2003-12-19, 00:58
Medlem
Tveklöst det längsta inlägget jag sett på FB, tveklöst det galnaste också, iofs så orkade jag inte ens börja läsa några referenser. Visserligen är det kul med folk som står ut lite, stå på dig Chockad, hur jävla galen du än är.
2003-12-19, 01:06
Medlem
Schaffers avatar
Jag har en hypotetisk fråga till Chockad: Om du lyckas övertyga oss alla med dina teorier. Vad händer då?

Jag tror inte det händer något. Allt ditt arbete är alltså ganska onödigt. Bara så du vet.

/Schaffer
2003-12-19, 01:17
Medlem
HELVETE! Den här tråden har ju nästan 900 svar!
2003-12-19, 02:19
Medlem
Lekbarns avatar
Dina teorier är inte helt omöjligt och jag har haft egna funderingar i samma riktning. Efter 11/9 har USA tagit sig så många rättigheter för att skydda sig mot terrorismen dessutom har dem invaderat 2 olika länder och hotat resterande världen."Är ni inte med oss är ni emot oss"

Även om USA inte själva planerade och utförde dåden så har de tagit stor fördel av läget och dåden har gagnat dem ekonomiskt. Det kan rent av bli så att de tar över hela mellan östern och Korea bara för att värja sig för hotet från terroristerna.
Allt för att få mer olja och inflytande.
2003-12-19, 09:31
Medlem
har det inte raljerats nog i den här tråden? alla "roliga" skämt om konspirationsteorier börjar bli något tröttsamma.

jag ställde en rak och ärlig, förutsättningslös fråga av ren nyfikenhet:

borde det inte synas rester av flygplanskroppen vid pentagon-kraschen? har det hänt vid någon annan flygplansolycka att vingar, bakkropp osv blir så demolerade vid nedslaget och den efterföljande explosionen att det är omöjligt att se spår av planet?

vore mycket trevligt om någon klok människa hade någon rimlig förklaring.
2003-12-19, 13:30
Medlem
Stonecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george clooney
har det inte raljerats nog i den här tråden? alla "roliga" skämt om konspirationsteorier börjar bli något tröttsamma.

jag ställde en rak och ärlig, förutsättningslös fråga av ren nyfikenhet:

borde det inte synas rester av flygplanskroppen vid pentagon-kraschen? har det hänt vid någon annan flygplansolycka att vingar, bakkropp osv blir så demolerade vid nedslaget och den efterföljande explosionen att det är omöjligt att se spår av planet?

vore mycket trevligt om någon klok människa hade någon rimlig förklaring.

Om du kollar bakåt i tråden kommer du att hitta många svar med bilder på det du frågar om!Tips,kolla även de länkar som "chockad" hänvisar till.PÅ dom bilderna hittade i allafall jag och många andra rester av planet!
2003-12-19, 16:19
Medlem
Chockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonar
Varför sköt militären ner ett plan där man redan lyckats överlista "fjärrstyrningen" ?

Det var ju militären själva som låg bakom fjärrstyrningen, och när piloten fick kontroll över planet, så blev man ju militären tvungna att skjuta ner planet, annars hade ju piloten avslöjat fjärrstyrningen efter landning...

Planet var menat att fjärrstyras in i Pentagon, men då det inte lyckades, så sköt man in en missil istället och påstod att det var planet...
2003-12-19, 16:26
Medlem
SethGeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Det var ju militären själva som låg bakom fjärrstyrningen, och när piloten fick kontroll över planet, så blev man ju militären tvungna att skjuta ner planet, annars hade ju piloten avslöjat fjärrstyrningen efter landning...

Planet var menat att fjärrstyras in i Pentagon, men då det inte lyckades, så sköt man in en missil istället och påstod att det var planet...

var det inte en passagerare som hade fått kontroll på planet alldeles nyss? du kan ju inte ens komma ihåg alla dina idiotiska konspirationer.
2003-12-19, 16:37
Medlem
Chockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonecake
Om du kollar bakåt i tråden kommer du att hitta många svar med bilder på det du frågar om!Tips,kolla även de länkar som "chockad" hänvisar till.PÅ dom bilderna hittade i allafall jag och många andra rester av planet!
Det här är det enda man har kunnat visa upp, en ensam ynka utplanterad metallbit som dessutom är ovanligt skinande och välpolerad för att några minuter tidigare ha kraschat in i en exploderande Pentagonfasad:

http://home.earthlink.net/~killtown/flight77/debris.html

Och här kan ni se bildbevis både inifrån och utanför Pentagon att det omöjligtvis kan ha varit ett flygplan som smackade in i Pentagon:

Inifrån Pentagon:

http://home.earthlink.net/~killtown/flight77/inside.html

Utanför Pentagon:

http://home.earthlink.net/~killtown/flight77/building.html

Kolla in gräset utanför Pentagon, tecken på att ett passagerarplan skulle ha glidit där, såsom det officiellt sägs?

http://home.earthlink.net/~killtown/flight77/lawn.html

2003-12-19, 16:38
Medlem
DaLyss avatar
Jag vet inte riktigt om jag har fattat det rätt men föreslår du, Chockad, att USA visste om att attacken skulle ske och valde därför att styra iväg planet som var på väg mot pentagon och sköt istället en missil på pentagon och lät planen krascha in i WTC och sen sprängde de WTC lite extra med hemliga laser-kanoner? Jo, det verkar ju rätt vettigt. Måste vara någon riktigt hjärna bakom det hela. "Hm, ska vi stoppa all flygtrafik och stoppa talibanerna eller ska vi låta några tusen personer dö allt för att vi ska kunna utföra hemliga konspirationer." Ja valet är ju svårt.
2003-12-19, 16:43
Medlem
Chockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethGecko
var det inte en passagerare som hade fått kontroll på planet alldeles nyss? du kan ju inte ens komma ihåg alla dina idiotiska konspirationer.

Aldrig påstått att det var en passagerare som fick kontroll över planet!!

Var får du det ifrån??

Piloterna behöver väl ingen hjälp ifrån passagerare för att få kontroll över fjärrstyrningen...
2003-12-19, 16:45
Medlem
Chockads avatar
Och förresten, ta en koll över passagerarna som fanns i flight 77 som var menat att styras in i Pentagon:

http://home.earthlink.net/~killtown/flight77/passengers.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in