2002-12-09, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rocky
Henry Kissinger, det är en pålitlig man, må jag säga. Sammankallare i Bilderbergergruppen och jude. Båda sakerna gör att han i det här fallet var den bäste att leda 11/9-kommisionen........för George W Bush alltså.
[img]http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/smil1.gif[/img]
Trevligt sällskap, Chockad?

Och med anledning av hans Estonia-länkar en ny Sven Duva.....

HAN KUNDE INTE TÄNKA

BLOTT LÄNKA KUNDE HAN.
2002-12-09, 17:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HSS
Är det Västeråsdåren som inte dött av sin uteblivna eller feldossering än eller? TA DITT LITHIUM. Det finns ju inbland en rolig idé eller ett påstående som är värt att följa i olika inlägg men det finns ju gränser. MEDICINEERAA

Vad gillar du för inlägg då?
Sök dej till dom...och var inte här och tracka....
uppriktigt sagt så verkar du vara en som kanske medicinerat..
det resulterar ofta i bestående enfald....
2002-12-09, 17:53
äldre konto (old)
Ej medlem
chockad....vad handlar den globala terrorismen om enligt dej....sammanfatta lite....
tror det är flera än jag som skulle uppskatta det....
jobbigt att läsa länkar...svenska som utländska...
2002-12-09, 18:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Apansson
Citat:
Ursprungligen postat av rocky
Henry Kissinger, det är en pålitlig man, må jag säga. Sammankallare i Bilderbergergruppen och jude. Båda sakerna gör att han i det här fallet var den bäste att leda 11/9-kommisionen........för George W Bush alltså.
[img]http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/smil1.gif[/img]
Trevligt sällskap, Chockad?

Och med anledning av hans Estonia-länkar en ny Sven Duva.....

HAN KUNDE INTE TÄNKA

BLOTT LÄNKA KUNDE HAN.

Är det förbjudet att länka på detta forum? Länkar är ju valfria att gå in på. Men är man nyfiken.... så får man ju skylla sig själv.
[img]http://www.stopstart.fsnet.co.uk/Gif/bart-moon.gif[/img]
2002-12-09, 18:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beTa
chockad....vad handlar den globala terrorismen om enligt dej....sammanfatta lite....

Ja! Jag skulle också uppskatta det. :roll:
2002-12-09, 23:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

Kortfattat så handlar det om att makteliten i världen, de som vurmar för New World Order, kollaborerar med terrornätverken, för att orsaka så pass mycket terror och kaos på jorden att mänskligheten till slut kommer att godta ett maktövertagande av NWO, så att hela världen blir som en polisstat, där NATO blir världsarme, där FN bildar världsregering och att vi får elektronisk världsvaluta.

George Orwells "1984" beskriver framtiden ganska bra...
2002-12-10, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Citat:

Kortfattat så handlar det om att makteliten i världen, de som vurmar för New World Order, kollaborerar med terrornätverken, för att orsaka så pass mycket terror och kaos på jorden att mänskligheten till slut kommer att godta ett maktövertagande av NWO, så att hela världen blir som en polisstat, där NATO blir världsarme, där FN bildar världsregering och att vi får elektronisk världsvaluta.

Gurun "Chockad" har uttalat sig och hans två anhängare känner säkert en stor vördnad för hans oerhörda visdom och den skarpsinnighet han ständigt uppvisar.

Men det saknas något! För visst är rymdvarelserna från något stjärnsystem (Chockad kan säkert tala om vilket!) i hög grad inblandade, visst är Kissinger och president Bush deras lejda ombud (om de inte rent av själva är rymdvarelser) och visst, visst, visst.......
2002-12-10, 11:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Citat:

Ja jag tror att det är så som du säger. Vi ser en bild, som framträder allt tydligare för varje dag...Den nya världsordningen....
Vi ser ett mönster där man piskar upp stämningarna för krig...mot allt och alla...Makteliten skyr inga medel... Och visst var det genialt att starta krig mot terrorismen...man kan angripa vilket mål man vill i terrorismens namn.. Det är enkelt med medias hjälp. Man kan nästan förleda oss tröga människor att svälja vilken lögn som helst med medias hjälp. Och man har full kontroll över media, rättsväsendet, banking, storfinansen och politiken. Bara chipset i pannan som saknas.

