2017-10-09, 12:48
Medlem
Kletikopters avatar
Hej!

Liksom tidigare postare ska jag också på Halloweenfest i helgen. Tänkte gå som knarkare. Har ni några tips på passande outfit samt sminkning?
Jag tänker bleksminkad, mörka ringar under ögonen. Nån schabbig t-tröja (ev sönderriven på något sätt), Sprutor, små ziplock påsar med vitt pulver i, påse med oregano?
Citera
2017-10-12, 22:25
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Varifrån köper folk sina dräkter online? Är rätt stor och då är det rätt svårt att hitta bra dräkter, de som finns gränsar nästan alltid till att vara för små... några tips på var jag kan hitta större dräkter?
Citera
2018-03-20, 16:55
Medlem
Rumpnisseiskogens avatar
Har blivit inbjuden till en fest med tema Amerikansk high school. Då jag inte ser särskilt mycket på film, så tror jag att den enda film jag har sett som utspelar sig på high school är Grease, men jag vet inte riktigt om det är det som menas med klädtemat.

Jag äger inte särskilt mycket kläder och har varken ekonomi eller lust att köpa något som bara används några timmar. Föredrar att klär mig bekvämt.
Vad menas med klädkoden, tror ni?
Citera
2018-03-28, 15:06
Medlem
Tips på maskeradutklädnad.

Ska på maskerad ikväll och behöver tips på vad jag ska klä ut mig till. Jag har inte mycket tid så hinner inte köpa eller göra något avancerat.
Citera
2018-03-28, 15:09
Medlem
Jag tycker att du ska klä ut dig till Jesus.

https://www.partykungen.se/jesus-maskeraddrakt.html
Citera
2018-03-28, 15:10
Avstängd
Lacerdas avatar
En fiskehatt, solglasögon, hawaiiskjorta, vita kostymbyxor och basketkängor.
Om du röker så måste du skaffa ett sånt där munstycke som man fäster ciggen i.
Citera
2018-03-28, 15:12
Medlem
Finns det något tema för kvällen?
Citera
2018-03-28, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korven41243
Finns det något tema för kvällen?
Nej, man kan klä ut sig till vad som helst
Citera
2018-03-28, 15:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBjarne86
Ska på maskerad ikväll och behöver tips på vad jag ska klä ut mig till. Jag har inte mycket tid så hinner inte köpa eller göra något avancerat.
Ha dina vanliga kläder och när någon undrar varför du inte har klätt ut dig så svarar du att det har du visst. Du har klätt ut dig till den personen du beundrar mest, nämligen dig själv.

Citera
2018-03-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBjarne86
Nej, man kan klä ut sig till vad som helst

Hmm jag har en ide. Förbered dig för jag har ganska värdelös humor. Jag var på maskerad med skurktema för två års sedan. Hade inte förberett mig så jag klädde upp mig med typiska kontorskläder, neutral rutig skjorta osv. Gjorde en snabb namnbricka med Radiotjänst logga. För mig är det dom som är riktiga skurkar här i världen. Vem fan vill betala tv-avgift till dom? Det gick hem hos mina vänner, men frågan är om ditt sällskap tycker likadant.
Citera
2018-03-28, 15:28
Medlem
franges avatar
Du skall givetvis skaffa en Pedobear-kostym för ändamålet! Än bättre blir det om du kommer i sällskap med en person utklädd till bebis.
https://fiesta-mascotte.com/en/Bears...t-costume.html
Citera
2018-03-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
En fiskehatt, solglasögon, hawaiiskjorta, vita kostymbyxor och basketkängor.
Om du röker så måste du skaffa ett sånt där munstycke som man fäster ciggen i.

Fear and loathing in Las Vegas <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in