18
Medlem
Fixar inför en möhippa och vi funderar på att klä ut oss! Vi har inte ett specifikt tema utan bara tänker mer kul/ful missmatchning. Funderar på attt antingen gå bananas på Myrorna och gräva i garderoberna hemma eller så kan man hyra kostym här https://www.middagsaktivitet.se/maskerad-1
Blir ju enklare att hyra än att leta i secondhand affärer. Är det någon som hyrt maskerad-boxen av Middagsaktivitet? Några andra tips vart man kan hyra kostym som inte är "färdiga" outfits?
Citera
2018-09-03, 19:02
Medlem
Cosmouses avatar
Hej allesammans! Ska på en oktoberfest nu snart och givetvis står tysktemat högt på listan. Jag vet hur man klär ut sig som alla andra brukar göra, men i med jag HATAR utklädnader så hade jag tänkt vara lite mer tråkig.

Några som har något tips på en utklädnad som faktiskt kan vara snyggt med detta tema? Mina tankar går lite åt en vit helärmad skjorta med hängslen som kanske sticker ut lite i färg. Stora frågan är ju shorts eller ej? Jag har inte sett någon rocka en oktoberfest maskerad utan shorts så därför vill jag gärna få tips!
Citera
2018-10-02, 14:54
Medlem
Tips på maskeraddräkt för 4?

Tjena, ska på en halloweenfest om 1 månad, jag å mina 3 polare vill klä ut oss till nåt kul tillsammans men vet inte riktigt vad.
Jag tyckte själv att denna var rolig men alla var inte med mig

https://www.partykungen.se/teletubbi...oaAoYnEALw_wcB

Så nu till frågan, ere nån som har någon rolig ide eller vet några roliga dräkter?
Öppen för alla förslag
Citera
2018-10-02, 15:00
Medlem
Human centipede
Citera
2018-10-02, 15:22
Medlem
Etrades avatar
Leonardo, Donatello, Michelangelo och Rafael från Turtles.
Givet..
Citera
2018-10-02, 15:53
Medlem
Millediablos avatar
Superhjältar, Mumintroll, Zombies eller Sagan om ringen karaktärer
Citera
2018-10-08, 19:56
Medlem
"Allt förutom kläder".
Citera
2018-10-12, 18:50
Medlem
Är tjej och vill klä ut mig till nått kul till halloween. Inte jättesugen på att klä ut mig till hora i år så tar gärna emot tips som inte innefattar minikjolar och 12cm klack. Tips?
Citera
2018-10-12, 18:56
Medlem
frozenbeachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrgt
Är tjej och vill klä ut mig till nått kul till halloween. Inte jättesugen på att klä ut mig till hora i år så tar gärna emot tips som inte innefattar minikjolar och 12cm klack. Tips?

Kapten klänning..
Citera
2018-10-24, 20:20
Medlem
Halloween utklädnad tips?

Tjena.

Nu hörde en kompis av sig och meddelade att han skulle ha en halloween fest på fredag. Nu undrar jag vad jag kan klä ut mig men samtidigt ge bilden av att jag är en människa.

Vill helst inte gå runt på hans fest sminkad, med blod och massa konstiga kostymer. Nått enkelt men ändå halloween tema.

Tips?
Citera
2018-10-24, 20:40
Medlem
Mackan52s avatar
https://www.coolstuff.se/Donald-Trump-Mask

Klä ut dig till Donald Trump eller varför inte gå "Anonymous" med en Guy Fawkes mask och kostym eller kostym med afrofrilla och en skylt med "Pool's Closed"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in