Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-04, 00:46
  #121
Medlem
Skuggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Kan inte tänka mig han som en "hotfull bestämmande" brorsa
Ne men fick reda på att det var han efteråt, sen såg han jävligt lång ut .
Citera
2007-05-04, 01:13
  #122
Medlem
8-bits avatar
Min värsta date... var mitt eget fel att den blev så katastrofalt värdelös. Var många år sedan som tur är.

Hade en brud på g som skulle komma upp på en fest. Allt börja bra och verkade fin fint. Tyvärr så lyckas jag bli helt jävla snorcpdyngrak och förvandlades till en handikappad gosse på 3 år. Kastade blöta servetter på henne och var allmänt cp. Lyckades med konststycket att gömma mig under vardagsrumsmattan av någon andledning.

Jag och sprit är inte kompisar!
Citera
2007-05-04, 02:40
  #123
Medlem
Är jag den enda som tycker trådar där man ska snacka skit om andra personer är så jävla fegt och förnedrande? Det enda som hände på era förbannade dejter var att ni inte passade ihop. Med nån annan person så hade dom säkert varit helt annorlunda. Men ni som skriver tror så jävla gott om er själva, att ni gjorde allt perfekt och var en gåva till personen och daten ni träffa var kass.

Det är möjligt där finns många människor som man inte kommer överens med och som faktiskt beter sig skumt. Men att sitta och skriva ner sida efter sida med skit om andra begriper jag inte. Det har varit samma i alla tider, människor bara älskar att snacka skit om varandra som barnrumpor. Vem ska ta första steget och sluta. Ska det bli just DU!? Man kan faktiskt göra ett val efter en misslyckad date att inte lägga mer energi på det, och definitivt inte sända ut negativa vibbar mot den personen.

Det enda denna tråden påminner mig om är kärringarna utanför mitt fönster på morgonen som just står och snackar skit om allt mellan himmel och jord och om människor dom knappt känner. Hur väl lärde ni känna dessa personer? En date och ni vet att personen är en total looser, det är skrattretande, det finns ett ord som heter ödmjuk, sen kan man förstå och acceptera andras olikheter istället för att spy ut och skratta åt andra människors personligheter.

Hade ni själv velat bli utpekade som idioter på internet av någon ni träffat och som ni kanske gilla jättemycket? Behandla andra som ni själv vill bli behandlade. Vill ni att andra ska spy ut sjuka saker om er så bara fortsätt med det ni gör, annars ändra på det.

Sen uppskattar man att läsa dom roliga dejterna och dom som blev misslyckade av andra anledningar. Som den med båten t.ex, där gnälls det inte över personerna. Men en tråd med lyckade dejter hade varit mer givande och inte haft en så negativ klang mot de inblandade.

Jag förväntar mig inte att det blir nån större ändring i tråden och flashback tillåter allting vilket är både bra och dåligt. Men kan jag nå fram till 2 personer i denna tråden och få dom att vakna upp ur sin dvala så har jag segrat. Sen skiter jag i alla påhopp, här finns mycket skit att rensa upp på denna planeten och för att göra det måste man nog bli hatad på vägen av dom flesta. Men försök se det själva, så fort det är en tråd där det ska snackas skit, så blir den genast 11 sidor lång. Men skulle det vara lyckade dater så hade tråden varit nästan tom för vi gottar oss bara i andras elände.

Som vanligt räknar jag med ett enormt motstånd och mycket försvarstal från de som känner sig träffade, so bring it on!
Citera
2007-05-04, 02:46
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Som vanligt räknar jag med ett enormt motstånd och mycket försvarstal från de som känner sig träffade, so bring it on!

Varit i för många situationer där du själv är den där marddrömsdejten?
Citera
2007-05-04, 06:49
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Babbel


Så exemplet om dvärgen, psykfallen och lite mer psykfall innebar bara att man inte 'passade ihop'?
Citera
2007-05-04, 10:28
  #126
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Är on!


