Har nu sedan början i princip försökt att följa med i den här tråden, vilket inte alltid är det enklaste, men känner mig nu sugen på ett inlägg...
Chockad, för det första, snälla, sluta upp att infoga 100 stycken smileys i alla dina inlägg, det gör inte att dina inlägg verkar mer seriösa som du verkar tro. För det andra, du har säkert rätt i att det finns saker gällande 11 september som vi inte vet om, men jag tror definitivt inte på dina konspirationsteorier, absolut inte. Man ska inte tro på allt man läser från officiella håll, det är sant, men samma gäller även de länkar som du bifogar i dina inlägg. Vad är det som säger att just alla dina länkar berättar sanningen, medan alla andra länkar är lögn. Du verkar vara så inne på ditt koncept att du inte längre klarar av att se skogen för alla träd. Var kritisk i ditt tänkande, även mot de länkar som du refererar till...
Sedan, gällande valet i USA, som George Bush "vann", så visst fanns det mygel där involverat. Bland annat så stiftades i Florida innan valet lagar som gjorde att alla som någonsin blivit dömda för brott förlorade sin rösträtt. Om brottet sedan var mord eller nedskräpning, spelade ingen roll. Syftet var i stort sett att förminska den andelen av svarta röstare eftersom de i stor utsträckning röstade på demokraterna. Det blev även i viss del förbjudet att rösta om man var född på samma dag och hade ett _liknande_ namn, som någon som blivit dömd för brott. Detta gjorde att t ex Linda Howell som var elections supervisor i Madison County, Florida, förlorade sin rätt att rösta. Hon hade aldrig blivit dömd för något brott, men det hade tydligen någon med liknande namn, som var född på samma dag som hon var.
De av er som är intresserade av politik, och andra saker som pågår i det ibland mycket förvirrade landet USA, rekommenderar jag att köpa boken "Stupid White Men" av Michel Moore, en fantastiskt underhållande bok om det amerikanska systemet, om politik, utbildningssystemet osv. George Bush däremot, är han inte vidare förtjust i, något som ledde till att han hade mycket stora svårigheter att få sin bok publicerad... Finns mycket mer info på hans hemsidan, som jag starkt rekommenderar,
http//www.michaelmoore.com...
Kanske inte direkt relaterat till Chockads konspirationsteorier, men väldigt intressant...
/Kali