Den attityd som USA har till omvärlden avslöjar att allt är möjligt i amrisarnas värld.
Om vi tar FNs vapeninspektion i Irak. Man har varit på plats några dygn, Irak har ställt upp, man har t.o.m. sökt misiler i Saddams sovrum..
man har inte hittat något hittills. Detta är en stor sak som världen har ögonen på.
Då säger USA att dom har andra uppgifter att Irak har vapen. Rimligen borde dom tvingas redogöra för dom uppgifterna. Men nej, det angår inte någon annan än dom själva. Ingen har något att göra med USAs handlande, säger dom. VAD ÄR DETTA..?...Varför tvingar man inte USA att antingen redovisa sina bevis eller sluta tala om dom som viktiga.
Jag tycker att vi redan nu ser att USA bestämmer i allt...vi övriga nickar bara instämmande....
Vilken dummer som helst förstår att man inte kan skapa en bra värld med bomber, och den attityden som USA har...

Apansson....skärp till dej lite....kanske du har någon liten grå cell som du kunde odla upp..
2002-12-10, 12:32
äldre konto (old)
Ej medlem
En lite intressant jämförelse är att jämföra 911 attentaten med en film som heter "Wag the dog", en i övrigt helt godkänd film.
2002-12-10, 22:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Det 52:a inlägget!!!

Detta berör folk iallafall. vilket är bra då händelser i vårt samhälle intresserar folk. Vill bara säga att "Chockad" har helt rätt på denna punkt. HäHä!
Det var jänkarna som bombade sig själva för att få anledning till att spöa upp talibaner. Det låter logiskt!!!
Bofors direktörer, var med nu när kontrakten ska delas ut!
2002-12-12, 10:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Har nu sedan början i princip försökt att följa med i den här tråden, vilket inte alltid är det enklaste, men känner mig nu sugen på ett inlägg...

Chockad, för det första, snälla, sluta upp att infoga 100 stycken smileys i alla dina inlägg, det gör inte att dina inlägg verkar mer seriösa som du verkar tro. För det andra, du har säkert rätt i att det finns saker gällande 11 september som vi inte vet om, men jag tror definitivt inte på dina konspirationsteorier, absolut inte. Man ska inte tro på allt man läser från officiella håll, det är sant, men samma gäller även de länkar som du bifogar i dina inlägg. Vad är det som säger att just alla dina länkar berättar sanningen, medan alla andra länkar är lögn. Du verkar vara så inne på ditt koncept att du inte längre klarar av att se skogen för alla träd. Var kritisk i ditt tänkande, även mot de länkar som du refererar till...

Sedan, gällande valet i USA, som George Bush "vann", så visst fanns det mygel där involverat. Bland annat så stiftades i Florida innan valet lagar som gjorde att alla som någonsin blivit dömda för brott förlorade sin rösträtt. Om brottet sedan var mord eller nedskräpning, spelade ingen roll. Syftet var i stort sett att förminska den andelen av svarta röstare eftersom de i stor utsträckning röstade på demokraterna. Det blev även i viss del förbjudet att rösta om man var född på samma dag och hade ett _liknande_ namn, som någon som blivit dömd för brott. Detta gjorde att t ex Linda Howell som var elections supervisor i Madison County, Florida, förlorade sin rätt att rösta. Hon hade aldrig blivit dömd för något brott, men det hade tydligen någon med liknande namn, som var född på samma dag som hon var.

De av er som är intresserade av politik, och andra saker som pågår i det ibland mycket förvirrade landet USA, rekommenderar jag att köpa boken "Stupid White Men" av Michel Moore, en fantastiskt underhållande bok om det amerikanska systemet, om politik, utbildningssystemet osv. George Bush däremot, är han inte vidare förtjust i, något som ledde till att han hade mycket stora svårigheter att få sin bok publicerad... Finns mycket mer info på hans hemsidan, som jag starkt rekommenderar, http//www.michaelmoore.com...

Kanske inte direkt relaterat till Chockads konspirationsteorier, men väldigt intressant...
/Kali
2003-07-06, 20:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Som William S Burroughs (RIP) en gång sade, på ett ungefär: "Bara för att du är paranoid behöver det inte betyda att du har fel".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in