Det går en tydlig gräns mellan att snacka skit och att beskriva antisociala skills.
Den här tråden handlar om "Mardrömsmöten" INTE huruvida man inte passade ihop eller ej.
Hela poängen, och varför detta är intresant är att man förstummas över folks totala brist på självinsikt och taktkänsla. Den här tråden kan mycket väl vara en väckarklocka till den person som kanske inte tidigare har fattat att han/hon har betett sig illa på träffar.
Citera
2007-05-04, 12:56
  #127
Medlem
st0ckiss avatar
Har aldrig haft nån mardrömsdejt =/
Varit på rätt många, men ingen som är det minsta läskig/weird/knäpp, o det e jag fan ledsen för när jag hör hur kul det här låter..
Vill oxå ha nåt o skriva om :P
Citera
2007-05-04, 13:11
  #128
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8-bit
Min värsta date... var mitt eget fel att den blev så katastrofalt värdelös. Var många år sedan som tur är.

Hade en brud på g som skulle komma upp på en fest. Allt börja bra och verkade fin fint. Tyvärr så lyckas jag bli helt jävla snorcpdyngrak och förvandlades till en handikappad gosse på 3 år. Kastade blöta servetter på henne och var allmänt cp. Lyckades med konststycket att gömma mig under vardagsrumsmattan av någon andledning. Jag och sprit är inte kompisar!
HAHAHAHAHAHAHA Det här var riktigt sjukt.. Jag antar att du lyckades med att fånga hennes uppmärksamhet i alla fall? Kanske inte riktigt på det sätt du hade planerat, men ändå.
Citera
2007-05-04, 13:12
  #129
Medlem
svineds avatar
den stora frågan är vilken av killarna du är som blivit beskriva i tråden

Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Sen skiter jag i alla påhopp, här finns mycket skit att rensa upp på denna planeten och för att göra det måste man nog bli hatad på vägen av dom flesta.

Var det inte så hitler tänkte....
Citera
2007-05-04, 13:22
  #130
Medlem
Jag minns en dejt för ett par år sen. Hittils har jag försökt förtränga allt men whatever.

Jag var en ung kille som mest hängde hos polare, söp och lyssna på musik( som alla andra,

På något sätt så träffade jag en brud på en fest som jag börja snacka med. Hon var två år yngre än miig och inte direkt vacker. Liten, smal och inga större tecken på härliga former.

Tiden gick å vi träffades ett par gånger, hånglade hit och dit men inget mer. Visst jag var kåt och hade det fortsatt hade man väl smällt på henne.

När vi höll på så började jag även snacka rätt mycket med en tjej på nätet. Hon såg bra ut, verkade trevlig osv och bodde i samma stad som mig.

Åkte iaf. på en blinddate, såg film å tillslut knullade vi. Efter detta fick jag veta att de två tjejerna var bra kompisar och vekrligen gaddat ihop sig mot mig.

Får nån gång i veckan samtal från dessa två, men svarar dock aldrig.

Hursomhellst, så gick jag från 0 - 2 tjejer på under en vecka och på den vägen är det.

Min berättelse var inget att hänga i granen, men jag har en kompis som fick sig ett one night stand( hon tjatade, han ville sova) som senare på morgonen kallade honom älskling under ett par timmar...(obehagligt )
Citera
2007-05-04, 15:05
  #131
Medlem
Alladins avatar
ÅsaNisse: Förstår vad du menar, men här hängs ju inte folk ut med namn osv. Så någon vidare uthängning och något större skitsnackande är det ju inte... bara roliga händelser som folk upplevt och som man kan skratta lite åt i datorstolen.
Sen finns det ju ett antal i tråden som berättat om vilka spån dom själva har betett sig som så...
Citera
2007-05-04, 21:32
  #132
Medlem
Picyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylinx
.. Tror fan ite om bruden då säger att risken finns för att hon är gravid? Trodde fan att jag skulle gråta! Jag bara hur? när? var? vem? För jag och hon hade ju använt kondom. Då säger hon att när jag låg och sov så lekte hon med sig själv och helt plötsligt fick för sig att hon ville veta hur det kändes och ha sperma i sig så hon hade tagit en av våra använda kondomer och tatt ut sörjan och fört in det i sig själv och sedan haft himmelska orgasmer enligt henne själv. Vid denna punkten funderar jag seriöst på att ställa mig framför tåget, en sådan här människa kan ju inte bara finnas! ...

Oh fy fan! Snacka om panikångest x10 där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback