2016-03-21, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzarox
Studentskiva med tema sparkling, finner det oerhört svårt att hitta en passande outfit till detta tema som kille och söker därmed lite tips!

För tillfället är jag och 2 polare inne på spåret att spraya ner varsin t-shirt med någon slags glitter/glitterguld färg och ha skjorta över det, samt spraya håret i någon glittrig nyans.

Detta känns dock aningen tacky och hoppas därmed att ni kan komma med lite bättre alternativ!
Vad är "sparkling" för något? Glittrigt?
Citera
2016-04-07, 21:39
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Vad är "sparkling" för något? Glittrigt?

Funderade detsamma...annars associerar man ju (jag i vart fall) till mousserande vin? Glittrigt kan ju vara vad som helst i tidsålder. Antika kungligheter. Väldekorerad militär i julgransmodell. Paul Stanley och Ace Freeley eller något disco-pop-rock från 70-talet. 20-tals dekadens (kanske inte så mycket glitter för herrarnas del dock, men en skimrande sidenscarf i vart fall?).
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-04-07 kl. 21:44.
Citera
2016-05-22, 13:03
Medlem
Hej!
Jag ska på en studentfest med tema"Djungel" och skulle behöva lite tips. Rent spontant tänkte jag på att klä ut mig till Tarzan, men vill undvika att vara alltför exponerad. Har ni några tips på hur man klär sig Tarzan, eller någon annan utklädnad som skulle kunna fungera?

Tack på förhand!
Citera
2016-09-14, 11:03
Bannlyst
Du skulle kunna klä ut dig till ett träd
Citera
2016-09-29, 15:20
Medlem
Hej! Ska på en studentfest med tema Cirkus. Vad kan jag köpa för smart som finns i några vanliga affärer?
Citera
2016-10-17, 17:46
Medlem
(Halloween) Peter Pan-kostym!

Hej!

Jag är i ett illa behov av en Peter Pan-kostym men kan inte hitta någon som faktiskt ser ut som Peter Pan. Kan inte riktigt beställa från utlandet heller med så kort notis

Storlek L skulle behövas.

Om någon underbar själ kan hitta vart detta går att införskaffa är jag evigt tacksam!

Bor i Boråstrakten om det skulle hjälpa.
Citera
2016-10-18, 10:39
Medlem
Jag ska ned till Tyskland över halloween för att hälsa på en vän som även ska gå på en halloweenmaskerad. Fantomen på operan funderade jag på men då Erik klär sig olika i varje uppsättning undrar jag vad som är lämpligt. Jag noterade att han bär smoking ibland men den har jag ingen lust att släpa med mig. Istället undrar jag om det skulle gå med svart kostym och cape. Finns det någon uppsättning där Erik bär kostym?
Citera
2016-10-20, 16:31
Medlem
Hej! Jag söker efter masker som denna i "canvas tyg" att måla https://www.buttericks.se/utkladnad/...casanova-svart
Som inte kostar 100 spänn. Vet ni något sida eller någon leverantör etc som säljer det till bra pris svara gärna! Och jag vill inte skapa några själv

Mvh Amarinart!
Citera
2016-10-24, 20:35
Medlem
Vad kan man för rita för kul på en vit t-shirt att ha på under Halloween? Behöver designförslag för är inte kreativ
Citera
2017-02-23, 18:40
Medlem
Har ni några tips för temat skoldisco(år 2000 typ)? Finns det något enkelt att klä ut sig till som är roligt?
Citera
2017-03-14, 21:48
Medlem
Tips på utklädnad till sittning med Schlager-tema? Gärna inte något allt för långsökt.

Tack
Citera
2017-10-05, 22:23
Medlem
R.Bloodworths avatar
Halloweenfest - tips på kläder

Jag ska på halloweenfest om några veckor och har inte en aning om vad jag ska klä ut mig till.

Jag tänkte kolla om folk här har tips på något man kan göra. Vill helst klä mig i "vanliga" schysta kläder, alltså chinos och en schyst tröja, men krydda till det med något "läskigt" eller "halloweenigt". Någon som har tips på något simpelt som kan funka, där man också kan klä sig ganska schyst i stället för en hel makeover?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in