Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-26, 05:50
  #1321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Vad har ni för erfarenhet av dessa? I mitt fall gällde det en blind-date. Fråga mig inte varför, jag var uttråkad och ville sätta lite färg på tillvaron. Så vad är mer spännande än att träffa en potentiellt asful ärkenörd?

Vi bestämde att vi skulle träffas på stan och ta en fika. En sån där avslappnad eftermiddags-träff. Jag kommer dit ser mig omkring lite, och får ögonkontakt med en kille (tänker genast, Gode Gud låt det inte vara Honom). Killen närmar sig, fan det är han, i combatbyxor, en ful kamouflage täckjacka (?) och ostyrigt vågigt/lockigt hår, orakad... Försöker hålla god min och ler, vi går till ett café i närheten, han beställer bara till sig själv utan att fråga vad jag vill ha, och ska sedan betala med kort, som de förstås inte accepterar. Vilken man går utan kontanter på fickan? Slutade med att jag fick betala.

När vi satt oss till bords berättar han att han sysslar med yoga/tai-chi/qi gong. Han tar tag i min hand (i utbildningssyfte) och ska visa mig vad varje finger representerar inom Qi-gong (livmoder, matsmältningssystemet etc). På ett fullsatt café går försvinner han in i sig själv och börjar göra Hmmmmm.. Oomm ljud! Han hade inte ens en mobiltelefon, killen påstod att han fick utslag av strålningen. I mean come on, what a freak!

Så snälla, säg att sånt här inte bara händer mig. Berätta om era dates from hell!
Jag går utan kontanter, varför skulle jag ha dem?

Varför hålla god min och grejer, om du redan hade sågat honom kunde du ju lika gärna lagt ner det där direkt. Låt gå för att jag själv väl inte är så ärlig men ..
Citera
2010-04-26, 09:46
  #1322
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakure
Tja.. alla dejter innehåller inte vidrigt sex med snuskigt fula tjejer.

Nej, men dina historier var ju fruktansvärt tråkiga. Var det verkligen dina "mardrömsdejter"?

För övrigt, vad i helvete är Playahead? Någon sorts community? Om nu dina erfarenheter från dina dejter från denna sajt har varit så fruktansvärda, kanske dags att pröva någonting annat? Krogen exempelvis?
Citera
2010-04-26, 11:02
  #1323
Medlem
rymdraketens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadmoiselleChanel
Sen berättade han om hur han hade betalat en tjejs "silikonpattar" för att de skulle ingå fejkäktenskap och på så sätt få ett greencard. När han skjutsade mig till tunnelbanan smällde han mig på låret och sa: "när ses vi igen?"
"aldrig" sa jag och stack.

Tjejens krav för att gå med på skenäktenskapet var alltså att han betalade hennes plasttuttar?
Citera
2010-04-26, 15:13
  #1324
Medlem
Cakures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Nej, men dina historier var ju fruktansvärt tråkiga. Var det verkligen dina "mardrömsdejter"?

För övrigt, vad i helvete är Playahead? Någon sorts community? Om nu dina erfarenheter från dina dejter från denna sajt har varit så fruktansvärda, kanske dags att pröva någonting annat? Krogen exempelvis?


Dessa dejter upplevdes som hemska för att jag var liten när jag gick på dem (14). Japp, det är ett slags community och folk man gick med på att träffa för skoj även fast man inte kände dem. Eller så är jag fruktansvärt dålig på att skriva och kan inte uttrycka mig skritligt ordentligt. fine.. Krogen går bort.
Citera
2010-04-26, 15:24
  #1325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdraketen
Tjejens krav för att gå med på skenäktenskapet var alltså att han betalade hennes plasttuttar?

Ja
Citera
2010-04-26, 22:39
  #1326
Medlem
Stahlhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
mitt bidrag,




Hahahaha, nästan så att jag mår dåligt själv när jag läser sånt där....dvs det om den lilla psykodvärgen.
Citera
2010-04-28, 13:53
  #1327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakure
Dessa dejter upplevdes som hemska för att jag var liten när jag gick på dem (14). Japp, det är ett slags community och folk man gick med på att träffa för skoj även fast man inte kände dem. Eller så är jag fruktansvärt dålig på att skriva och kan inte uttrycka mig skritligt ordentligt. fine.. Krogen går bort.

Gick du ut med 18+ när du var 14 ? :S
Citera
2010-04-28, 23:54
  #1328
Medlem
Cakures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunnySunday
Gick du ut med 18+ när du var 14 ? :S


Japp, sista va nyss fyllda 18 (varav bilen) första sexton.
Citera
2010-04-30, 01:56
  #1329
Medlem
CompuTerrors avatar
Jag gick på dejt med en tjej som inledde dejten med att gå på pantbank...
Jag tänkte att det kanske var ett försök att jag skulle bjuda på allt, vilket jag gör ändå och försökte säga på ett snyggt sätt att jag skulle betala.
Sen bestämde hon sig för att vi skulle se på "Die Hard 4" på bio, vilket väl var ok då det inte kändes så romantiskt ändå med henne... Medans vi väntar på filmen sitter hon och pratar om att familjen haft problem med löss osv.

Efter dejten insisterade hon på att skjutsa hem mig, vilket iofs togs emot, men sa att det fick bli en annan gång när hon ville följa med in och se hur jag bodde.

Hon såg dock ganska bra ut. Såg inte ut som wt, men uppförde sig så.
Citera
2010-04-30, 12:33
  #1330
Medlem
Friendslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Jag berättar allt det här för en polare till mig som ser chansen för att knulla så han säger att han plockar gärna upp henne! Han ångrade sig brutalt två dagar senare efter ha smsat henne. Hon sa till alla att dom var ihop och förlovade, hade stått utanför hans port i 4 timmar och ropat hans namn i brevlådan, ring honom över 50 gånger på en natt, han fick flera hundra (jag är seriös, flera hundra) sms om hur mycket hon älskade honom och saknade honom. Han fick nog, bjöd över henne, Skällde ut henne så brutalt man bara kan göra sen slängde ut henne i året ifrån hennes lägenhet.

kvinnor

Haha
Stackars polare
Citera
2010-05-01, 17:34
  #1331
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
Jag gick på dejt med en tjej som inledde dejten med att gå på pantbank...
Jag tänkte att det kanske var ett försök att jag skulle bjuda på allt, vilket jag gör ändå och försökte säga på ett snyggt sätt att jag skulle betala.
Sen bestämde hon sig för att vi skulle se på "Die Hard 4" på bio, vilket väl var ok då det inte kändes så romantiskt ändå med henne... Medans vi väntar på filmen sitter hon och pratar om att familjen haft problem med löss osv.

Efter dejten insisterade hon på att skjutsa hem mig, vilket iofs togs emot, men sa att det fick bli en annan gång när hon ville följa med in och se hur jag bodde.

Hon såg dock ganska bra ut. Såg inte ut som wt, men uppförde sig så.

Haha wtf. Konstig mix.
Citera
2010-05-04, 00:06
  #1332
Medlem
mutskis avatar
Gick på en första date med en kille när jag bodde i London som tog mig till Heathrow, terminal 4 för en kaffe i plastmugg för att sen säga att han tyckte att vi skulle ta bussen till en bingohall där hans moster firade sin 50-års dag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback